skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Fun
rok výroby 1998
1,6/55kW při 4500ot./min, 135Nm při 3500 ot./min
servo
2x airbag
ABS (bohužel)
Vyhřívaný zrcátka v elektrice
Kola Alpine 7Jx15, pneu 195/45 R15 GoodYear Eagle F1 (GSD3)
Plachta na 4 místa + náklad - Verze SRN - Lehkej skládací kovovej rám do zámků zadního víka + 2 malý dírky na oblouku nad sedačkama
9.7.2008
Dnes byla osazena ostřejší vačka s řídící jednotkou Cimbu. Podle uváděných parametrů by měl teď být výkon 69kw při 5000ot./min a krouťák na 150Nm při 3500ot./min. Omezovač posunut na 6500ot./min. Ještě vyřešit drobný problém s ovladačem klapky, osadit svody 4-1 a hurá na Jarov, pokusit se změřit to na brzdě.
19.8.2008
Tak škrtící klapka vyměněna, ale ještě pořád se snažím najít ten správnej předstih.... Na základní nastavení udávaný výrobcem to nejede a žere to jako malej tank. Jinak průměrná spotřeba na dálku vycházela (ale na sériovejch kolech) pod 6l/100km při průměrné rychlosti cca 70km/hod. Takže spotřeba už je vyhovující, ještě doladit aby to opravdu jelo co nejlíp...
17.4.2009
Tak jsem se konečně po zimě dokopal k tomu, abych to nacpal na dílnu a pořádně to prohlídnul jak to letos po tý zas... soli dopadlo. No musím konstatovat, že velmi bídně. Pravej blatník je KO, zadní podběhy taky kupodivu neomládly... :-( Takže jsem to jenom lehce poopravil, léto ještě musí přežít a na zimu zaberu na pár dnů (jak se znám spíš týdnů) dílnu... Jinak se mi povedlo úspěšně projít technickou a po několika marných pokusech vyřešit problém s řízením motoru. Nakonec to byla lambda sonda. Po použití repliky (2x reklamace) jsem se vrátil k osvědčený značce BOSCH...
14.11.2010
Auto odstaveno a až bude čas, tak se začne pomalu rozebírat
24.11.2010
RZ a ORV uloženo do depozitu a zrušeno povinné ručení. Jelikož je momentálně bez STK a další už by neprošel, tak to má spečetěný a vyjede až po kompletní renovaci...
16.5.2012
Po roce a půl zprovozněno (po nalití benzínu a montáži baterky chytnul na otočení startéru - ale ten kravál od ventilů, než se to namazalo :-D), strhány všechny samolepky a připraveno na převoz domů...
1.4.2015
Při rozumný cenový nabídce NA PRODEJ
Vzhledem k nedostatku času jak na renovaci, tak na případný ježdění něčím jiným než spotřebákem přemejšlím o prodeji. Auto je pojízdné (asi budou ztuhlé brzdy, ale motor vrčí a hejbe se to), doklady jsou v depozitu. Sedačky a tapece jsou vyndané mimo a zabalené v igelitu (kvůli případnému poškození atd.). K autu je hromada dílů navíc - jiný lamino prahy i lemy (jeden práh a jeden lem více poškozený), zadní výklopná stěna, křídlo (bez rámu - ten je shnilej na prach) zadní sedačka bez otvorů na repro, NOVÉ zadní podběhy, motor a převodovka (najeto 160tis., motor chodil perfektně, převodovka má uražený držák - nutno přehodit víko), našel bych přístrojovku (jak budíky, tak i skelet) a další hromadu dílů jako nápravnice, servo pružiny, tlumiče, původní ŘJ a vačka a podobně...
Auto je momentálně na plecháčích, origo kola (zutá) mám, možno přidat 7Jx15 ET13 Alpiny s GoodYear Eagle F1 a cca 50%vzorku.
Ideálně vidět a domluvit se.
17.12.2015 - Dneka PRODÁNO. Snad ho novej majitel dá slušně dohromady a syn (pro kterýho je to určený - byl se tu podívat taky) s ním pak netrefí první švestku.
20.12.2015 - Naložena Caravela plná dílů, některý díly byly i v autě a na korbě, auto ukurtováno na podval a odjelo vstříc snad šťastným zítřkům... Místo jeho výskytu by mělo bejt někde mezi Havlíčkovým Brodem a Světlou nad Sázavou, tak ho třeba někde někdy ještě uvidím.
23.12.2015 - Převedeno na nového majitele, zaplacena EKO (převod i eko platil novej majitel), auto zůstává v depozitu. Ještě předat doklady novému majiteli, prodat kola který už teď nemám na co dát a doba mýho vlastnictví tohohle poměrně unikátního auta je za mnou...
rok výroby 1998
