
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 136 RAPID, ročník 1989
Tohleto autíčko mám od listopadu 2008 od člena "Onda", který ho zachránil před eurolikvidací.
STRUČNĚ:
- v autě BYL centrál na klíč značky BRANO zavírá SAMO
- elektrický stahování bylo jen v levém okně, nějaká starodávná unisada, vypadalo jako vyrobené z merkuru, v pravém okně chyběla převodovka.
- v roce 1997 nový, avšak ne příliš povedený lak (voda - loupání, kvalita - blednutí)
- někdo z předchozích majitelů lil do chladiče asi močůvku - spousta vodního kamene, bordel, hnus, velebnosti, kvuli tomu se mi přehříval a mnohokrát vyvařil motor (než jsem odhalil příčinu a provedl totální výplach), tím pádem několikrát rovnaná hlava, předčasně si ho to odneslo do pěkný prdele, začal žrát olej, benzin, kouřit a ztrácet výkon, v červenci 2010 jsem ho překroužkoval (takový ty kroužky bez výbrusu, co sou o něco větší, aby těsnily), což pomohlo na pár tisíc kilometrů, ale hold pokroucený vložky se zase projevily, takže se s ním jezdilo míň a míň, než dostal motor z fava.
ÚPRAVY:
- centrál na DO
- prdel z užovky, dvouvlákna
- brzdový světlo nahoru na okno, přilepeno nějakým starodávnym německym tmelem, snad už neupadne
- kola - plecháče
- bezkontakt FAVO 136
- motor FAVO 136
- dobíjení FAVO
- zahrádka upravená ze 120cky
- zadní stěrač 660mm, upravený z předních stěračů FAVO, cyklovač FAVO, ostřikovač z Dacie
- elektrický stahovačky z Alfy 33
- tapecí vlastní výroby, vepředu tenký novodur, vzadu sololit
VÝZNAMĚJŠÍ OPRAVY:
- vyztužená GO zadní náprava (po zlomení levého šikmého ramene nacouváním do příkopu)
- vyvaření - prahy, lemy, úchyty, spodek
- výměna komplet řízení za repas
- nátěr podlahy zevnitř
- výměna mostu rezervy, thx to Dušan
××× 2013 ×××
PÍĎOMOBIL BYL NAJEBÁN NA LEVÝ BOK a z finančně-všelijakých důvdů zadepozitěn
××× 2014 ××× 2015 ×××
!! práce byla zpomalena různými zdravotními vysírkami !! ale odteď seru já na zdraví :)
práce je zpomalena divokým životem :)
- ložiska zadní nápravy .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní tlumiče . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní pružiny . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. to se asi nedočkáme
- výměna LZ blatníku... .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. materiál je, čeká se na složení přední nápravy a otočení auta
- Přetěsnění převodovky.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- alobal v motorovym prostoru . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO chlazení - hadice, topení, chladič, CU. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO brzd - brzdiče, prasátka, potrubí.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. už jen přední brzdiče
- odrbání a natření podvozku.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO HOTOVENKO
- LEKR .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- překopání elektroinstalace - 16 pojistek
- koberce .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. 85%
- kapsy dlouhých ramen .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVENKO
- repas přední nápravy . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- kontrolka ručky, sahary . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- plynové vzpěry na přední i zadní kapotu . .. .. .. .. .. .. .. .. .. 33,3%
××× NEHOŘÍ ALE BUDE ×××
- motor 1.4 v bloku 1.3
- střešní okno
- lak
(ASI) NEUSKUTEČNITELNÉ PLÁNY
- 1203kový vyklápění zadních okýnek
- křidýlko nad zadní okno
- kulatý dvouoko
Tohleto autíčko mám od listopadu 2008 od člena "Onda", který ho zachránil před eurolikvidací.
STRUČNĚ:
- v autě BYL centrál na klíč značky BRANO zavírá SAMO
- elektrický stahování bylo jen v levém okně, nějaká starodávná unisada, vypadalo jako vyrobené z merkuru, v pravém okně chyběla převodovka.
- v roce 1997 nový, avšak ne příliš povedený lak (voda - loupání, kvalita - blednutí)
- někdo z předchozích majitelů lil do chladiče asi močůvku - spousta vodního kamene, bordel, hnus, velebnosti, kvuli tomu se mi přehříval a mnohokrát vyvařil motor (než jsem odhalil příčinu a provedl totální výplach), tím pádem několikrát rovnaná hlava, předčasně si ho to odneslo do pěkný prdele, začal žrát olej, benzin, kouřit a ztrácet výkon, v červenci 2010 jsem ho překroužkoval (takový ty kroužky bez výbrusu, co sou o něco větší, aby těsnily), což pomohlo na pár tisíc kilometrů, ale hold pokroucený vložky se zase projevily, takže se s ním jezdilo míň a míň, než dostal motor z fava.
ÚPRAVY:
- centrál na DO
- prdel z užovky, dvouvlákna
- brzdový světlo nahoru na okno, přilepeno nějakým starodávnym německym tmelem, snad už neupadne
- kola - plecháče
- bezkontakt FAVO 136
- motor FAVO 136
- dobíjení FAVO
- zahrádka upravená ze 120cky
- zadní stěrač 660mm, upravený z předních stěračů FAVO, cyklovač FAVO, ostřikovač z Dacie
- elektrický stahovačky z Alfy 33
- tapecí vlastní výroby, vepředu tenký novodur, vzadu sololit
VÝZNAMĚJŠÍ OPRAVY:
- vyztužená GO zadní náprava (po zlomení levého šikmého ramene nacouváním do příkopu)
- vyvaření - prahy, lemy, úchyty, spodek
- výměna komplet řízení za repas
- nátěr podlahy zevnitř
- výměna mostu rezervy, thx to Dušan
××× 2013 ×××
PÍĎOMOBIL BYL NAJEBÁN NA LEVÝ BOK a z finančně-všelijakých důvdů zadepozitěn
××× 2014 ××× 2015 ×××
!! práce byla zpomalena různými zdravotními vysírkami !! ale odteď seru já na zdraví :)
práce je zpomalena divokým životem :)
- ložiska zadní nápravy .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní tlumiče . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- zadní pružiny . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. to se asi nedočkáme
- výměna LZ blatníku... .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. materiál je, čeká se na složení přední nápravy a otočení auta
- Přetěsnění převodovky.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- alobal v motorovym prostoru . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO chlazení - hadice, topení, chladič, CU. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- GO brzd - brzdiče, prasátka, potrubí.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. už jen přední brzdiče
- odrbání a natření podvozku.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO HOTOVENKO
- LEKR .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- překopání elektroinstalace - 16 pojistek
- koberce .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. 85%
- kapsy dlouhých ramen .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVENKO
- repas přední nápravy . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- kontrolka ručky, sahary . .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. HOTOVO
- plynové vzpěry na přední i zadní kapotu . .. .. .. .. .. .. .. .. .. 33,3%
××× NEHOŘÍ ALE BUDE ×××
- motor 1.4 v bloku 1.3
- střešní okno
- lak
(ASI) NEUSKUTEČNITELNÉ PLÁNY
- 1203kový vyklápění zadních okýnek
- křidýlko nad zadní okno
- kulatý dvouoko
Píďomobil - komentáře:
12:35:07
25.02.2013
25.02.2013

