
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na čem se teď pracuje:
PRODÁNO - doufám, že bude dobře sloužit a že je v dobrých rukou.
28.6.2010 - zamáčknuta slza po prodeji
Trošku povídání :o) Tohle je moje druhá škodověnka a celkově také moje druhý autíčko. Původní oranžová 105L Jůlinka změnila majitele, protože byla ve stavu, kdy by ji bylo opravdu nákladný dát do dobrýho stavu, proto jsem zvolil prodej a koupi něčeho zachovalejšího, novějšího. Nějak jsem tomuto rapidovi neodolal, vzhledem k typu i stáří a stavu karoserie :o) Po pár překonaných prvotních problémech, ať už se stavem, tka s přepisem, jsem se dostal do stavu, kdy řeším věci, který chci já :o) Snažím se dělat důležitý věci dřív, než dojde na nějaký blbinky..ale samozřejmě všechno závisí na penězích, však to znáte.. S autíčkem jsem spokojený, je to můj mazlík, moc se mi líbí.. a prosět takový ty klasický řeči každýho škodovkáře :o))
A teď fakta:
jméno: zatím nepokřtěn :-( prostě to je mazel :-))
typ: Škoda Rapid 136
rok a místo narození: 1989, modelový rok 1990 (L)
AZNP expedice vozů, závod KVASINY
Stav: 2. majitel, najeto cca 70tkm
Barva: 1046 sněhobílá
Tachometrová max. rychlost: 150Km/hod
Průmerná spotřeba:cca 8l/100km
STK: 11/11
Zakoupeno: 21.5.2007
Původní zápory: unikající chladící kapalina, nefční zadní levá mlhovka, zatuhlý přední brzdy, horší kuláky, k.o. baterka, zatékající kufr
Původní klady: nová brzdová kapalina, nový olej, originální stav (až na hlavu motoru a plechovou olejovou vanu)
Původní cena: 9 000 CZK
MNOU POUŽÍVANÉ NÁPLNĚ
- Krmení: Natural95 by Shell
- Olej: Mogul 15W/40
- Převodový olej: PP90
- Fridex: G48
VÝSLEDEK PRACÍ
Motor, převodovka, elektrika
- série a dlouho bude
- vyměněná hlava
- olej Mogul GX Pro 15W-40
- zánovní startér z felicie, předělanej do škodovky
- (téměř) novej chladič a většina trubek, spínač chladiče v pilotní kabině
- ETZ, zánovní rozdělovač, překolíkovanej
- zánovní vejfuck
- výměny: svíčky - 70tkm, 89tkm
olej - 70tkm, dále průběžně papáme a doléváme
olejový filtr - 70tkm
kabely - 89tkm
vzduchový filtr - 91tkm
- 2,5mm2 kabel baterka - 1 pojistka
- druhá pojistková skříňka v kufru
- spínač kontrolky ruční brzdy
- výměna karburátoru lepší stav - se starým jsme neprošli emisema
Plány:
- nové rozvody
- nasadit hliníkovou olejovou vanu (díky Noufe!)
- sundat výfuk, minimálně natřít, nasadit :o)
- 16mm2 kabel baterka plus - startér, baterka minus - šroub startéru a převodovky
- časem kompletní GO motoru, upravená hlava, otřejší vačka, vše profi provedení..
Exteriér
Bohužel lak není dokonalej a už se projevuje stáří..
- nový přední blatníky
- pár míst na podlaze ošetřených Penetrátorem (Rust Oleum) a Body950
- přídavný přední mlhovky a dálky :oP
- vyvařený zadní lemy a zadní části prahu
- oba boky auta v novým laku, krom předních blatníků (ty už sou nový) a dveří (ty pudou taky)
- lak na dveřích, střeše a přední kapotě rozleštěn želvičkou a pomohlo to :-)
- nové zadní mlhovky, bohužel neorigo, ale taky svítí suprově :-)
Plány:
- ošetřit spodek autíka..
- nové přední a zadní čelo
- časem snad nový lak - už jen čela, kapoty a střecha :-)
Interiér
