T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:34:01
12.01.2011
T
-> vhml: , -> ZdrubT: : dobrá 4

-> Fén: : jako přeplátuj v místě navaření na nápravnici? nebo se bavíme o tom rameni?
18:30:58
12.01.2011
ZdrubT
Plocháč je opravdu na nic.
18:26:52
12.01.2011
vhml
-> T: nedělej to to jako plocháč, ale dovař k němu něco do T nebo L profilu. Jinak to pevnostně nemá význam a chytni to i k těm držákům hřebenu.
18:26:34
12.01.2011
Fén
-> T: V místě navaření to ale přeplátuj.
18:24:06
12.01.2011
T
-> havlik: : no to nebudu,ale rozpěru v kufru nemam, tak alespoň tohle.....

a co s tim mam dělat? jiné rameno? nebo jen ovarit? 8
17:27:28
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:24:41: jinak s tim bys něco udělat měl
17:26:33
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:25:34: proč? budeš jezdit rally nebo co?41
17:25:34
12.01.2011
T
no a jinak takhle to bude :-) to železo tam prostě patří ja jsem ho našel 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.01.2011 17:25:34
17:24:41
12.01.2011
T
proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně? má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.01.2011 17:24:41
15:25:10
06.01.2011
T
-> Eidy: : v pohodě....buď kuláky vyndam a nebo ne...ještě uvidim, to tělo kolem těhlice atd je OK, ělo hlavně o to nové uložení a s tím i pár věcí,ale tohle nechám jak je 4
a ty futra necham taky zinkovat teda asi?
23:04:52
05.01.2011
afro100
-> minno: je to od kusu, mal som aj ja, vydrzal 2 roky, kupil som novy a nevydrzal ani dva tyzdne
23:02:35
05.01.2011
minno
-> afro100 04.01.11 20:12:23: tomu filtru nič nechýba, mal som rovnaký asi 10tkm a v pohode....
23:01:39
05.01.2011
Eidy
-> T: Páku řízení nevyndávej. To vymlať čep podle rady a dej novej. A nazinkovat všechno co jde, kromě svisláku. Pokud budeš zinkovat a těhlice, musíš pak jemným smirkem očistit čep pro ložiska až zpátky na ocel, jinak je tam buď nedostaneš, nebo dostaneš a pak už nesundáš. A samozřejmě vyleštit plochu pro filc.
19:57:13
05.01.2011
T
-> afro100: : takže jako ostatní díly 3
19:56:04
05.01.2011
Minik03
-> afro100: omg pravda, nedočetl jsem to celé, omlouvám se
19:54:09
05.01.2011
afro100
-> Minik03: lenze banan chcel vyrazit, lebo nevedel zhodit gulak ...
19:51:55
05.01.2011
Minik03
-> afro100: myslel jsem, že mu nejde o vyražení kuláku, ale o vyražení páky jako takové.
Co se týče trubek, myslím že pozinem jim neublížíš, ale myslím že tam stejně dlouho nevydrží
19:46:57
05.01.2011
afro100
-> T: podloz to oko bananu velkym kladivom a druhym do toho poriadne tresni, on vyskoci ...
19:45:29
05.01.2011
T
-> afro100: : no jsou vyrezle, ze to neni jel povrchovka,ale to snad neva,kdyz to vybrousim a pozinkuju, přeci to nemuze rupnout? :-O
a banan sjem chtěl, že mi nejde kulák, tak mam teď spojené obě strany řízením,ale to asi neva.....?

-> Minik03: : náprava byla koupena od místního člena, že je dělaná....takže za těch asi 1000km co sjem najel nikde nic nebouchá a nemlátí,ale když jsem koupil uložení od Pemita, tak jsem ji musel rozebrat, tak dělam to teď trošku jinak a sám,ale čepy nechám...a pozinkuju samo co jde, jen mě napadlo, jestli můžu ty futra(nebo jak se to jmenuje :-D ) taky pozinkovat :-)
19:29:21
05.01.2011
Minik03
Udělej v pozinku co nejvíce dílů, pokud máš tu možnost. Liška na rozpěrných trubkách nevadí, pokud je to jen tak lehce lízlý. Trubky by měly být stejné od kila až po emko, ty kratší jsou do horních ramen. Pomocnou tyčku řízení bych nevyndával, je to jen starost na víc.
EDIT: ještě k těm čepům, dal bych rovnou nové, když už to děláš
upraveno 1x, naposled 05.01.2011 19:30:44
Extreme Tyres