T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:43:19
31.10.2017
radekp
-> vhml: já se s Tvými názory naprosto ztotožňuju. Přesně vím, jak to myslíš. Na tátově NC je podvozek taky měkký a před faceliftem vysoký. Pokud to nepřemluvíš tak i docela nedotáčivý. Ale celkově je to auto vyvážené, ve vracečkách je krásně čitelná hrana nedotáčivosti/přetáčivost i. Ani náhodou se nepokládám za dobrého řidiče, ale v tomhle autě to cítím.
Co mě ale sere nejvíc je tupá odezva na plyn a nedostatěčný výkon. Šlápneš na plyn a motor se probere po půlvteřině. Tím ztrácíš hodně citu. A výkon mě nenadchl nikdy. Papírově to vypadá slibně, ale moje AR159 tlačí do zad sakra jinak (stejný výkon, +400kg, s turbem). Možná díky slabému výkonu si víc všímáš podvozku...ale s tou odezvou je to hrůza.
Otec uvažuje výměnu za BMW M3 E46. Tak je jedna varianta nechat to doma a koupit atmo set na 205HP, ale mám teď jiné finanční priority a tak asi půjde do světa.
08:18:20
31.10.2017
vhml
-> havlik 31.10.17 07:38:25: bys to rozprcal úplně stejně 3

-> radekp 31.10.17 06:56:30: je pravda že v sérii je to auto takový vyměklý a aby se chovalo správně tak potřebuje přinejmenším alespoň jiný pružiny ( v low cost variantě přední ze škodovky 3 4 ) . Jezdit se 140LS byl vždycky strašnej souboj a člověk s toho vylezl s pocitem vítězství už kvůli tomu, že to vůbec přežil. S timhle při podobnejch časech stahneš po závodech střechu, stavíš se cestou na zmrzlině a máš v piči. Jen z toho není ten pocit hrubosti. Ale mít ,,závoďák" kterej nedělá kravál a topí je podle mě prostě skvělý :-) Zatímco stovka netopí, dělá kravál, moc nejede a každá zatáčka je s tou kyvkou celkem dobrodružství.
upraveno 4x, naposled 31.10.2017 08:23:31
07:38:25
31.10.2017
havlik
-> radekp 31.10.17 06:56:30: tak to bych si to měl taky pořídit3
06:56:30
31.10.2017
radekp
-> T: říkáš, protože (zatím) mx5 nemáš 1
-> Tuner#2: na obou autech najdeš rozdíly snad ve všem, každé auto má své nesporné výhody. Ale MX5 je seriová a legální. Série znamená u tohoto auta vyváženost, každodenní použitelnost, neomezené zásoby dílů jak originálních, tak tuningových. Je tišší, sofistikovanější. Je to takové auto pro líné škodováky, které už přestalo bavit (o)upravovat škodovky
3
upraveno 1x, naposled 31.10.2017 06:56:46
21:48:46
30.10.2017
M@rtin
-> T: Pěkně pokračuješ Tome ....
18:00:06
30.10.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 17:53:50: a přitom zrovna motor je ( po korozi) naprosto nejslabší místo celyho auta 4
17:53:50
30.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 30.10.17 15:39:55: Přesně, MX-5 je díky motoru možná rychlejší než naše Škodovky, ale udělat z toho podobné auto by stálo stejně spoustu peněz a v sériii je to spíše auto na letní projížďku bez střechy. Pokud se to někdy objeví v garáži, tak na zcela jiné užití. 4
17:34:53
30.10.2017
T
-> matoo: zadní blatník lamino 3,5 kg a plech 8,7, víc zatím nevím, že se nedostanu k dalším plechovým dílům....
15:39:55
30.10.2017
T
-> vhml: nemyslím si, že by se erko dalo s mazdou porovnávat, každé je pro mě na něco jiného a i kdybych si mazdu koupil, tak nenahradí erko...o to strach nemám 4
15:22:56
30.10.2017
vhml
-> T 30.10.17 15:09:58: však uvidíš. m8rinek to prodal všechno, mě to stojí ve stodole...
Ono když si pak máš doma vybrat auto, který jede míň, hůř brzdí, hůř zatáčí a jeho provoz stojí víc... 3 3 3
15:09:58
30.10.2017
T
-> matoo: bude, bude 4

-> havlik: ale prd, ještě jsem nic nekoupil a neni psáno, že koupím...
14:41:36
30.10.2017
havlik
-> matoo: dalej kupuje MX5
14:32:34
30.10.2017
matoo
-> T: a dalej?
14:04:44
30.10.2017
T
první vážení.....zadní čelo plech 4,2 kg a lamino 1,9kg
21:22:00
28.10.2017
T
-> Antony: nevypadá to zle ;-) nojo, asi ti to uteklo ;-)

-> Eidy: docela jo, jem nevim proč, ale mam zablokovány záda :-\ a lakyra vyhrožuje, že neví kdy se dostane na zbytek :-(
19:35:55
28.10.2017
Eidy
-> T: Tos měl dneska pěkný den. Vypadá to pěkně. 4
19:33:11
28.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> T: blíská se to, já psí ko.. . 1 pěkna prace 4 možná že jsem zaspal, když se to probíralo, ale vzadu nebude kulatej lem?
19:28:19
28.10.2017
T
Po ceste z Mostu jsem se pro něco málo stavil...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.10.2017 19:28:19
upraveno 1x, naposled 28.10.2017 19:28:53
10:12:39
25.10.2017
T
-> Milan 136: 158

-> Pavel P@nkáč: ja myslimjsem, že na toto auto dam tak dospělého chlapa, zvážím to ;-)
21:42:32
24.10.2017
Pavel P@nkáč
-> T: takhle nenastrojené auto jede brutálně dobře ta chybějící váha je hrozně znát....
Extreme Tyres