tak jsem vrátil origo vrtuli a byl se poprvé od Mostu projet.....nějak to chladí a víc řešit nehodlám momentálně, že bych rád navštívil nějaký sraz a čas na laborace nemám a do tohoto chlazení stejně už nehodlám dát ani korunu....jen jsem měl po pár km vakl na vrtuli, ale s tím jsem počítal,ale při prvním pokusu o dotažení jsem se pro jistotu spálil o svody a tak jsem jel dál :-D
a spokojenost, jen jsem musel trošku zase pootevřít klapku, že mi nějak padá volnoběh mi přijde, nevim.....a je nějaký vaklík na pravém předním kole, tak se na něj snad do konce týdne dostanu....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:49:39
07.04.2014
07.04.2014

T
13:31:13
06.04.2014
06.04.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 06.04.14 09:06:49: Wow to je pecka, hned je to jine auto, kola to chtelo ;)
12:05:00
06.04.2014
06.04.2014

castrol
-> T: je mi jasne
11:57:53
06.04.2014
06.04.2014

T
-> Eidy: : kopírka 
-> Mates: : moc,skoro bych je chtěl taky
-> castrol: : to nezáleží na mě

-> Mates: : moc,skoro bych je chtěl taky

-> castrol: : to nezáleží na mě

11:16:22
06.04.2014
06.04.2014

castrol
-> T 06.04.14 09:06:49: chcelo by to kartu 

09:46:23
06.04.2014
06.04.2014

Mates
-> T: Vypadá pěkně 

09:35:18
06.04.2014
06.04.2014

Eidy
-> T: Hezky pěkně. BBS nebo replika?
09:06:49
06.04.2014
06.04.2014

T
kartu tady nemá,ale pár lidí ho zná, tak se pochlubím za něj tady u mě v kartě....člověk by nevěřil, že tyhle kola sluší prostě každýmu autu


14:36:32
28.03.2014
28.03.2014

T
koukám, že je tady spousta expertů


21:37:06
27.03.2014
27.03.2014

sikula
-> Nwkt: Nebo nesvlíkne 

20:45:53
27.03.2014
27.03.2014

Eidy
-> Nwkt: Jen dokud nepraskne.

20:44:42
27.03.2014
27.03.2014

Nwkt
-> T: A to se říká, že s gumou to je bezpečný
20:44:03
27.03.2014
27.03.2014

T
-> francomk: : tak pokud se nepletu, tak nejsem rozhodně první a podle mě ani ne poslední....prostě to vcuclo gumu...

20:39:41
27.03.2014
27.03.2014

francomk
-> T: Myslel som tu vrtulu
18:58:19
27.03.2014
27.03.2014

T
-> Jindas: : takže rozebrat a vyčistit celej karbec by mohlo pomoci ? tak to asi zatím přežiju....
ale dík za radu 
ale dík za radu 
16:56:30
27.03.2014
27.03.2014

Jindas
-> T: Hele tenhle problém sem měl taky... auto při prvním startu blbě chytalo,než šlo na 3 pár vteřin (20-30s) a pak se chytlo... příčína u mě,zarostlý karburátor....
12:50:22
27.03.2014
27.03.2014

T
-> francomk: : co ?
09:17:25
20.03.2014
20.03.2014

T
-> radekp: : koukám pořád
ještě není čas, až se naučím s tímhle 
ještě není čas, až se naučím s tímhle 
08:40:23
20.03.2014
20.03.2014

radekp
-> T: Alfy to nedělají
Fascinuje mě, jak to s řídící jednotkou funguje bezvadně!!! Koukni na Sbazar, tam je pár motorů na prodej...a už se zbav malorážky
Fascinuje mě, jak to s řídící jednotkou funguje bezvadně!!! Koukni na Sbazar, tam je pár motorů na prodej...a už se zbav malorážky
T/Éro