- tygří černobílý potahy
- vybroušená a natřená podlaha (předek i zadek) - odrezovač, 2x penetrátor Rust Oleum, navrch 2x Komaprim 3v1, odtokový díry zatmelený skelňákem, zedpod Body950
- centrál s alarmem
- střešní okýnko nezatéká :o)
- malý repráčky MTC, žádnej zázrak, ale hrajeme :o)
- nový kolečko náhonu v otáčkoměru, funkční počítadlo km :-))
- zkrácená šaltr páka o cca 6 cm
- roletky na zadním okně
- středovej panel vlastní výroby - myslím, že se celkem povedl :-)
- rádio Pioneer DEH-4000ub (díky za rady Tunerovi#2 a Kapříkovi Fasterovi)
- přední okna v elektrice (motorky Alfa33, ovladače uni mezi sedačkama)
Plány:
- komponentní repra Helix Dark Blue 62.1 16,5 cm dopředu
- vytlumit dveře a asi i zadní část kokpitu
- koberečky na dveře a zadní plato
- možná hliníkový koberce na podlahu
- doladit úplné dovírání oken
Podvozek
- série
- nový kulový a svislý čepy
- letní papučky Nokian NRe 175/70/R13
- zimní papučky Nokian W 175/70/R13
- pneu plněný plynem
Plány:
- nový brzdy
- Sakyho pružiny dopředu i dozadu - nakoupeno, montovat se budou na repas nápravách
- repas obou náprav, hlavně zadní!!!!!!!!!!!
- plastový podběhy
Co, jak, proč, s kým, za kolik a výsledek :o))
5/07
kompletní vnější i vnitřní očista :o) současně jsem zjistil, že je skrz blatník dííírka do kufru - dočasný zatmelení.
6/07
na začátek měsíce domluvena preventivní prohlídka v servise.
- z podezření na podfukující těsnění hlavy se vyklubala špatná hlava - výměna hlavy, včetně veškerého těsnění.
- současně výměna oleje, filtru
- rozhýbaný přední brzdy, seřízení brzd
(2.700 Kč)
- koupě nové baterky
- prasklá hadice chlazení, výměna (já chci rampu nebo kanál :-( )
- zabudovanej 1kg hasící prcek :o)
(1.700 Kč)
- namontovaný moje rádio
- dočasně opravený stahování oken, utěsnění dvěří fólií
- přepsáno na sebe juchůůůůůů
7/07
- opravena zadní mlhovka - záludná žárovička :o)
8/07
- opět tlakovalo do vody - srovnána a přetlakována hlava (0,3mm), nasazení, seřízení ventilů
- současně nový termostat Wahler
- 80st C, nové svíčky Brisk D15YC
(900 Kč; měněno při cca 70 500 km)
- samostatný spínač větráku chladiče
- vnitřní podlaha (předek) - očištěna, 2x základ (Penetrátor Rust-Oleum)
9/07
- pokus o repas karburátoru - výměna těsnění, gumových dílů, vyčištění atd - velký díky Pavlovi P. za ochotu poradit ;o)
(cca 300 Kč)
10/07
- výměna předních blatníků vč. laku, vyvaření, co bylo potřeba
(cca 7.200 Kč)
11/07
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise - výměna kulových a svislých čepů, geometrie, seřízen předstih rozdělovače, seřízen karburátor
(2.700 Kč, 700 Kč stk + e)
1/08
- nový letní papučky Nokian NRe 175/70/R13, takže jezdíme minimálně a velice opatrně :o)
- utěsněny trojúhelníkový okna - už mi v autě píská jen střešní okno :oD
(3.600 Kč)
2/08
- někde se stala chyba a předstih se nastavuje sám.. takže seřízen předstih, v rámci mezí, žádnej zázrak :o(
- namotován centrál, vrtat díry bylo šílený, už jen je zatřít barvou a hotovo 8o)
(centrál + alarm cca 1.400 Kč)
- zakoupen, očištěn a nabarven zánovní feldí startér..konečně, thx Frantovi Boháčkovi :o)
3/08
flákání :-/
4/08
