skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:41:53
23.09.2013
23.09.2013

Eidy
-> T: Proto mám třeba na altíku nataženou kostru přímo, ať nejsou pochyby.
20:30:13
23.09.2013
23.09.2013

T
-> m8rinek: : jasný, to všechno vim, ale nenapadlo mě, že tam bude lítat kostra na utaženym šroubu, když je při měření v garáži kostra OK...to mi vážně nenapadlo :-O a i tak jsem trošku na rozpacích.....ukostřím altík zvlášť ještě a pak se uvidí....
20:23:54
23.09.2013
23.09.2013

m8rinek
-> T: NJ ale jak už tu bylo mnohokrát napsáno komax nevede a pod těmahle šroubama je nutný ho oškrábat. Případně není od věci přikostřit třeba špajz přímo na baterku...
20:05:59
23.09.2013
23.09.2013

T
-> Eidy: , -> m8rinek: : nojo,ale když jsem altík měřil, tak kostra byla.....nenapadlo mě teda, že by se mohla kostra ztrácet na utaženym šroubu.....respektive 2 šroubech....čili si nejsem jist, že mám úplně vyhráno.....
19:56:20
23.09.2013
23.09.2013

m8rinek
-> T: O bože...
19:52:44
23.09.2013
23.09.2013

Eidy
-> T: tywoe, a když ti tady o kostře povídáme půl roku, to je zbytečný.
Edit: palmface.ucoz.com/index/. ../0-5
Edit: palmface.ucoz.com/index/. ../0-5
18:56:22
23.09.2013
23.09.2013

T
tak snad nějaký pokrok...kromě toho, že vylítnul slušnej záblesk mezi altíkem a rozdělovačem ( přisoudil jsem to kabelu od kondíku, takže ho pro jistotu vyměnim ),
tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
18:43:18
23.09.2013
23.09.2013

T
-> De&coN: : neni to proti srsti, ale proti podlaze
abych někde netahal břicho po zemi
takže stíháš Běšiny ? rád se podívám 
abych někde netahal břicho po zemi
takže stíháš Běšiny ? rád se podívám 
16:41:58
23.09.2013
23.09.2013

Deacon
-> T: Prrrrd
Já to letos dal jenom o dvě drážky níž a stejně je to pořád vysoko, uvidíš sám 
Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13"
Já to letos dal jenom o dvě drážky níž a stejně je to pořád vysoko, uvidíš sám 
Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13"

16:34:11
23.09.2013
23.09.2013

T
-> Tuner#2: : 
-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje
snížit bych to taky bral,ale ono když jezdíš na 13 " 175/50, tak je to samo o sobě dost nízko :-/
jinak názory beru všechny

-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje
snížit bych to taky bral,ale ono když jezdíš na 13 " 175/50, tak je to samo o sobě dost nízko :-/jinak názory beru všechny

16:27:01
23.09.2013
23.09.2013

Deacon
-> T: Máš to parádní. Moc hezky se na to kouká
Jen by to možná zasloužilo krapet níž, ale to je jenom můj, osobní, vůbec nic neříkající názor 
Jen by to možná zasloužilo krapet níž, ale to je jenom můj, osobní, vůbec nic neříkající názor 
16:19:55
23.09.2013
23.09.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: JJ tohle byl jen rychlocvak v ulici 

16:18:59
23.09.2013
23.09.2013

T
může mi prosím někdo říct nebo změřit, kolik V má při zapnutém klíčku na kabelu mezi kontrolkou dobíjení a relátkem ? dík
16:17:56
23.09.2013
23.09.2013

T
-> Tuner#2: : mě se líbí všechny
jen teda ta anténa, jak tam není, tak je to divný
snad příště bude možnost v nějakém hezčím prostředí 
jen teda ta anténa, jak tam není, tak je to divný
snad příště bude možnost v nějakém hezčím prostředí 
22:12:30
22.09.2013
22.09.2013

Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: to mam na 125ce taky asi je to normalni

20:34:52
22.09.2013
22.09.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: NZ, ale ta z předu je hezčí jak zezadu s tou jsem nic nedělal 

20:06:51
22.09.2013
22.09.2013

T
do trápení s elektrikou mi přišlo pár fotek z poslední projížďky od T2, tak jsem je sem dal pro zvednutí nálady, že mě ta elektrika fatk vrtá hlavou a s..e mě to už :-/ a fotky jsou parádní jako vždy :-)
díky
díky

19:12:22
22.09.2013
22.09.2013

m8rinek
-> ZdrubT: To jsem měl taky, stačilo pořádně ukostřit motor...
19:06:41
22.09.2013
22.09.2013

T
-> ZdrubT: : vzhledem k tomu, že máš novou svojí elektriku, tak asi jak píšou kluci 
-> Ondry: : díky
jinak jsem rád, že jsem konečně viděl auto naživo 

-> Ondry: : díky
jinak jsem rád, že jsem konečně viděl auto naživo 
18:27:12
22.09.2013
22.09.2013

Ondry
-> ZdrubT: Jak píše Nwkt asi kostra.
-> T: Jinak gratuluju k článku
-> T: Jinak gratuluju k článku

T/Éro

