
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:10:31
22.06.2016
22.06.2016

Nwkt
-> T: Dej minimálně osmikanál 

10:49:25
22.06.2016
22.06.2016

Eidy
-> T: Tak si postav jinej a já tenhle koupím zpátky. V Zácloně nadělá parády habaděj. 

10:37:25
22.06.2016
22.06.2016

T
otázka je, jestli má cenu se v tom motoru vrtat.....najeto už asi 10t. mít bude a do dneška vlastně nikdo neví co tam pořádně je, kromě popisu.....abych pak nezjistil, že je celý na Go a bude to stát balík za pár koníků.....
09:49:09
22.06.2016
22.06.2016

Eidy
Na tak malej výkon jede ten motor dost slušně. A nebo je to řidičem? 
Ale asi by to sneslo nějakou ozkoušenou vačku a za pár peněz tam hned něco přiskočí.

Ale asi by to sneslo nějakou ozkoušenou vačku a za pár peněz tam hned něco přiskočí.
09:47:25
22.06.2016
22.06.2016

rOMAN
A to jim to prej pridava kone tady povidaj :) Jak psal vhml ten kroutak je fakt docela nizko.
To bylo mereno v akci za 500? treba ubiraj aby ses vratil :D
To bylo mereno v akci za 500? treba ubiraj aby ses vratil :D
09:11:55
22.06.2016
22.06.2016

vhml
-> T 21.06.16 15:05:59: tak vzhledem k tom, že maximum krouťáku máš už kolem 3000 a od 5500 už ti výkon pořádně neroste, tak bych skoro pátral co v tom je doopravdy za vačku, protože to je oboje posazený dost nízko.
15:05:59
21.06.2016
21.06.2016

T
-> vhml: to snad ne, tady je dle popisu dost věcí udělaných a výkon navíc asi 13 koní, to je někde chyba, ne 
-> Antony: tak to nejsi daleko od mojich 52 kW

-> Antony: tak to nejsi daleko od mojich 52 kW

11:08:08
21.06.2016
21.06.2016

Antony - zrušená registrace
-> T: sériových 46kw 

10:23:41
21.06.2016
21.06.2016

vhml
-> T 21.06.16 10:21:07: když do toho vložíš dost peněz a úsilí tak to pojede jak průměrně zbastlený fáčko 

10:21:07
21.06.2016
21.06.2016

T
-> vhml: jasný, buď smířit a nebo s tím něco dělat


10:10:43
21.06.2016
21.06.2016

vhml
-> T 21.06.16 10:07:10: taky se tomu vyhýbám. Jen je potřeba se prostě smířit s tím, že to nikdy moc nepojede.
10:07:10
21.06.2016
21.06.2016

T
-> vhml: to je zatím ta poslední možnost...
-> Antony: kolik by měl mít ten 8-mi kanál, co tam máš?
-> Antony: kolik by měl mít ten 8-mi kanál, co tam máš?

09:21:27
21.06.2016
21.06.2016

Antony - zrušená registrace
-> T: taky jsem čekal trochu víc, kor když mě na okruhu dáš 11 vteřin. To znamená, že jsem na tom ještě hůř 

09:17:55
21.06.2016
21.06.2016

vhml
-> T 21.06.16 07:30:36: přidělej do hlavy další tři kanály 

09:01:54
21.06.2016
21.06.2016

T
-> Nwkt: myslím, že ne

-> Eidy: moc dobře víš jak jsem na tom, tak neprovokuj

-> Eidy: moc dobře víš jak jsem na tom, tak neprovokuj

08:39:40
21.06.2016
21.06.2016

Eidy
-> T: z Alfy. 

08:27:39
21.06.2016
21.06.2016

Nwkt
-> T: Nezapomněli přepnout brzdu do režimu +50%?


07:30:36
21.06.2016
21.06.2016

T
-> vhml: , -> Milan 136: nojo, dopadlo to jak dopadlo...teď jen vymyslet kde sehnat 30 koní 

06:36:10
21.06.2016
21.06.2016

Milan 136
-> T: co jsem koukal na videa jak ti to jede, tak to opravdu vypada na vic. Pokud je to opravdu tak, tak ja v tom mam tak 30 kW

22:25:20
20.06.2016
20.06.2016

vhml
-> T 20.06.16 20:45:16: u pětikanálu je vždy lepší žít ve sladké nevědomosti 

T/Éro