1,6/55kW při 4500ot./min, 135Nm při 3500 ot./min
servo
2x airbag
ABS (bohužel)
Vyhřívaný zrcátka v elektrice
Kola Alpine 7Jx15, pneu 195/45 R15 GoodYear Eagle F1 (GSD3)
Plachta na 4 místa + náklad - Verze SRN - Lehkej skládací kovovej rám do zámků zadního víka + 2 malý dírky na oblouku nad sedačkama
9.7.2008
Dnes byla osazena ostřejší vačka s řídící jednotkou Cimbu. Podle uváděných parametrů by měl teď být výkon 69kw při 5000ot./min a krouťák na 150Nm při 3500ot./min. Omezovač posunut na 6500ot./min. Ještě vyřešit drobný problém s ovladačem klapky, osadit svody 4-1 a hurá na Jarov, pokusit se změřit to na brzdě.
19.8.2008
Tak škrtící klapka vyměněna, ale ještě pořád se snažím najít ten správnej předstih.... Na základní nastavení udávaný výrobcem to nejede a žere to jako malej tank. Jinak průměrná spotřeba na dálku vycházela (ale na sériovejch kolech) pod 6l/100km při průměrné rychlosti cca 70km/hod. Takže spotřeba už je vyhovující, ještě doladit aby to opravdu jelo co nejlíp...
17.4.2009
Tak jsem se konečně po zimě dokopal k tomu, abych to nacpal na dílnu a pořádně to prohlídnul jak to letos po tý zas... soli dopadlo. No musím konstatovat, že velmi bídně. Pravej blatník je KO, zadní podběhy taky kupodivu neomládly... :-( Takže jsem to jenom lehce poopravil, léto ještě musí přežít a na zimu zaberu na pár dnů (jak se znám spíš týdnů) dílnu... Jinak se mi povedlo úspěšně projít technickou a po několika marných pokusech vyřešit problém s řízením motoru. Nakonec to byla lambda sonda. Po použití repliky (2x reklamace) jsem se vrátil k osvědčený značce BOSCH...
14.11.2010
Auto odstaveno a až bude čas, tak se začne pomalu rozebírat
24.11.2010
RZ a ORV uloženo do depozitu a zrušeno povinné ručení. Jelikož je momentálně bez STK a další už by neprošel, tak to má spečetěný a vyjede až po kompletní renovaci...
16.5.2012
Po roce a půl zprovozněno (po nalití benzínu a montáži baterky chytnul na otočení startéru - ale ten kravál od ventilů, než se to namazalo :-D), strhány všechny samolepky a připraveno na převoz domů...
1.4.2015
Při rozumný cenový nabídce NA PRODEJ
Vzhledem k nedostatku času jak na renovaci, tak na případný ježdění něčím jiným než spotřebákem přemejšlím o prodeji. Auto je pojízdné (asi budou ztuhlé brzdy, ale motor vrčí a hejbe se to), doklady jsou v depozitu. Sedačky a tapece jsou vyndané mimo a zabalené v igelitu (kvůli případnému poškození atd.). K autu je hromada dílů navíc - jiný lamino prahy i lemy (jeden práh a jeden lem více poškozený), zadní výklopná stěna, křídlo (bez rámu - ten je shnilej na prach) zadní sedačka bez otvorů na repro, NOVÉ zadní podběhy, motor a převodovka (najeto 160tis., motor chodil perfektně, převodovka má uražený držák - nutno přehodit víko), našel bych přístrojovku (jak budíky, tak i skelet) a další hromadu dílů jako nápravnice, servo pružiny, tlumiče, původní ŘJ a vačka a podobně...
Auto je momentálně na plecháčích, origo kola (zutá) mám, možno přidat 7Jx15 ET13 Alpiny s GoodYear Eagle F1 a cca 50%vzorku.
Ideálně vidět a domluvit se.
17.12.2015 - Dneka PRODÁNO. Snad ho novej majitel dá slušně dohromady a syn (pro kterýho je to určený - byl se tu podívat taky) s ním pak netrefí první švestku.
20.12.2015 - Naložena Caravela plná dílů, některý díly byly i v autě a na korbě, auto ukurtováno na podval a odjelo vstříc snad šťastným zítřkům... Místo jeho výskytu by mělo bejt někde mezi Havlíčkovým Brodem a Světlou nad Sázavou, tak ho třeba někde někdy ještě uvidím.
23.12.2015 - Převedeno na nového majitele, zaplacena EKO (převod i eko platil novej majitel), auto zůstává v depozitu. Ještě předat doklady novému majiteli, prodat kola který už teď nemám na co dát a doba mýho vlastnictví tohohle poměrně unikátního auta je za mnou...
StepaNoFUN/Felicia FUN - R.I.P. - komentáře:
20:51:07
23.06.2008
23.06.2008

