T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:44:49
06.11.2013
mirecek.666
-> Eidy: musim souhlasit, parádní sedačky. Neřikám, že nejsi šikovnej, ale tohle je práce pro čalouníka kterej se tim živí, a zaplatit mu to peněženku nemůže bolet protože výsledek za to prostě musí stát
20:39:32
06.11.2013
Eidy
-> T: Tak jo. Líbí se mi výsledek, co vypadnul z formy. Líbí se mi vyztužení opěrky hlavy. Mám trochu obavy, že boční díry jsou malý a neprolezou zámky pásů. Ale budiž. Spíš si myslím, že jsou moc vzadu. Pas bys měl mít přes pánev, pod vrchní hranou. Ne nad. Pak to při bouračce prej dost bolí.
Co mi ale přijde velká škoda, to je čalounění. Takový pěkný sedačky a ... Je strašně vidět, že je to dělaný doma.10 To se mi nelíbí.
A přijde mi líto, že si s tím dáš tolik práce a pak to dopadne takhle. Já dával čalouníkovi 5000 a nemrzí mě to.
20:26:53
06.11.2013
T
-> Nwkt: : máma, já to pak instaloval...
20:25:07
06.11.2013
Nwkt
-> T: Kdo ti to šil?
20:24:44
06.11.2013
T
-> Eidy: : jasný 5 a na krabatění prdim 40
20:24:22
06.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: Počkám jak se vymáčkne Eidy, ale do budouca by se 2 sedačky hodily 47
20:22:20
06.11.2013
Eidy
-> T: Upřímnou odpověď?
20:19:30
06.11.2013
T
-> Antony: : dík 4 jinak kromě šití je to celé od základu moje práce 6
20:18:27
06.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: pěkný 4
20:18:03
06.11.2013
T
tak do mě 40 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.11.2013 20:18:03
20:16:19
06.11.2013
T
20:15:16
06.11.2013
T
20:14:17
06.11.2013
T
20:11:01
06.11.2013
T
původně jsem nechtěl jen jednu, ale měl jsem takovou radost, že se pochlubím...nejsem si jist, jestli je za co,ale snad to tak hrozný neni a troufám si říct, že ta druhá bude ještě lepší :-)
tak do mě :-/
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.11.2013 20:11:01
16:42:58
06.11.2013
T
-> bibendum30: : dík 4

-> ZdrubT: : nojo,ale jak jsem psal...to už mi přijde jako "balón" :-/

-> Antony: : 4 tak,tak...
09:08:03
06.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> vhml: mě se malý kola taky nelíbí, ale přecijenom kdyby měly Toya profil 55, byly by hezčí 4
22:47:21
05.11.2013
ochoda
A já chtěl dycky majinký kolečka 3 Ještě se mi doma válí 165/55 r13 co sem nedostal na plecháče 8
22:41:53
05.11.2013
ZdrubT
Dle mého by tomu dost pomohly ty 185/60 R13 Nebude pak taková díra v blatníku. Řešim podobnej problém.
22:24:24
05.11.2013
bibendum30
-> T: 156 Gratuluju k článku o 179 v AT speciál č. 11, zasloužíš si to4
21:58:58
05.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Na fotkách z dálky vypadá každé auto vysoko, mám z předchozích ročníků a hrůza. Podle mě to chce schodit hlavně ten zadek, ten na tom vadí mě i když auto stojí a jak jsem psal níž než stabík a přední ramena nebudeš, takže se není čeho bát. Tvrdší pružiny jsi už promeškal, už je objednáno 8 1
Extreme Tyres