,jinak ten tvuj vypada celkem dobře tak hodne štěstí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
13:23:48
05.06.2011
05.06.2011

tibor1
-> rapydak: dík,spíš na normální vikendové ježdění a na srazy.vzhled upravovat nehci jen lak,spíš posílit motor,snížit přitvrdit,a hlavne opravit kastli.rez je svina
,jinak ten tvuj vypada celkem dobře tak hodne štěstí
,jinak ten tvuj vypada celkem dobře tak hodne štěstí13:19:07
05.06.2011
05.06.2011

tibor1
-> peter55: víc jich zatím nemám ale to se změní=)
13:17:07
05.06.2011
05.06.2011

rapydak
vida dalsi kolega s rapydem zdravym te mas ho peknyho budes delat na sprot jak ja raprda nebo ho mas na vistavy?
12:10:02
05.06.2011
05.06.2011

peter55
-> tibor1: velmi pekny model,mas tich modelov viacej este


21:41:48
04.06.2011
04.06.2011

tibor1
-> DEKODOVAC: dík a ma to i celkem dobrý zvuk,že

21:30:14
04.06.2011
04.06.2011

DEKODOVAC
maš presne taki vyfučik ako ja ulter šport

21:23:39
04.06.2011
04.06.2011

DEKODOVAC
pekna rapida neni o čom 

21:09:51
21.10.2010
21.10.2010

Kamil Vidlička
no taky teď nemám garáž, navíc mi v šáde ruplo těsnění pod hlavou, takže stojí venku pod stromem a čeká na opravu. Ale na nové garáži se pracuje, koupil sem 2 unimo buňky a z té jedné chci mít garáž.
16:30:35
21.10.2010
21.10.2010

tibor1
-> Kamil Vidlička: jo,a stoji tam i ted,garáž neni,takze je chudak na dešti

14:45:36
20.10.2010
20.10.2010

Lubes - zrušená registrace
-> tibor1: krásny rapid :-)..aj slušná cena,ale ten moj som ja zohnal za 150 E :-D....čiže 4500 SK :-D
11:32:16
20.10.2010
20.10.2010

Kamil Vidlička
Ten Rapid stál delší dobu na parkovišti u Billy ne? Bydlím 12 km od Jeseníku. 

10:38:29
12.10.2010
12.10.2010

wattanen
Pěkně zachovalej kousek.Jen ho zachovat a žadnej blaznivej tuning. Rapidy jsou pěkný sami o sobě

13:42:12
23.02.2010
23.02.2010

Placko
no tak ta ŠPZ je number one
inač pekny Rapídek

inač pekny Rapídek

07:07:21
23.02.2010
23.02.2010

kujika
Řadička je zkrácená a mě se sní řadilo dobře, určitě líp jak s tím originálním klackem
je to o zvyku 
je to o zvyku 
17:58:14
22.02.2010
22.02.2010

tibor1
řadit jde ale musis znat heslo

09:41:29
22.02.2010
22.02.2010

palinator
Pěknej základ, s tou zkrácenou řadičkou jde vůbec řadit? 

07:45:17
22.02.2010
22.02.2010

kraska98
a zmenit masku
21:12:13
21.02.2010
21.02.2010

bibendum30
Moc hezkej kousek,doufám že ho zachováš. 
Jen by potřeboval celolak(nejlépe originální) a trochu vyštafírovat motor

Jen by potřeboval celolak(nejlépe originální) a trochu vyštafírovat motor

Rapid 1300
