skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:42:04
03.06.2022
03.06.2022

T
.
10:41:34
03.06.2022
03.06.2022

T
Další kousek skládačky do úplnosti garáže….chybí jen malý detail, tak snad bude brzo….
17:59:32
08.05.2022
08.05.2022

T
.
17:58:34
08.05.2022
08.05.2022

T
Olej na erku a letní na mazdu… konečně pořádná práce 

16:01:34
08.05.2022
08.05.2022

Vojťas
-> T: tak pak dej vedet co to vlastne stoji, protoze ceny tam vlastne nemaji
15:46:32
08.05.2022
08.05.2022

T
-> Vojťas 02.05.22 15:25:23: to jsem přesně hledal…psal jsem jim, tak uvidím. Díky 

15:25:23
02.05.2022
02.05.2022

Vojťas
-> T: na facebooku sem zahlidl nejakej 3d tisk nohy, pohledam.
www.facebook.com/KRDizajn /.../950010475737886
ale zkušenost s tím nemám
Pro ostatni: maji tam i redukci nohy beskydsport na klasiku ( ruzna roztec der ), coz by mohlo taky vyresit nemoznost spravneho nastaveni praveho zrcatka
www.facebook.com/KRDizajn /.../950010475737886
ale zkušenost s tím nemám
Pro ostatni: maji tam i redukci nohy beskydsport na klasiku ( ruzna roztec der ), coz by mohlo taky vyresit nemoznost spravneho nastaveni praveho zrcatka

15:01:26
02.05.2022
02.05.2022

T
-> Eidy 01.05.22 22:09:53: to není oba, ta na autě je ještě horší 
-> minno 01.05.22 22:36:29: hádej
-> havlik 01.05.22 22:36:50: aby byla celá
taky jich pár mám, ale buď chybí kus závitu a nebo kus koule....kouknu na netu asi po kompletním zrcátku, nevím jak na předání a na poštu Tě nepozenu kvůli tomuhle..... Napadlo mě, jestli to někdo nevyrábí, ale to asi ne 

-> minno 01.05.22 22:36:29: hádej

-> havlik 01.05.22 22:36:50: aby byla celá


22:36:50
01.05.2022
01.05.2022

havlik
-> T: jestli na to nemáš nějaký speciální nároky asi bych tu nějakou našel ve zbytkach
22:36:29
01.05.2022
01.05.2022

minno
-> T: a čo to je?

22:09:53
01.05.2022
01.05.2022

Eidy
-> T 01.05.22 20:36:43: no pěkný. Asi těžko samotnou kouli.
20:36:43
01.05.2022
01.05.2022

T
Tohle asi někdo nedělá zvlášť ?
14:50:44
21.04.2022
21.04.2022

minno
-> T: Tak hlavne, že to brzdí dobre.
Veľkosť platničky práveže nemá moc vplyv na silu brzdenia, tam je to hlavne o tepelnej kapacite brzdy.
Veľkosť platničky práveže nemá moc vplyv na silu brzdenia, tam je to hlavne o tepelnej kapacite brzdy.
16:52:41
20.04.2022
20.04.2022

Eidy
-> T: Potvrzuju, že to brzdí moc pěkně. 

16:19:16
20.04.2022
20.04.2022

T
-> Mates 19.04.22 12:27:27: díky, ale ještě není úplně podle představ
-> minno 19.04.22 09:22:46: nejsem si jistý, jestli tam není 22 HBV, ale jistý si nejsem....
chtěl jsem tam mít 13" s roztečí 130 a chtěl jsem držák mít zezadu nápravy a ne mezi nápravou a nábojem.....jinak s dostatečnýma podložkama tam dám i plecháče škodovácký
nejsem si jistý, jestli je to úplně o pístku....taky záleží na ploše destičky, ne ? Jinak jsem ve středu vezl Eidyho v Mostě a můžeš se ho zeptat jak to brzdí
nejvíc jsem brzdil skoro ze 170 a bez problému.....vpředu jsou chlazený 4P s 2500 deskama, jinak ty zadní jezdím ATE

-> minno 19.04.22 09:22:46: nejsem si jistý, jestli tam není 22 HBV, ale jistý si nejsem....
chtěl jsem tam mít 13" s roztečí 130 a chtěl jsem držák mít zezadu nápravy a ne mezi nápravou a nábojem.....jinak s dostatečnýma podložkama tam dám i plecháče škodovácký
nejsem si jistý, jestli je to úplně o pístku....taky záleží na ploše destičky, ne ? Jinak jsem ve středu vezl Eidyho v Mostě a můžeš se ho zeptat jak to brzdí

12:27:27
19.04.2022
19.04.2022

Mates
-> T: krásná garáž a stolek
. Snad už taky po létě bude v garáži

09:22:46
19.04.2022
19.04.2022

minno
-> T: A aké si mal požiadavky? :) Nie je 32 mm piestik moc málo? HBV máš klasiku eMko 19 mm? Brzdí to dobre?
Ja mám 34 mm, ale možno by to znieslo aj viac. Väčšinou tu majú 38 mm a brzdič z Octavie.
Ale zas na druhú stranu, pri delenom 4-piestiku vzadu je tam tiež len 34 mm.
Ja mám 34 mm, ale možno by to znieslo aj viac. Väčšinou tu majú 38 mm a brzdič z Octavie.
Ale zas na druhú stranu, pri delenom 4-piestiku vzadu je tam tiež len 34 mm.
17:13:38
18.04.2022
18.04.2022

T
-> minno 18.04.22 12:49:56: našel jsem pístek 32 mm a dejme tomu saxo vts(dávalo se to ale na více aut )
Co tam zatím kdo má teda ? Já měl jasné požadavky a vyšlo z toho tahle konfigurace.
-> radekp 18.04.22 16:29:29: koukal jsem na ece homo a zrovna se vracím z dovolené
Co tam zatím kdo má teda ? Já měl jasné požadavky a vyšlo z toho tahle konfigurace.
-> radekp 18.04.22 16:29:29: koukal jsem na ece homo a zrovna se vracím z dovolené

16:29:29
18.04.2022
18.04.2022

radekp
-> T: díky, nápodobně. Rodina, kamarádi... Kdykoliv mám pokoj prázdný a ledničku plnou!
12:49:56
18.04.2022
18.04.2022

minno
-> T 18.04.22 11:39:08: Aha, a nemáš to niekde presne poznačené? Sondujem, aké má kto vzadu brzdiče.