magor-no1
když tak mě taky děkuju
20:15:01
23.06.2008
23.06.2008

Doyle
-> Skury: no právě, když jsem hledal funku, tak jsem se díval po té s kapsama, ale bohužel to nevyšlo.
-> Stepan FUN: určitě nafoť a nemusíš nahazovat plachtu, jen mě zajímá, jak je to chycené k oblouku a jaký rámek je u odkládací stěny, ale nevím jak to funguje, takže těžko radit.
Kdyby ses chtěl těch kapes zbavit a hodil nějakou rozumnou cenovku, tak bych měl zájem.Ale určitě to chci nejprve vidět
jinak bych mohl nabídnout fotky rozdělaného zadního křídla, jak je to spojované, kdyby někdo z vás potřeboval.To ať se furt jenom neptám já
-> Stepan FUN: určitě nafoť a nemusíš nahazovat plachtu, jen mě zajímá, jak je to chycené k oblouku a jaký rámek je u odkládací stěny, ale nevím jak to funguje, takže těžko radit.
Kdyby ses chtěl těch kapes zbavit a hodil nějakou rozumnou cenovku, tak bych měl zájem.Ale určitě to chci nejprve vidět

jinak bych mohl nabídnout fotky rozdělaného zadního křídla, jak je to spojované, kdyby někdo z vás potřeboval.To ať se furt jenom neptám já

18:47:01
23.06.2008
23.06.2008

StepaNoFUN
-> Skury: -> Doyle: No poslat můžu... Až bude chvilka, nafotím a pošlu... Teď jezdím bez plachty, ale že jste to vy, tak ji tam dám. Ty kapsy chcete nafotit i sundaný? Mám tu ještě jedny.... Ale na jedný je nějakej nemocnej zámek, takže nejde zamknout...
16:29:59
23.06.2008
23.06.2008

Skury
-> Doyle: Ty kapsy stojí 2900Kč/kus, trošku drahá sranda za kus plastu... Ale jinak by mě ty fotky zajímaly taky.

14:46:48
23.06.2008
23.06.2008

Doyle
-> Stepan FUN: i chycení pod lištama v tom žlábku
14:45:46
23.06.2008
23.06.2008

Doyle
-> Stepan FUN: jen tak ze zvědavosti, neposlal bys mi třeba na mail nějaké větší fotky těch černých boxu na korbě a detailnější chycení plachty jak na rámu, tak na výklopné stěně?
Docela by mě zajímalo jak to všechno funguje atd.
Docela by mě zajímalo jak to všechno funguje atd.