- namontovaný ETZ - konečně!!! Snad už bude s ele klid.. díky Feldovi1,6
(300 Kč)
- domontovanej alarm, jarní koupel, zkrácená šaltrpáka..
5/08
- namontovaná roletka na zadním okně - tam je teda ku*evskej přístup :-)
- přední podlaha ve finální barvě
- projetej kousek dálnice Bohumín - Bílovec, vč. visutýho mostu a Klimkovickýho tunelu, max. rychlost 150Km/hod, cca 4k ot/min - spokojenost!! :o)
- zadní podlaha ve finální barvě.. a teď se tejden nebude jezdit, takže barva bude schnout a pořádně tvrdnout :-P >>>KONEČNĚ :O))
6/08
- namontěný přední dálky a mlhovky
- zapojenej spínač kontrolky ruční brzdy
- vyčištěná přístrojovka, tjůnink alobalem pro lepší svítivost a výměna většiny žároviček (fakt to pomáhá!)
- opravený blatníky..čekal jsem rozhodně víc, ale už to nepraská..
7/08
-jen tak na rychlo jsem si udělal středovej panel.. chce to ještě došperkovat, ale jinak spokojenost :-)
- úspěšně jsme dojeli na Hrocháč a z5 :-)
8/08
- vyvařený a zakitovaný zadní lemy vč zadní části prahu - zalakovány oba boky auta kromě dvěří a předních blatníků
(6000 Kč)
- vystříkány dutiny, teda spíš vylity rezistinem, naředěným technickým benzínem - velký dík Klubkovi za pomoc a obratný shánění pistole :o))
(500Kč)
9/08
- vyměněny svíčky
- byli jsme nabouráni na pravej zadek, karoserie opravena, zavařena. Trošku hnutej nosník, geometrie a ostatní v pořádku, takže žádnej problém. S kvalitou provedení jsem spokojenej, mohu vřele doporučit - super domluva, zkušenosti, prostě pohoda.
10/08
- sehnány náhradní nápravy, rozebírají se - co pude koupit nový, bude nový. Písek, komaxit, alkyton
(2000 kč)
- koupeno 5 ks ementálů, dva kopnutý, opraví se. pude na ně komaxit a nějaký pěkný barvy a leštění..jen vymyslet co.
- zadní čelo v super stavu
(600 kč)
11/08
- původní rádijko odmítalo spolupracovat, tak jsem si koupil nový - Pioneer DEH-4000ub, velice pěkná hračka. Pokračovat se bude komponentním reprem Helix Dark Blue 62.1 dopředu.
(3190 kč)
- vymeněný vzduchový filtr (najeto cca 91 000)
(60 Kč)
- očištěný motor, dotáhnuty hadice chlazení
- vypuštěny 4l vody, dolity 4l Fridexu G48
- koupeny stahovačky na okna z Alfy33, spínače, náký káblíky
(cca 1000 Kč)
1/09
- dorazily Sakyho pružiny
(3600 Kč)
4/09
- sehnány šikmé ramena v super stavu
4/09
- pozimní očista
- domontována elektrika na obě okna, předělány ovladače mezi sedačky
- kontrola podlahy uvnitř i zespod
- několikrát přetěsněna palivová pumpa.. a stejně pod ní teče olej :-/
5-10/09
kvůli neodstatku času se na rapidu nepohnula ani kapka oleje :-(
11/09
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise
- nové brzdové destičky
- uvolněna přední brzda (ztuhlý pístek), seřízena ruční brzda
- nový zadní mlhovky (neorigo)
- výměna karbecu za karbec v lepším stavu (díky Pavlovi P.) - se starým jsme neprošli emisema.
(cca 1500 Kč STK, Em.)
28/06/2010
- prodáno
Thanks:
Za všeobecný rady, trpělivost, online help a neposlání do háje :-) - Pavel.P (univezrzální on-line rádce:-D ) , DAVID, Gryzly, Pedros, Slynty, Kapřik Faster, Klubko_, Bobesh (ach ta elektrika) atd :-)
A samozřejmě spoustě ostatních lidí tady z Virtu - nebýt Virtu, asi byl bych úplně normální a zdravej :-D
