a nebo to dělej rukama a bude z tebe kulturista 

a nebo to dělej rukama a bude z tebe kulturista 

koupil sem je tady od nás od jednoho důchodce co měl upravenou š120 a dával ji šrotovat (chtěl je dát na hliník) barva no toe takej zamotanej příběh
měla to být červená ale chybou v lakovně kde mi ji dělaly a to že sem se nepodíval do plechovky tak po otevření doma tam byla růžová tak sem to zkusil a zalíbila se mi a šla na celý auto
-> krtik: nooo však jedéém ven
musim tam dat toho favorita co nejdřív abych moh leštít kola rukama to jde pomalu,dělám už 4 týden jedno kolo a přád to není ono sou tma malé dirky,asi je to výrobou a tím že ty kola byli pořád v provozu i v zimě

, tak se kurýruj ať můžeš dělat 




neblázni to bych musel mít píchlej konektor v zadnici
jjoo rozebírám ale jen zadní část kůli výměně motoru
udělalo se teplo tak sem na to vlít,teď ještě musí přestat chvat aby se mi vozíček z motorem po vytáhnutí neutopil v bahně na dvorku
-> zidlik: a na kolik tě to vyšlo?a úpravy spočívaly v čem?akorát jiný silenbloky?
ale hlavní je to že se auto fakt skoro nenaklání v zatáčkách předtim to byl vždycky náklon když sem tomu dal v zatáčce a ted nic





voltmetr mám v liště a turbo nemám
teplota by se možna sehnat někde dala
jediný co mě napadá aby to bylo akční nějakej budík co by ukazoval na základě např ot/motoru ve formě smajlíků vypětí řidiče 

chce to něco akčnějšího... aspoň teploměr oleje, když tam máš ten tlak už 

proste neco akcniho.
ono to má hafo lidí a hlavně sem to chtěl abych měl skrz budíky nějakej pevnej držák 




) na budikach normalne, aby to nebylo každý jinak... to laminování si taky musím zkusit... 


na tej fotce ? nějaká část tunelu ?
-> Marcius: no nic moc teď dělám na tomhle viz foto ventil dekl sem nedodelal ptz nemam barvu tak musim koupit ale to az v lete:)