22:19:20
22.06.2008
22.06.2008

magor-no1
-> Stepan FUN: jo jo , já mám taky na léto neorigo rozměr


22:01:58
22.06.2008
22.06.2008

StepaNoFUN
-> magor-no1: Cituji: Osobní automobil speciální vozidlo pro volný čas ; OA-M1-SP-V
Nicméně osobní automobil speciální v malým techničáku má obrovský plus. Neznám policajta, kterej by se na silnici chtěl hádat kvůli kolům. Protože 195/45 R15 na sedmičkách ráfkách bych na normální feldě ukecával těžko
Nicméně osobní automobil speciální v malým techničáku má obrovský plus. Neznám policajta, kterej by se na silnici chtěl hádat kvůli kolům. Protože 195/45 R15 na sedmičkách ráfkách bych na normální feldě ukecával těžko
21:38:54
22.06.2008
22.06.2008

magor-no1
k té poslední fotce , ve velkým techničku je to napsaný líp
tam je vůz pro volný čas

tam je vůz pro volný čas

19:27:38
22.06.2008
22.06.2008

Doyle
to jsou teda fun osudy vám povím.Já zatím zjišťuju co mi prodejce při prodeji všechno zatajil a jak to teď vylízá napovrch, ale časem to snad dám do dobrého provozního stavu

15:47:11
22.06.2008
22.06.2008

magor-no1
-> maca: no konečně :-)
-> Stepan FUN: neboj , já ji koupil loni v září v prosinci my jeden k.....n nedal přednost viz foto a stále je to v opravě
-> Stepan FUN: neboj , já ji koupil loni v září v prosinci my jeden k.....n nedal přednost viz foto a stále je to v opravě
14:32:14
22.06.2008
22.06.2008

Skury
-> Stepan FUN: To mi taky něco připomíná...
Mě zas Funka nená přána... Nejdřív mi banka nestrhával trvalej příkaz, takže leasingovka chtěla auto zpět, pak jsem asi 3x utrhnul přední nárazník, pak tečka s autem v protisměru a když se do toho řízlo, tak jsem momentálěn rok a půl bez auta (9 měsíců u lakýry, kterej se na auto vykašlal)... A teď ještě jsem koupil motor... Já asi už nikdy nevyjedu. 
Mě zas Funka nená přána... Nejdřív mi banka nestrhával trvalej příkaz, takže leasingovka chtěla auto zpět, pak jsem asi 3x utrhnul přední nárazník, pak tečka s autem v protisměru a když se do toho řízlo, tak jsem momentálěn rok a půl bez auta (9 měsíců u lakýry, kterej se na auto vykašlal)... A teď ještě jsem koupil motor... Já asi už nikdy nevyjedu. 
13:27:36
22.06.2008
22.06.2008

StepaNoFUN
Takhle nějak dopadnul ten první. 

13:22:22
22.06.2008
22.06.2008

StepaNoFUN
-> Skury: No to že je Fun skvělý auto jsem pochopil, když jsem ho v roce 96 viděl na fotkách z autosalonu jako prototyp. No a svýho prvního Fana jsem pořídil v únoru 2006. Krásnej,rok výroby 98, najeto 106tisíc, dovoz SRN, po prvním majiteli... Bohužel mi vydržel jenom asi půl roku. Potom přišla rána, a fun měl véčko do půl kapoty, zlikvidovanej pravej bok, uraženej motor i převodovka z držáků a vrata do stodoly byly otevřený natrvalo... I takový věci se stanou. Naštěstí se to odehrálo bez asistence PČR. Po spočítání ceny dílů jsem se dostal na cenu auta , takže oprava se nevyplatila. Tak jsem loni v létě koupil jinýho, v celkem mizerným stavu (zato docela levně) a ze dvou složil jednoho... Ale už to trošku začíná vypadat jako auto...

13:03:28
22.06.2008
22.06.2008

Skury
Další co pochopil, že Fun je skvělý auto... ;)
12:48:01
22.06.2008
22.06.2008

Doyle
jé, další funka


12:10:27
22.06.2008
22.06.2008

maca
nějak se mě ty funky začínaj líbit

12:07:31
22.06.2008
22.06.2008

magor-no1
ahoj , vítám dalšího FUNstu zde na virtu
21:55:51
21.06.2008
21.06.2008

StepaNoFUN
-> charon: No repliky alpin to jsou... Ale je to 7Jx15 a ET nevím jestli 13 nebo 18... Každopádně jsou tam bez podložek, předek vychází přesně s lemama a místa je kolem snad až moc... 

StepaNoFUN/Felicia FUN - R.I.P.
