
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Litra jsem si pořídil asi nejvíc z nostalgie, jelikož ho měl otec, když jsem byl malý a i děda a když jsem se dozvěděl, že tenhle stojí už asi 8 let v kopřivách napospas přírodě, bylo mi ho líto a hned jsem ho bral domů:)
Teď je asi na čase, abych tak nějak shrnul vše, co se na litru za ten necelý rok udělalo. Jelikož už je v hromadě a připraven na stk:)
- vyvaření kastle
- ošetření podvozku, podběhů BODY
- vystříkání dutin
- vyčištění motorového prostoru, motor zatím venku nebyl ale půjde příští zimu
- na motoru byla vyčištěna vana + nově nabarvena, olejový filtr, vzduchový filtr, přetěsněno víko, karburátor sedr vyčistěný ultrazvukovou myčkou, vyčišten a odrezen chladič vyčištěny všechny hadice potažmo vyměněny např. hadice k topení. Topení bylo taktéž vyčištěno, jelikož v něm asi měly hnízdo myši či jiná havěť. Na rozdělovači byly vyměněny kabely, kondík, kontakty, samozřejmě i nové svíčky. vyměněny silentbloky motoru za nové, upravený výfuk natřený černou žáruvzdornou barvou i se svody, tak jsem zvědav kolik to vydrží.
- brzdy byly komplet udělány nové tj. prasátka, pakny, trubky, hadice, lanko ruční brzdy..
- z podvozku, pření náprava je širší ze 120tky s kotoučema, měl jsem štěstí a na vrakáči jsem natrefil na nápravu s novýma kotoučema i destičkama :) pružiny jsou uřezány asi o dvě otáčky...zadní náprava je původní jen tam ještě příjdou podložky.
- interier byl ošetřen alkytonem RAL9002 a s tím i vnitřek kufru a motorový prostor, celý interier je vylepen černou koženkou kromě tapeců dveří, ty jsou původní červeno-černé. Palubní deska byla původně po minulém majiteli 100vková nahrazena originální v barvě vozu, elektrika zapojená podle originálního schematu plus přidán otáčkoměr a rádio. Startování tlačítkem.
- z kastle je všechno krom předních blatníků původní. Přední blatníky jsem sehnal nové jelikož staré už byly prorezlé až až...mám je ještě v úschově, kdyby někdo potřeboval na kusy plechu stačí se ozvat, jinak půjdou do šrotu...celá kastle po vybroušení a vyrovnání nastříkána plničem a poté pastelovou dvousložkovou BODY barvou. Chromované díly, které šly použít se přeleštily a zbytek šly bohužel do černa...snad časem budou chromy...jinak všechny gumy karoserie jsou nové, kromě výklopných okének...ty jsem tak nějak polepil aby tam zatím alespoň něco bylo..
- alu wolfrace 15'' s pneu předek 165/50 a zadek 175/50
- všechny menší části auta jsou ošetřeny kataforézou
Video s fotkama našich litrů a jejich vývoji:
Krátké video z cesty na Vyškov tuning. Krásně se ty kola točí (netočí). :)
Teď je asi na čase, abych tak nějak shrnul vše, co se na litru za ten necelý rok udělalo. Jelikož už je v hromadě a připraven na stk:)
- vyvaření kastle
- ošetření podvozku, podběhů BODY
- vystříkání dutin
- vyčištění motorového prostoru, motor zatím venku nebyl ale půjde příští zimu
- na motoru byla vyčištěna vana + nově nabarvena, olejový filtr, vzduchový filtr, přetěsněno víko, karburátor sedr vyčistěný ultrazvukovou myčkou, vyčišten a odrezen chladič vyčištěny všechny hadice potažmo vyměněny např. hadice k topení. Topení bylo taktéž vyčištěno, jelikož v něm asi měly hnízdo myši či jiná havěť. Na rozdělovači byly vyměněny kabely, kondík, kontakty, samozřejmě i nové svíčky. vyměněny silentbloky motoru za nové, upravený výfuk natřený černou žáruvzdornou barvou i se svody, tak jsem zvědav kolik to vydrží.
- brzdy byly komplet udělány nové tj. prasátka, pakny, trubky, hadice, lanko ruční brzdy..
- z podvozku, pření náprava je širší ze 120tky s kotoučema, měl jsem štěstí a na vrakáči jsem natrefil na nápravu s novýma kotoučema i destičkama :) pružiny jsou uřezány asi o dvě otáčky...zadní náprava je původní jen tam ještě příjdou podložky.
- interier byl ošetřen alkytonem RAL9002 a s tím i vnitřek kufru a motorový prostor, celý interier je vylepen černou koženkou kromě tapeců dveří, ty jsou původní červeno-černé. Palubní deska byla původně po minulém majiteli 100vková nahrazena originální v barvě vozu, elektrika zapojená podle originálního schematu plus přidán otáčkoměr a rádio. Startování tlačítkem.
- z kastle je všechno krom předních blatníků původní. Přední blatníky jsem sehnal nové jelikož staré už byly prorezlé až až...mám je ještě v úschově, kdyby někdo potřeboval na kusy plechu stačí se ozvat, jinak půjdou do šrotu...celá kastle po vybroušení a vyrovnání nastříkána plničem a poté pastelovou dvousložkovou BODY barvou. Chromované díly, které šly použít se přeleštily a zbytek šly bohužel do černa...snad časem budou chromy...jinak všechny gumy karoserie jsou nové, kromě výklopných okének...ty jsem tak nějak polepil aby tam zatím alespoň něco bylo..
- alu wolfrace 15'' s pneu předek 165/50 a zadek 175/50
- všechny menší části auta jsou ošetřeny kataforézou
Video s fotkama našich litrů a jejich vývoji:
Krátké video z cesty na Vyškov tuning. Krásně se ty kola točí (netočí). :)
Ouhara / lowliter - komentáře:
13:12:13
14.01.2015
14.01.2015