PRODÁNO - doufám, že bude dobře sloužit a že je v dobrých rukou.
28.6.2010 - zamáčknuta slza po prodeji
Trošku povídání :o) Tohle je moje druhá škodověnka a celkově také moje druhý autíčko. Původní oranžová 105L Jůlinka změnila majitele, protože byla ve stavu, kdy by ji bylo opravdu nákladný dát do dobrýho stavu, proto jsem zvolil prodej a koupi něčeho zachovalejšího, novějšího. Nějak jsem tomuto rapidovi neodolal, vzhledem k typu i stáří a stavu karoserie :o) Po pár překonaných prvotních problémech, ať už se stavem, tka s přepisem, jsem se dostal do stavu, kdy řeším věci, který chci já :o) Snažím se dělat důležitý věci dřív, než dojde na nějaký blbinky..ale samozřejmě všechno závisí na penězích, však to znáte.. S autíčkem jsem spokojený, je to můj mazlík, moc se mi líbí.. a prosět takový ty klasický řeči každýho škodovkáře :o))
A teď fakta:
jméno: zatím nepokřtěn :-( prostě to je mazel :-))
typ: Škoda Rapid 136
rok a místo narození: 1989, modelový rok 1990 (L)
AZNP expedice vozů, závod KVASINY
Stav: 2. majitel, najeto cca 70tkm
Barva: 1046 sněhobílá
Tachometrová max. rychlost: 150Km/hod
Průmerná spotřeba:cca 8l/100km
STK: 11/11
Zakoupeno: 21.5.2007
Původní zápory: unikající chladící kapalina, nefční zadní levá mlhovka, zatuhlý přední brzdy, horší kuláky, k.o. baterka, zatékající kufr
Původní klady: nová brzdová kapalina, nový olej, originální stav (až na hlavu motoru a plechovou olejovou vanu)
Původní cena: 9 000 CZK
MNOU POUŽÍVANÉ NÁPLNĚ
- Krmení: Natural95 by Shell
- Olej: Mogul 15W/40
- Převodový olej: PP90
- Fridex: G48
VÝSLEDEK PRACÍ
Motor, převodovka, elektrika
- série a dlouho bude
- vyměněná hlava
- olej Mogul GX Pro 15W-40
- zánovní startér z felicie, předělanej do škodovky
- (téměř) novej chladič a většina trubek, spínač chladiče v pilotní kabině
- ETZ, zánovní rozdělovač, překolíkovanej
- zánovní vejfuck
- výměny: svíčky - 70tkm, 89tkm
olej - 70tkm, dále průběžně papáme a doléváme
olejový filtr - 70tkm
kabely - 89tkm
vzduchový filtr - 91tkm
- 2,5mm2 kabel baterka - 1 pojistka
- druhá pojistková skříňka v kufru
- spínač kontrolky ruční brzdy
- výměna karburátoru lepší stav - se starým jsme neprošli emisema
Plány:
- nové rozvody
- nasadit hliníkovou olejovou vanu (díky Noufe!)
- sundat výfuk, minimálně natřít, nasadit :o)
- 16mm2 kabel baterka plus - startér, baterka minus - šroub startéru a převodovky
- časem kompletní GO motoru, upravená hlava, otřejší vačka, vše profi provedení..
Exteriér
Bohužel lak není dokonalej a už se projevuje stáří..
- nový přední blatníky
- pár míst na podlaze ošetřených Penetrátorem (Rust Oleum) a Body950
- přídavný přední mlhovky a dálky :oP
- vyvařený zadní lemy a zadní části prahu
- oba boky auta v novým laku, krom předních blatníků (ty už sou nový) a dveří (ty pudou taky)
- lak na dveřích, střeše a přední kapotě rozleštěn želvičkou a pomohlo to :-)
- nové zadní mlhovky, bohužel neorigo, ale taky svítí suprově :-)
Plány:
- ošetřit spodek autíka..
- nové přední a zadní čelo
- časem snad nový lak - už jen čela, kapoty a střecha :-)
Interiér
- tygří černobílý potahy