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
pepík v depozitu.... spinká v jedný fabrice v garáži,, současné situace nedovoluje jinak 

20:47:39
06.12.2012
06.12.2012

šrek
Něco nového?
13:28:45
15.08.2012
15.08.2012

jarda.u1
-> Peťa Klíč: nevim kdy a kde to bylo,ale nekde jsem te zahlidnul.Auto jsem poznal podle ty sedy zakladovky 

08:31:55
15.08.2012
15.08.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> jarda.u1: thumbs up, v úterý 100% ne to bejvám schovanej v brně, v mikulově bývám málo a když tak o vechendu 

22:07:26
12.08.2012
12.08.2012

jarda.u1
-> Peťa Klíč: tenhle tejden jsem byl na dovoleny v Pasohlavkach a na 99% jsem te nekde potkal (tusim ze v utery v Mikulove)
00:09:30
07.04.2012
07.04.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Kaprof: víš já bych docela chtěl tu stříšku nad vokno, nejlépe tu s brzdovym světlem, možná by to ten stěrač opticky schovalo že by třeba míň vadil, ale mně osobně to tam vzhledově nijak nepřekáží, a když mám každý ráno marastt s rosou na skle tak su rád že si to vopláchnu a utřu 

00:07:19
07.04.2012
07.04.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> onda: ondro tyjo si nepamatuješ? sem to sundával kvuli STK a pak jsem ztratil šroubky, navic nějak jsem zjistil že se mi to bez nich víc líbí a už nejezdim 500 kilometrů měsíčně v noci tak to neřešim 

17:14:05
06.04.2012
06.04.2012

onda
Peťa Klíč-zdarec kemo,kde máš dálkový?

12:57:41
06.04.2012
06.04.2012

Kaprof-Pisařík
-> Peťa Klíč: Sterač se mi nelíbí ale ty žehličky nevim proč ano :-)...Jen by to chtělo k nim dodělat i předek :-)
12:44:57
06.04.2012
06.04.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
aktuální image
00:27:55
31.03.2012
31.03.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Bajou: jop, byl jsem v "práci" 

16:54:57
30.03.2012
30.03.2012

bajou
Nedávno jsem viděl tvého Rapida, jak stál v Žabinách na parkovišti
Jsem si říkal, že to bude někdo z virtu 
Jsem si říkal, že to bude někdo z virtu 
08:56:07
30.10.2009
30.10.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Quest:
nečteš fórum? leý už jsem spravil a na pravý se dostanu nejdřív za týden.. mimochodem je to i v popisku auta co tomu bylo 
nečteš fórum? leý už jsem spravil a na pravý se dostanu nejdřív za týden.. mimochodem je to i v popisku auta co tomu bylo 
09:01:12
29.10.2009
29.10.2009

Quest
nemáš náhodou vzadu áčka jak prase?

10:19:09
01.10.2009
01.10.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tazi: čau, zatím ne, nechám to asi na jaro, tam je nejbolavější místo ta maska, chtěl bych stejnou jako je teď
15:02:25
30.09.2009
30.09.2009

Tazi
-> Peťa Klíč: brachu, svedl jsi tam zabudovat ty kulaté woči...?
13:03:12
14.06.2009
14.06.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> škodík: já si myslim že Pepovi docela sluší
když sem ho dovez' taky sem si myslel že dám původku ale přešlo mě to
když sem ho dovez' taky sem si myslel že dám původku ale přešlo mě to22:37:26
26.05.2009
26.05.2009

škodík - zrušená registrace
jinou masku
Píďomobil