MaRv3L
ok tak když tak dej vědět, kdyby se ti podařilo nějakou tu páčku ulovit 

12:37:20
14.01.2015
14.01.2015

Jozka
-> MaRv3L: Nezavalilo - včera jsem v těch místech hledal nějaký vhodný obaly a vzdal jsem to, protože vyndaný krabice není kam položit a já nevím, v který je co. Dneska tam snad nějak vytřu, popřesouvám a třeba klapne.
11:41:54
14.01.2015
14.01.2015

MaRv3L
-> Jozka: Tak co, nezavalilo tě to? 

09:43:29
12.01.2015
12.01.2015

Jozka
-> MaRv3L: Možná budu hledat i nějaké další drobné elektrodíly, tak bych to spojil.. případně se ve středu připomeň - kdybych se nehlásil, ležím pod závalem.. 

09:28:39
12.01.2015
12.01.2015

MaRv3L
-> Jozka: tak schválně kvůli mě s tím nebojuj, jenom pokud bys náhodou někde našel 

08:53:40
12.01.2015
12.01.2015

Jozka
-> MaRv3L: Nu, zkusím to, i když to bude za současnýho stavu sklepa (jak po explozi - optimalizoval jsem) asi souboj..
08:31:19
12.01.2015
12.01.2015

MaRv3L
-> Jozka: a myslíš, že bys tam jednu pro mě nenašel? 

08:00:12
12.01.2015
12.01.2015

Jozka
-> MaRv3L: Mám jich doma celou sbírku, ale nemám je vytříděný dle fčnosti..

07:46:22
12.01.2015
12.01.2015

MaRv3L
Chlapi neměl by někdo páčku přepínání světel? Všude jsou jenom na blinkry i já mám jednu navíc na blinkry ale na světla nikde nemůžu sehnat

22:06:15
08.12.2014
08.12.2014

MaRv3L
-> LUKAS: no střecha je trochu pomeranč byl slabý tlak ale ještě se celé auto přeleští leštičkou..na to že je to stříkané venku a v malé garáži s omezenými prostředky si myslim že dobre na tu hrůzu
ale jinak díky moc 


21:36:12
08.12.2014
08.12.2014

LUKAS
je tam vidiet kus kvalitne odvedenej roboty....a lak to je zrkadielko
Držim palce :)

11:59:40
07.12.2014
07.12.2014

MaRv3L
Díky 

10:48:27
07.12.2014
07.12.2014

Zeke-ten šestý
Moc pěkná práce :)
21:59:56
05.12.2014
05.12.2014

Tabi
-> MaRv3L: Pěkný disky,budou jí na 100% slušet,tím jsem si jistý.
Zvolil si docela nezvyklí odstín a nebude to tuctovka.


16:37:31
04.12.2014
04.12.2014

MaRv3L
-> Alex41: Díky moc, jsem rád, že se taková práce cení
nejvíc se těším, až tam ty kola nahodím...jenom musím jedno vyrovnat a sehnat gumy a hned jdou na auto


10:54:03
04.12.2014
04.12.2014

Alex41
Krásnej kus práce. Dávam do oblíbených. Mám rád originální provedení aut, ale ty kola, co máš nachystaný jsou moc pěkný! 

10:06:12
03.12.2014
03.12.2014

MaRv3L
to asi jo ale já to nedělám do originálního stavu, takže tam budou tyhle kola 

09:38:25
03.12.2014
03.12.2014

Rubigall13
Tie disky sú krásne, ale na takú krásku by to chcelo plechové 14" origo kolesá. To podľa mňa sedí litrom a kilám najviac 

07:59:24
03.12.2014
03.12.2014

MaRv3L
-> pepik-lepik: to je :D ty máš mangelsky co, ty jsem chtěl původně taky ale nakonec jsem rád, že jsem sehnal tyhle, budou na to pasovat. Už aby tam byly 

22:01:08
02.12.2014
02.12.2014

pepik-lepik
jak píšeš, je to jako droga :D ale pěkný to máš, ty kola na tom budou luxusní


