
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:30:35
02.01.2014
02.01.2014

T
s utěsněním vzniká ještě jedna otázka...mám papírové těsnění a všude vždy dávám silikon a tentokrát bych rád dal to papírové těsnění....na sucho nebo jak se vlastně dává papírové těsnění ? 

20:28:42
02.01.2014
02.01.2014

Pavel P..
já mám v hřebenu A00 s PP90 v poměru 1:1 funguje to v pohodě ale je to tam zatím druhým rokem s nájezdem 2000km, takže nemůžu referovat co do životnosti manžet, každopádně nikde nic neprosakuje.
PS.. manžety jsou origo dobový, žádná druhovýroba ani čína.
PS.. manžety jsou origo dobový, žádná druhovýroba ani čína.
20:26:22
02.01.2014
02.01.2014

minno
-> TTomas: S utesnením snáď nie je žiadny problém, nie? Dať manžety, spony, a hotovo, ani kvapka. Skôr je problém s kvalitou manžiet, veľa z bežných manžiet po krátkom čase začne puchnúť a presakovať po povrchu. Zatiaľ najlepšie zo všetkých mi vyšli manžety Gomet, už ich mám dosť dlho a stále bezchybné.
20:23:22
02.01.2014
02.01.2014

T
-> TTomas: : samotnej převoďák do hřebenu ?
A00 jsem tady taky už četl....takže je to fakt jedno koukám

A00 jsem tady taky už četl....takže je to fakt jedno koukám

20:21:27
02.01.2014
02.01.2014

TTomas
-> T: Nejlip mi vzdycky makal jen samotnej olej, ale chce si to poradne pohrat s utesnenim.
20:20:49
02.01.2014
02.01.2014

havlik
já mam na radu Petra S vazelinu A00
20:20:07
02.01.2014
02.01.2014

T
-> peti: : tuhle možnost už jsem taky někde vyčetl a v podstatě co čtu, tak je fuk co, je aby to mazalo a trošku teklo 

20:06:18
02.01.2014
02.01.2014

peti
-> T: vazelina s prevodovym olejom zmiesat 1:1

19:47:49
02.01.2014
02.01.2014

T
jo a ještě jeden dotaz....hledal jsem co do řízení a každý píše něco jiného a napadlo mě, že tam dam tu zelenou vazelínu na kole, tím nic nezkazím, ne ? nebo raději něco tekutějšího ?
19:45:32
02.01.2014
02.01.2014

T
a tak teda, aby to nevypadlo, že z auta všechno jen vyndavam 

16:26:22
02.01.2014
02.01.2014

T
.
16:25:25
02.01.2014
02.01.2014

T
.
16:24:45
02.01.2014
02.01.2014

T
momentálně se hrabu v řízení a jelikož jsem ho dělal 2 roky zpět....tak se mi do něj nechtělo,ale opět jsem vše vyměnil a vyčistil.....kromě jednoho plastíku,který je taky 2 roky starý a moc se mi do něj nechce vzhledem k fotce.....ale spíš se ptám jestli dát tohle zpět jak je a nebo zkusit sehnal jiné závity....mě to přijde bez problému...naopak to nemůže nikdy povolit 

16:21:07
02.01.2014
02.01.2014

T
-> m8rinek: ¨: rád bych, ale zatím je chladič na posledním místě :-/ vrtule už je dávno zadaná....

16:15:42
02.01.2014
02.01.2014

m8rinek
Chladič bude v předu? Budeš bohatý muž až prodáš 5list :D.
16:09:07
02.01.2014
02.01.2014

T
aktual fotky....
16:08:36
02.01.2014
02.01.2014

T
no a aby se neřeklo, že nic nedělám, tak jsem to rozebral...

16:35:31
14.12.2013
14.12.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.12.13 09:58:49: zajímavá informace, zacnu se toho víc všímat 

13:55:06
14.12.2013
14.12.2013

Qwak
sundej tu škaredou mlhovku ... 

12:47:44
14.12.2013
14.12.2013

Luky
-> vhml 14.12.13 09:58:49: jsem vždycky myslel, že to křížení je pro lepší funkci pásů při šikmočelním nárazu? Nebo je to blbost?
T/Éro

