
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Škoda Favorit 136L pro skupinu A postavená v roce 1989 v Metalexu. S Favoritem jezdil v letech 1990 až 1994 závody do vrchu Jaroslav Krčmář. Auto je v naprosto originálním stavu a super zachovalé. Budeme řešit fouklé těsnění pod hlavou a obnovu původních nápisů, které bohužel někdo oloupal. Dále GO brzd, palivové soustav a jeho celkové zprovoznění.
Nějak se nám to poslední dobou na dílně plní Favoritama, asi stárneme nebo co, ja si to pamatuju ještě jako nedostupnou novinku. :-)
      Nějak se nám to poslední dobou na dílně plní Favoritama, asi stárneme nebo co, ja si to pamatuju ještě jako nedostupnou novinku. :-)
Favorit 136LA MTX - komentáře:
23:20:50
30.07.2014
30.07.2014

Luky
			
				
			
		
		
-> bigfavo: no jo, ale pořád je to favorit... 
	
21:57:03
30.07.2014
30.07.2014

bigfavo
			
				
			
		
		
-> jourin:  najkrajsi favorit z tych co mate  taky by som nevahal vlastnit
 taky by som nevahal vlastnit 
	 taky by som nevahal vlastnit
 taky by som nevahal vlastnit 
01:37:31
30.11.2013
30.11.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
 
  
 
22:53:47
29.11.2013
29.11.2013

Keyvi
			
				
			
		
		
Že já nedržel hubu co?  
 
	 
 
22:20:19
29.11.2013
29.11.2013

Dave - ten pátý
			
				
			
		
		
-> U-Geen:  
  
  
  To je zase téma
  To je zase téma 
	 
  
  
  To je zase téma
  To je zase téma 
21:21:29
29.11.2013
29.11.2013

U-Geen
			
				
			
		
		
-> Milan 136: tak to je jasny, kdyz se nemusi brzdovka ohejbat za roh...
	21:11:54
29.11.2013
29.11.2013

Milan 136
			
				
			
		
		
-> Nwkt: urcite to brzdi vic, to je jasny
	19:41:32
29.11.2013
29.11.2013

Nwkt
			
				
			
		
		
-> m8rinek: Neni, tady neni průtokáč, to má zásadní vliv 
	
19:40:42
29.11.2013
29.11.2013

m8rinek
			
				
			
		
		
Tak hlavní rozdíl je asi to, že LR má třmen hliníkovej a tady dle oxidace a koroze bych hádal klasiku vrtnutou vnitřkem a zaslepenej šroub, to jestli to je připojený přes průtokovej šroub, nebo na přímo je snad jedno, ne?
	09:00:40
29.11.2013
29.11.2013

pistaa
			
				
			
		
		
-> Tuner#2:  aky zaslepovaci srob? vidis tam na foto co si dal link nejaky zaslepovaci? lebo ja nie.. :))
	23:18:23
28.11.2013
28.11.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Keyvi: Tomáš určitě myslel ten zaslepovací šroub. To, že řešíš připojení hadice rovnou do závitu kolmo a ne přes oko a průtokový šroub mě nenapadlo.
	21:09:58
28.11.2013
28.11.2013

milan711
			
				
			
		
		
 
  
  
  
 
18:37:03
28.11.2013
28.11.2013

Keyvi
			
				
			
		
		
-> Nwkt: Konečně to někdo pochopil  
  
 
	 
  
 
18:29:05
28.11.2013
28.11.2013

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Tomu vůbec nerozumíš, neměli tam šroub ... 
	
18:26:19
28.11.2013
28.11.2013

Keyvi
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: .......
	18:09:59
28.11.2013
28.11.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Keyvi 28.11.13 17:20:23:  Ale měli a prosím příště bez těch urážek/narážek v SZ...
Tady třeba foto: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../397_38843_8199 .jpg
	Tady třeba foto: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../397_38843_8199 .jpg
17:20:23
28.11.2013
28.11.2013

Keyvi
			
				
			
		
		
-> Tuner#2:  Ale LRy to neměli napřímo bez průtokáče
	
11:16:46
28.11.2013
28.11.2013

Dave - ten pátý
			
				
			
		
		
-> jourin:  Šlo by lépe nafotit uchycení předního třmenu?  Tohle je klasická FA těhlice?
 Tohle je klasická FA těhlice?
	 Tohle je klasická FA těhlice?
 Tohle je klasická FA těhlice?17:44:28
27.11.2013
27.11.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Keyvi: Co je na tom zajímacího? Takhle to měli už pozdější 130LR - vnitřně propojený třmen bez venkovní propojky.
	 Favorit 136LA MTX
            Favorit 136LA MTX
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      




 
 




