
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:17:34
18.03.2019
18.03.2019

Fifa
-> T: Pěkne, pekne. Líbí se mi ten přívod vzduchu k chladici oleje 

15:15:33
18.03.2019
18.03.2019

T
-> Eidy: , -> Mates: , -> Pavell: : díky pánové, ještě aby to tak i jezdilo a vydrželo



12:28:54
18.03.2019
18.03.2019

Pavell
Vypadá to moc pěkně.

18:49:37
17.03.2019
17.03.2019

Mates
-> T: nadhera



16:45:58
16.03.2019
16.03.2019

Eidy
-> T 16.03.19 16:17:03: to je krása. 

16:17:03
16.03.2019
16.03.2019

T
A zatím teda takhle po.....
Vrčíme a nikde nic neteče,takže jenom seřídit a pak ty nešťastné brzdy....
Vrčíme a nikde nic neteče,takže jenom seřídit a pak ty nešťastné brzdy....
16:15:06
16.03.2019
16.03.2019

T
před
05:27:51
15.03.2019
15.03.2019

T
-> Eidy: jojo, to určitě
Jen už je to dlouhý a já budu muset hlavně za chviličku na stavbu...

Jen už je to dlouhý a já budu muset hlavně za chviličku na stavbu...
21:17:30
14.03.2019
14.03.2019

Eidy
-> T: To jsou jen malý mušky. Lepší pochytat je teď než během sezony. 

21:05:44
14.03.2019
14.03.2019

T
Po prvním vrčení tekla repasovaná vodní pumpa, tak jsem dal záložní VIKU a než jsem ji namontoval, tak jsem urval závit na řemenici.....tak jsem nasadil, co jsem našel......ještě tekl termostat, tak ho Milan převařil........zítra další start a jestli bez problémů, tak se motor musí překontrolovat v týdnu lambda a předstih......ostatní jako filtrbox bude muset počkat
jinak jsem nasadil nové držáky na zadní brzdy a už sedí a netečou, ale pro jistotu jsem asi prošlápnul HBV....poslal jsem ho na repas
zatím se fakt daří......
jinak jsem nasadil nové držáky na zadní brzdy a už sedí a netečou, ale pro jistotu jsem asi prošlápnul HBV....poslal jsem ho na repas
zatím se fakt daří......
21:00:22
14.03.2019
14.03.2019

T
-> MOLSO: asi počkám, až to uvidím jak to máš hotové....nenašel jsem nikde rozměry,abych si to dokázal dát dohromady......stejně na box teď nebudu mít čas :-(
10:42:22
13.03.2019
13.03.2019

MOLSO
-> T: toto je prechodka k filterboxu, montuje sa o vonkajší plášť karburátora, trumpetka ide na ten zúžený výstupok.
08:14:06
13.03.2019
13.03.2019

T
-> MVM:
-> MOLSO: aha, takže ten filtrbox drží vlastně na těch průchodkách ? a trumpetky se na to dají nasadit ty originální gumové ?

-> MOLSO: aha, takže ten filtrbox drží vlastně na těch průchodkách ? a trumpetky se na to dají nasadit ty originální gumové ?
22:46:27
12.03.2019
12.03.2019

MOLSO
-> T: Ahoj, 5JJ-14453-00 je OE číslo tých prechodiek na karburátory. Na googli ti najde aj väčšie fotky, budeš vidieť ako to vyzerá 

21:12:14
12.03.2019
12.03.2019

MVM
-> T 12.03.19 20:28:12: Já zažil člověka,v českým mistráku, kterej přijel při tréninku do boxů. Viděl jsem časy na stopkách (nic moc nějaký top časy). Zastaví,udělám si měření,kontrolu auta a jdu k němu. Říkám: "Tak co? Všecko dobrý? Teplota,řadí,brzdí,jede rovně? atd,," A von na mě řve z helmy: " Jo je to v pohodě, jak jsme tam dali ty lepší gumy - uplně jiný auto. A brzdy? Já už jsem zrychlil, já tolik nebrzdím - já to tam rovnou pošlu "




20:28:12
12.03.2019
12.03.2019

T
-> Antony: dřív jsem moc brzdit nemusel, ale teď už to asi bude chtít občas 

20:12:09
12.03.2019
12.03.2019

Antony - zrušená registrace
-> T 12.03.19 17:22:11: kdo brzdí, nevěří gumám 

17:22:39
12.03.2019
12.03.2019

T
.
17:22:11
12.03.2019
12.03.2019

T
Výfuk zůstal, jen jsem ho dal blíže nárazníku...
Kromě toho,že nebrzdim, tak se snad blížím do finále...
Kromě toho,že nebrzdim, tak se snad blížím do finále...
20:31:32
04.03.2019
04.03.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.03.19 17:59:51: 15m je určitě málo, obvykle zdělám kolem 25m. Jinak za mě zalakovat, zkouším teď ten "origo" sprej, tak uvidím. Ono se to stejně rozpadne když na to pak sáhneš 