- vybroušená a natřená podlaha (předek i zadek) - odrezovač, 2x penetrátor Rust Oleum, navrch 2x Komaprim 3v1, odtokový díry zatmelený skelňákem, zedpod Body950
- centrál s alarmem
- střešní okýnko nezatéká :o)
- malý repráčky MTC, žádnej zázrak, ale hrajeme :o)
- nový kolečko náhonu v otáčkoměru, funkční počítadlo km :-))
- zkrácená šaltr páka o cca 6 cm
- roletky na zadním okně
- středovej panel vlastní výroby - myslím, že se celkem povedl :-)
- rádio Pioneer DEH-4000ub (díky za rady Tunerovi#2 a Kapříkovi Fasterovi)
- přední okna v elektrice (motorky Alfa33, ovladače uni mezi sedačkama)
Plány:
- komponentní repra Helix Dark Blue 62.1 16,5 cm dopředu
- vytlumit dveře a asi i zadní část kokpitu
- koberečky na dveře a zadní plato
- možná hliníkový koberce na podlahu
- doladit úplné dovírání oken
Podvozek
- série
- nový kulový a svislý čepy
- letní papučky Nokian NRe 175/70/R13
- zimní papučky Nokian W 175/70/R13
- pneu plněný plynem
Plány:
- nový brzdy
- Sakyho pružiny dopředu i dozadu - nakoupeno, montovat se budou na repas nápravách
- repas obou náprav, hlavně zadní!!!!!!!!!!!
- plastový podběhy
Co, jak, proč, s kým, za kolik a výsledek :o))
5/07
kompletní vnější i vnitřní očista :o) současně jsem zjistil, že je skrz blatník dííírka do kufru - dočasný zatmelení.
6/07
na začátek měsíce domluvena preventivní prohlídka v servise.
- z podezření na podfukující těsnění hlavy se vyklubala špatná hlava - výměna hlavy, včetně veškerého těsnění.
- současně výměna oleje, filtru
- rozhýbaný přední brzdy, seřízení brzd
(2.700 Kč)
- koupě nové baterky
- prasklá hadice chlazení, výměna (já chci rampu nebo kanál :-( )
- zabudovanej 1kg hasící prcek :o)
(1.700 Kč)
- namontovaný moje rádio
- dočasně opravený stahování oken, utěsnění dvěří fólií
- přepsáno na sebe juchůůůůůů
7/07
- opravena zadní mlhovka - záludná žárovička :o)
8/07
- opět tlakovalo do vody - srovnána a přetlakována hlava (0,3mm), nasazení, seřízení ventilů
- současně nový termostat Wahler
- 80st C, nové svíčky Brisk D15YC
(900 Kč; měněno při cca 70 500 km)
- samostatný spínač větráku chladiče
- vnitřní podlaha (předek) - očištěna, 2x základ (Penetrátor Rust-Oleum)
9/07
- pokus o repas karburátoru - výměna těsnění, gumových dílů, vyčištění atd - velký díky Pavlovi P. za ochotu poradit ;o)
(cca 300 Kč)
10/07
- výměna předních blatníků vč. laku, vyvaření, co bylo potřeba
(cca 7.200 Kč)
11/07
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise - výměna kulových a svislých čepů, geometrie, seřízen předstih rozdělovače, seřízen karburátor
(2.700 Kč, 700 Kč stk + e)
1/08
- nový letní papučky Nokian NRe 175/70/R13, takže jezdíme minimálně a velice opatrně :o)
- utěsněny trojúhelníkový okna - už mi v autě píská jen střešní okno :oD
(3.600 Kč)
2/08
- někde se stala chyba a předstih se nastavuje sám.. takže seřízen předstih, v rámci mezí, žádnej zázrak :o(
- namotován centrál, vrtat díry bylo šílený, už jen je zatřít barvou a hotovo 8o)
(centrál + alarm cca 1.400 Kč)
- zakoupen, očištěn a nabarven zánovní feldí startér..konečně, thx Frantovi Boháčkovi :o)
3/08
flákání :-/
4/08
- namontovaný ETZ - konečně!!! Snad už bude s ele klid.. díky Feldovi1,6
(300 Kč)
