skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:44:49
06.11.2013
06.11.2013

mirecek.666
-> Eidy: musim souhlasit, parádní sedačky. Neřikám, že nejsi šikovnej, ale tohle je práce pro čalouníka kterej se tim živí, a zaplatit mu to peněženku nemůže bolet protože výsledek za to prostě musí stát
20:39:32
06.11.2013
06.11.2013

Eidy
-> T: Tak jo. Líbí se mi výsledek, co vypadnul z formy. Líbí se mi vyztužení opěrky hlavy. Mám trochu obavy, že boční díry jsou malý a neprolezou zámky pásů. Ale budiž. Spíš si myslím, že jsou moc vzadu. Pas bys měl mít přes pánev, pod vrchní hranou. Ne nad. Pak to při bouračce prej dost bolí.
Co mi ale přijde velká škoda, to je čalounění. Takový pěkný sedačky a ... Je strašně vidět, že je to dělaný doma.
To se mi nelíbí.
A přijde mi líto, že si s tím dáš tolik práce a pak to dopadne takhle. Já dával čalouníkovi 5000 a nemrzí mě to.
Co mi ale přijde velká škoda, to je čalounění. Takový pěkný sedačky a ... Je strašně vidět, že je to dělaný doma.
To se mi nelíbí.A přijde mi líto, že si s tím dáš tolik práce a pak to dopadne takhle. Já dával čalouníkovi 5000 a nemrzí mě to.
20:26:53
06.11.2013
06.11.2013

T
-> Nwkt: : máma, já to pak instaloval...
20:25:07
06.11.2013
06.11.2013

Nwkt
-> T: Kdo ti to šil?
20:24:44
06.11.2013
06.11.2013

T
-> Eidy: : jasný
a na krabatění prdim 
a na krabatění prdim 
20:24:22
06.11.2013
06.11.2013

Antony - zrušená registrace
-> T: Počkám jak se vymáčkne Eidy, ale do budouca by se 2 sedačky hodily 

20:22:20
06.11.2013
06.11.2013

Eidy
-> T: Upřímnou odpověď?
20:19:30
06.11.2013
06.11.2013

T
-> Antony: : dík
jinak kromě šití je to celé od základu moje práce 
jinak kromě šití je to celé od základu moje práce 
20:18:27
06.11.2013
06.11.2013

Antony - zrušená registrace
-> T: pěkný 

20:18:03
06.11.2013
06.11.2013

T
tak do mě


20:16:19
06.11.2013
06.11.2013

T
.
20:15:16
06.11.2013
06.11.2013

T
.
20:14:17
06.11.2013
06.11.2013

T
.
20:11:01
06.11.2013
06.11.2013

T
původně jsem nechtěl jen jednu, ale měl jsem takovou radost, že se pochlubím...nejsem si jist, jestli je za co,ale snad to tak hrozný neni a troufám si říct, že ta druhá bude ještě lepší :-)
tak do mě :-/
tak do mě :-/
16:42:58
06.11.2013
06.11.2013

T
-> bibendum30: : dík 
-> ZdrubT: : nojo,ale jak jsem psal...to už mi přijde jako "balón" :-/
-> Antony: :
tak,tak...

-> ZdrubT: : nojo,ale jak jsem psal...to už mi přijde jako "balón" :-/
-> Antony: :
tak,tak...09:08:03
06.11.2013
06.11.2013

Antony - zrušená registrace
-> vhml: mě se malý kola taky nelíbí, ale přecijenom kdyby měly Toya profil 55, byly by hezčí 

22:47:21
05.11.2013
05.11.2013

ochoda
A já chtěl dycky majinký kolečka
Ještě se mi doma válí 165/55 r13 co sem nedostal na plecháče 
Ještě se mi doma válí 165/55 r13 co sem nedostal na plecháče 
22:41:53
05.11.2013
05.11.2013

ZdrubT
Dle mého by tomu dost pomohly ty 185/60 R13 Nebude pak taková díra v blatníku. Řešim podobnej problém.
22:24:24
05.11.2013
05.11.2013

bibendum30
-> T:
Gratuluju k článku o
v AT speciál č. 11, zasloužíš si to
Gratuluju k článku o
v AT speciál č. 11, zasloužíš si to
21:58:58
05.11.2013
05.11.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Na fotkách z dálky vypadá každé auto vysoko, mám z předchozích ročníků a hrůza. Podle mě to chce schodit hlavně ten zadek, ten na tom vadí mě i když auto stojí a jak jsem psal níž než stabík a přední ramena nebudeš, takže se není čeho bát. Tvrdší pružiny jsi už promeškal, už je objednáno


T/Éro

