
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
Dragster/ Faker - komentáře:
11:01:54
14.04.2007
14.04.2007

Max
-> Tuner#2: jj,snad se tam já dostanu

11:29:05
13.04.2007
13.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: Snad ho zas letos na Hrocháč překecáme

21:42:04
12.04.2007
12.04.2007

Max
-> TUNER: -> Tuner#2: no když to má i novou aparatůru, tak to už se na ten sraz musim vypravit,abych si to prohlídnul

16:00:50
12.04.2007
12.04.2007

TUNER
-> Tuner#2:
...jj,tak se to dělá...zapojit a rychle pryč......




15:56:52
12.04.2007
12.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo jak to máte mezi sebou, to jde mimo mě. Já jsem to zapojil a jel rychle domů, než to schoří, aby to nebylo na mě

15:55:35
12.04.2007
12.04.2007

TUNER
-> TUNER: No myslim že těch 500,- co jsem mu za to slevil za to určitě stáli.....

15:53:14
12.04.2007
12.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No nechtěl slyšet ty slova co lítali na tvojí adresu - vyndaval to TYGR :o))
15:36:58
12.04.2007
12.04.2007

TUNER
-> Tuner#2: Jééééé,sem na to měl spešl fintu,za tu by jste si museli připlatit.....

14:43:25
12.04.2007
12.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Zesíky jsou opravdu kvalitní a ono proti těm macům základní řady by bylo lepší cokoliv :o))
Zapojení bylo bobře a jen jsme zkoušeli vypnout a zapnout rádio, změřili jsme napětí na vstupu a vůbec nesvítil ani zeleně ani červeně a asi po 5. vypnutí rádia, kdy už ti chtěl volat co jsi mu to prodal, tak naskočil :o))
Červíky měl nové, ale vydolovat ty stržené staré byl porod. Dva nešly vůbec.
Zapojení bylo bobře a jen jsme zkoušeli vypnout a zapnout rádio, změřili jsme napětí na vstupu a vůbec nesvítil ani zeleně ani červeně a asi po 5. vypnutí rádia, kdy už ti chtěl volat co jsi mu to prodal, tak naskočil :o))
Červíky měl nové, ale vydolovat ty stržené staré byl porod. Dva nešly vůbec.

14:35:40
12.04.2007
12.04.2007

TUNER
-> Tuner#2: Jsem říkal porát že to jsou kvalitní zesíky....zvukově možná lepší než co mam teď....
Asi jste to měli blbě pospojovanééééé
Jinak červíky jsem se bavil s TYGREM někdy minulej tejden a říkal jsem mu kde by koupil nový,tak nevim proč je tam nedal...Hlavní je že to hraje,jsem fakt zvědavej.....

Asi jste to měli blbě pospojovanééééé

Jinak červíky jsem se bavil s TYGREM někdy minulej tejden a říkal jsem mu kde by koupil nový,tak nevim proč je tam nedal...Hlavní je že to hraje,jsem fakt zvědavej.....

14:28:09
12.04.2007
12.04.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ v neděli jsem to zapojoval a zvukově a i na tlak je to se stejnýma komponentama úplně jiné kafe. Jen ten 4ch nám nechtěl vůbec naběhnout, ani nesvítil a asi po 5. vypnutí rádia pak naskočil a nevíme kde byl problém :o)) Jinak ty očesaný červíky byl taky porod.

14:24:31
12.04.2007
12.04.2007

TUNER
Muzika je malinko předělaná,zatim jsem neviděl osobně,ale sou tam moje bejvalý zesy a prej fakt mazec změna oproti tomu jak to bylo....))))
Tak jsem na to v sobotu zvědavej co to předvede...
Tak jsem na to v sobotu zvědavej co to předvede...

10:44:29
12.04.2007
12.04.2007

DuriQ
pekny formelin

22:17:54
18.02.2007
18.02.2007

P.T.
Takhle má vypadat hezký autíčko
a ta muzika, to bych si nechal líbit
Fakt mazec, nádhera



12:50:47
11.01.2007
11.01.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TAZI: Skus se podívat asi o 6 příspěvků níž. Nejsem majitel, takže přesně nevím, ale je tam odpověď.
20:17:37
10.01.2007
10.01.2007

TAZI
od koho máš ty výfukové svody?
18:48:11
10.01.2007
10.01.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Creams: Nehraje to špatně, má trošku pomalejší basy, ale nebyl k tomu ani adekvátní zesík. Ten bude až letos po zimě (monoblok Crunch) a pak se uvidí co dál. Woofery dělá Dragster celkem slušný, ale nechá si je i zaplatit a lacinější řady nic moc, ale to dnes platí o všem.
17:02:29
10.01.2007
10.01.2007

Creams
Jak ti hraje ten dragster ? Může porovnat i s jinýma basaky ? Celkem by mě zajímalo jak hraji ty Dragster
13:17:19
27.12.2006
27.12.2006

Max
-> Tuner#2: díky moc
12:52:45
27.12.2006
27.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: Ok až s ním budu mluvit, tak se optám - nebo TUNER