- domontovanej alarm, jarní koupel, zkrácená šaltrpáka..
5/08
- namontovaná roletka na zadním okně - tam je teda ku*evskej přístup :-)
- přední podlaha ve finální barvě
- projetej kousek dálnice Bohumín - Bílovec, vč. visutýho mostu a Klimkovickýho tunelu, max. rychlost 150Km/hod, cca 4k ot/min - spokojenost!! :o)
- zadní podlaha ve finální barvě.. a teď se tejden nebude jezdit, takže barva bude schnout a pořádně tvrdnout :-P >>>KONEČNĚ :O))
6/08
- namontěný přední dálky a mlhovky
- zapojenej spínač kontrolky ruční brzdy
- vyčištěná přístrojovka, tjůnink alobalem pro lepší svítivost a výměna většiny žároviček (fakt to pomáhá!)
- opravený blatníky..čekal jsem rozhodně víc, ale už to nepraská..
7/08
-jen tak na rychlo jsem si udělal středovej panel.. chce to ještě došperkovat, ale jinak spokojenost :-)
- úspěšně jsme dojeli na Hrocháč a z5 :-)
8/08
- vyvařený a zakitovaný zadní lemy vč zadní části prahu - zalakovány oba boky auta kromě dvěří a předních blatníků
(6000 Kč)
- vystříkány dutiny, teda spíš vylity rezistinem, naředěným technickým benzínem - velký dík Klubkovi za pomoc a obratný shánění pistole :o))
(500Kč)
9/08
- vyměněny svíčky
- byli jsme nabouráni na pravej zadek, karoserie opravena, zavařena. Trošku hnutej nosník, geometrie a ostatní v pořádku, takže žádnej problém. S kvalitou provedení jsem spokojenej, mohu vřele doporučit - super domluva, zkušenosti, prostě pohoda.
10/08
- sehnány náhradní nápravy, rozebírají se - co pude koupit nový, bude nový. Písek, komaxit, alkyton
(2000 kč)
- koupeno 5 ks ementálů, dva kopnutý, opraví se. pude na ně komaxit a nějaký pěkný barvy a leštění..jen vymyslet co.
- zadní čelo v super stavu
(600 kč)
11/08
- původní rádijko odmítalo spolupracovat, tak jsem si koupil nový - Pioneer DEH-4000ub, velice pěkná hračka. Pokračovat se bude komponentním reprem Helix Dark Blue 62.1 dopředu.
(3190 kč)
- vymeněný vzduchový filtr (najeto cca 91 000)
(60 Kč)
- očištěný motor, dotáhnuty hadice chlazení
- vypuštěny 4l vody, dolity 4l Fridexu G48
- koupeny stahovačky na okna z Alfy33, spínače, náký káblíky
(cca 1000 Kč)
1/09
- dorazily Sakyho pružiny
(3600 Kč)
4/09
- sehnány šikmé ramena v super stavu
4/09
- pozimní očista
- domontována elektrika na obě okna, předělány ovladače mezi sedačky
- kontrola podlahy uvnitř i zespod
- několikrát přetěsněna palivová pumpa.. a stejně pod ní teče olej :-/
5-10/09
kvůli neodstatku času se na rapidu nepohnula ani kapka oleje :-(
11/09
- předání do servisu na přípravu na STK a Emise
- nové brzdové destičky
- uvolněna přední brzda (ztuhlý pístek), seřízena ruční brzda
- nový zadní mlhovky (neorigo)
- výměna karbecu za karbec v lepším stavu (díky Pavlovi P.) - se starým jsme neprošli emisema.
(cca 1500 Kč STK, Em.)
28/06/2010
- prodáno
Thanks:
Za všeobecný rady, trpělivost, online help a neposlání do háje :-) - Pavel.P (univezrzální on-line rádce:-D ) , DAVID, Gryzly, Pedros, Slynty, Kapřik Faster, Klubko_, Bobesh (ach ta elektrika) atd :-)
A samozřejmě spoustě ostatních lidí tady z Virtu - nebýt Virtu, asi byl bych úplně normální a zdravej :-D
Reeaper / Rapid 136 - prodáno - komentáře:
08:30:47
14.02.2008
14.02.2008

