skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
21:13:45
26.02.2010
26.02.2010

strucy
-> Borin - Král tuzerů: nebude ten git časom praskať?
22:05:25
23.02.2010
23.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> Pavel P@nkáč: Děkuju, ale bohůžel ti nepomůžu 

22:05:06
23.02.2010
23.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> tunerlada: Tak já procházej klasickou i s těma lemama a prahama...ale teď většinu úprav konzultuju s kámošem z technický...pro jistotu...už to chci mít co nejmíň nelegal, abych se mohl v klidu projet a nebejt posranej, kde za bukem sou švestky


20:55:55
23.02.2010
23.02.2010

Pavel P@nkáč
-> Borin - Král tuzerů: neco me u tebe fascinovalo psal jsem ti SZ:)
17:59:59
23.02.2010
23.02.2010

tunerlada
Borin - Král tuzerů 16.02.10 20:14:54 napsal: → Jožynek : Dík…chci aby to vypadalo pěkně a neremcali na technický, tohle ani nepostřehnou
toh ose neboj když já byl na technický tak si nikdo nevšim že tam mám jiný sedadla každej se díval jen na barvu
toh ose neboj když já byl na technický tak si nikdo nevšim že tam mám jiný sedadla každej se díval jen na barvu
18:27:40
21.02.2010
21.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> Mates: 

18:10:29
21.02.2010
21.02.2010

Mates
-> Borin - Král tuzerů: Tak to je paráda,díky za radu.

18:08:11
21.02.2010
21.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> Mates: Je to barva pro průmysl a lesní a jiný stroje...máme tím nastříkanej vlek za terru asi 3 roky a žádnej problém 

17:52:02
21.02.2010
21.02.2010

Mates
-> Borin - Král tuzerů: Tak to jde,hlavně aby to bylo dost odolný proti kamínkům.
17:48:43
21.02.2010
21.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> Mates: S těma přísadama stojí kilo barvy s tužidlem a ředidlem necelý pětikilo, ale táta si u nich nechává míchat i barvy na auta, tak to je s jeho slevou...
Jo a u týhle barvy je možnost namíchat jakoukoliv ze vzorníku RALu
Jo a u týhle barvy je možnost namíchat jakoukoliv ze vzorníku RALu
17:41:43
21.02.2010
21.02.2010

Mates
-> Borin - Král tuzerů: Chci to na podvozek,bude opískován a v základovce.Nejdřív jsem to chtěl udělat alkytonem,ale když jsem zjistil,že toho moc nevydřží,tak chci jinou barvu.
Zkusím se na ní zeptat u pána co míchá barvy,ten se v barvách vyzná,tak mi snad poradí.Jaká je zhruba cena??
Zkusím se na ní zeptat u pána co míchá barvy,ten se v barvách vyzná,tak mi snad poradí.Jaká je zhruba cena??
17:35:14
21.02.2010
21.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> Mates: Já to stříkal i přes ten Formex, a není problém...ta barva není nijak agresivní...základovky od synorexu neznám, ale tohle ti řeknou, tam, kde si jí necháš namíchat...není to barva z drogerie, jako třeba ten hnusnej Alkyton na vorezlý ploty
Já s tím budu stříkat i komplet podvozek, ale s jejich základem 
Já s tím budu stříkat i komplet podvozek, ale s jejich základem 
17:31:29
21.02.2010
21.02.2010

Mates
-> Borin - Král tuzerů: Čau,chci se zeptat ohledně té barvy Pur Agrohel.Musí se pod ní dávat speciální základní barva,nebo můžu dát třeba od Synorexu.
Jinak hezká práce a budu sledovat,jak budeš pokračovat.Už je v oblíbených.
Jinak hezká práce a budu sledovat,jak budeš pokračovat.Už je v oblíbených.

13:13:48
21.02.2010
21.02.2010

Borin - Král tuzerů
Tak jsem se dokopal udělat nějaký ten popis...
21:09:57
16.02.2010
16.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> ZdenoR: K tomu už jsem se vyjadřoval...toho kitu tam je minimálně, tak to praskat nebude....

21:01:52
16.02.2010
16.02.2010

ZdenoR
-> Borin - Král tuzerů: Ramena pekne jenom si rikam jestli ten tmel nebude praskat protoze neverim tomu ze se nekrouti.
20:14:54
16.02.2010
16.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> Jožynek : Dík...chci aby to vypadalo pěkně a neremcali na technický, tohle ani nepostřehnou


19:21:06
16.02.2010
16.02.2010

Jožynek
-> Borin - Král tuzerů: Tie ramená su brutal..

19:17:45
16.02.2010
16.02.2010

Borin - Král tuzerů
-> Fifa: Tak diskuzi na téma zinek uzavřeme...

19:12:18
16.02.2010
16.02.2010

Fifa
-> Bedřich: Zrovna u těhlice mi zrovna nejde o to že nazinkovaná hezky vypadá. Je to pouze boj proti korozi,nemám rád když lezou z pod barvy bublinky. I když bude tloušťka vrstvy zinku různá tak podle mě u galvanického zinku nehrozí že bude vyšší než jen několik mikrometrů. Zinkování čepu náboje je určitě sporadické a jako konstruktér bych jej určitě nepředepsal. Jenže velkosériová výroba si může dovolit máčet jen část dílu v lázni. To já si dovolit v galvanovně nemůžu, aniž bych nad nimi stál. To je trochu mimo moje možnosti.Myslím že je to i nad možnosti ostatních. Kolik zinku sedřeš při lisování ložisek náboje kol? Mě tedy většinou šly nasadit ručně. A pokud sedřeš je to tak stopové množství. Jak velkou čistotu máš v běžné dílně? Větší pravděpodobnost je že se do ložisek nanese nějaká nečistota. Vymačkávání- opět mikrovrstva. O zinkování svislých čepů se nepřu, to je opravdu s prominutím hovadina. Sám jsem je nezinkoval. Pouze nechal obrousit, tvrdochromovat a obrousit na nominální rozměr+dobrousit plošku. Tam by mělo smysl jen zinkovat hlavici pro silentblok.A toto je většinou nad možnosti jak jsem psal výš.
BORIN - RAPOUŠ

