
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Naprosto neuvěřitelně zachovaná originální Škoda 120S Rallye, v původním stavu bez renovace. Auto má najeto 34 000 km a od roku 1980 stojí v garáži. Před tím jelo pár souteží v oblastním přeboru. Všechny díly, krom jednoho zadního blatníku (poškozen při malé nehodě), jsou původní. Auto celkově vypadá, jak kdyby brány AZNP opustili teprve nedávno. K vozu jsou veškeré dokumenty včetně nákupní faktury, sportovního průkazu a návodu k vozidlu. Nikdy jsem nic takového neviděl, to že se takhle dochovalo závodní auto považuji za naprostý zázrak. Osobně si myslím, že to je jediná 120S dochovaná v tomto stavu. :-)
      120 S Rallye - komentáře:
18:50:37
20.11.2014
20.11.2014

carlos8
			
				
			
		
		
čau kdo prozradíš kdo stím jezdil ? táta mi říkal že pamatuje jedno tohle auto co jezdilo běžně po boleslavy  není to ono ? mělo  SPZ MBB 09-01.
	
22:44:18
12.10.2014
12.10.2014

Burák
			
				
			
		
		
-> Hřib:  Spis bordel. Praskla hadicka a prisavalo to a po nedokonalem odvzdusnenimto obcas prsklo ven
	22:40:13
12.10.2014
12.10.2014

Hřib
			
				
			
		
		
-> jourin:  co to pimpabu.rajce.idnes.cz/Po
dzimni_sosneni_2014 , olej ve vodě?
	10:14:29
12.10.2014
12.10.2014

Burák
			
				
			
		
		
23:30:05
09.10.2014
09.10.2014

jourin
			
				
			
		
		
Tak a ráno směr sosnová :)
	16:26:28
06.10.2014
06.10.2014

Fifa
			
				
			
		
		
-> jourin: Je až neskutečný v jakém to je stavu. Dokonalá uloženka. Tenhle výfuk jsem jako mladý ladič vždycky chtěl na své MB, jen na něj nebyl nikde návod ani pořádné foto, nebo něco podobného..
	10:53:28
02.10.2014
02.10.2014

Burák
			
				
			
		
		
-> jourin:  Hlavně jsem zvědav, až z toho v Sosnový ty světla oklepeš 
	
10:22:46
02.10.2014
02.10.2014

Luky
			
				
			
		
		
Když vidím jak to hezky svítí, tak mi napadá, jestli jste snad do toho nedali nepůvodní baterku?! 
	
20:09:38
30.09.2014
30.09.2014

Jozka
			
				
			
		
		
-> Nwkt:  Tlumič bez plomby nebo s nesprávnou na trati - postih.. (ale měl jsem na dotaz pár vteřin a ještě přes kámoše a telefon, pan komisař byl busy, neb Příbram..). Jinak určitě se to jako všechno obcházelo, embéčkářům v 90. taky plombovali motory a i tak se našli tací, co  měnili někde na přejezdu za bukem původní za čilej..
	
19:24:00
30.09.2014
30.09.2014

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Jozka: A výměna celýho tlumiče?
	19:17:18
30.09.2014
30.09.2014

Jozka
			
				
			
		
		
-> Majklsto:  Potvrzeno, plombovalo.. kdo před přejímkou zasunul, nemohl už vyndat..
	
21:42:55
29.09.2014
29.09.2014

Jozka
			
				
			
		
		
-> Majklsto:  Dobrá hypotéza - osvědčenej dobovej trik s drátěnkou se používal určitě ještě v 90.tých - a zda se někdy takhle "plombovalo", na to se zeptám..
	18:25:47
29.09.2014
29.09.2014

Majklsto
			
				
			
		
		
Ja som počul že s drátkom sa výfuky plobmovali proti zmene hlučnosti v priebehu súťaže. Že pri meraní hluku tam natlačíš nejakú drátenku aby to splnilo hlukové limity a potom ju vytiahneš. Tomuto sa drátkem zabránilo
	07:40:34
24.09.2014
24.09.2014

Jozka
			
				
			
		
		
07:24:44
24.09.2014
24.09.2014

racz
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Az ma hrudnik a brucho bolia od rehotu  
  
  
 
	 
  
  
 
22:37:31
22.09.2014
22.09.2014

jourin
			
				
			
		
		
No to je strašný! Konečně chápu jak funguje ten laděný výfuk!
	21:16:56
22.09.2014
22.09.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
21:03:46
22.09.2014
22.09.2014

dakar.cz
			
				
			
		
		
Spíš bych řekl,že ten drátek bude sloužit jako lapač jisker.
	19:59:49
22.09.2014
22.09.2014

MajoLR
			
				
			
		
		
 
  
 
12:16:06
22.09.2014
22.09.2014

Jozka
			
				
			
		
		
-> MajoLR:  Šťopkou alespoň dovnitř, abys ho nemohl vytáhnout ? 
	
 120 S Rallye
            120 S Rallye
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      






 
 