Reeaper
tak a už centrálně zamykáme 

09:28:23
23.01.2008
23.01.2008

Doyle
-> Reeaper: no já uvidím, jestli budu finančně vycházet, jinak bude muset jedno z domu

18:07:11
22.01.2008
22.01.2008

Reeaper
-> Doyle: tak zase nic 
mno jo, ale výsledek stojí za to.. jen je na prd, když ot jde moc pomalu.. dvě auta bych neutáhnul vůbec..

mno jo, ale výsledek stojí za to.. jen je na prd, když ot jde moc pomalu.. dvě auta bych neutáhnul vůbec..16:31:19
22.01.2008
22.01.2008

Doyle
-> Reeaper: spíš ne
já mám dvě auta do kterých tečou penízky

já mám dvě auta do kterých tečou penízky

13:06:53
22.01.2008
22.01.2008

Reeaper
-> Doyle: díky
budeš mě financovat? 
budeš mě financovat? 
10:27:50
22.01.2008
22.01.2008

Doyle
-> Reeaper: tak v tom nejseš sám

07:49:28
22.01.2008
22.01.2008

Reeaper
-> Doyle: děkuji
snažím se, co mi peněženka stačí 
snažím se, co mi peněženka stačí 
23:12:17
21.01.2008
21.01.2008

Doyle
-> Reeaper: pěkný rapídek
hodně zdaru při renovaci
hodně zdaru při renovaci07:43:03
21.01.2008
21.01.2008

Reeaper
07:55:22
13.11.2007
13.11.2007

Reeaper
tka a máme za sebou úspěšnou technickou a emise 
Ukecával se jen malinkej pavouček na skle a nesvítící blinkry v blatnících - takže vůbec nic vážnýho


19:58:34
24.10.2007
24.10.2007

Reeaper
-> DAVID: Snad, o trochu..
a jéééje.. mno já nejsem furt doma a ták, víš
jasně, přijeď
ale po 5.11. nebude autí doma 
a jéééje.. mno já nejsem furt doma a ták, víš
jasně, přijeď
ale po 5.11. nebude autí doma 
10:13:24
24.10.2007
24.10.2007

DAVID
Tak vidím že už maš vyměněné blatníky,zase ti stoupla hodnota auta
.Ja už jsem konečně koupil dalšího zavoďáka.Musím sew stavit ti to zkontrolovat
.Ja už jsem konečně koupil dalšího zavoďáka.Musím sew stavit ti to zkontrolovat
22:42:35
22.10.2007
22.10.2007

De Tomaso
-> Reeaper: Tak nahod foto jak budes mit cas
Jsem zvedavej
Jsem zvedavej09:38:14
22.10.2007
22.10.2007

Reeaper
a etď asi budou aktuální přední plastový podběhy.. takže kdyby měl někdo nabídku..



09:36:50
22.10.2007
22.10.2007

Reeaper
-> De Tomaso: Ahoj! Včera jsem hrdě objížděl Ostravu, takže na foto nebyl čas
Spokojen jsem, dizajn super, doufám, že i vydrží
ale je to jen malinká část skládačky..
Ale už vím, na koho se obrátit s dalším zkrášlováním karoserie 
Spokojen jsem, dizajn super, doufám, že i vydrží
ale je to jen malinká část skládačky..
Ale už vím, na koho se obrátit s dalším zkrášlováním karoserie 
21:32:08
21.10.2007
21.10.2007

De Tomaso
-> Reeaper: Čest tak jak dopadly blatníky??Pry jsi velice spokojen,chtělo by to foto


23:23:30
24.08.2007
24.08.2007

Reeaper
-> Pepíno: taky mě čeká dodělat předek a udělat celej zadek..ten je trošku horší.. a čas je svině .. 

15:53:39
21.08.2007
21.08.2007

Pepíno
Pán se snažil
Mámt podobný,jen už skoro celý auto,jak furt brousím ty ťukanečky 
Mámt podobný,jen už skoro celý auto,jak furt brousím ty ťukanečky 
Reeaper / Rapid 136 - prodáno
