 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Původně Škoda 105 L r.v. 1985.
Karoserie komplet vyvařená a vyztužená. Potahy kapoty a dveří z hliníkového plechu.
Vevařený rám dle přílohy J (Grabiec)
Přední náprava: vyztužená podle Škoda 130 L/A (zatím, ve výstavbě 130LR) , krátké řízení, krátké pružiny škoda. Tlumiče KONI.
Zadní náprava: Originál 130 LR/B, tlumiče Protlum.
Převodovka: 5q Š 130 MTX - stálý převod 4.22
Motor: ve výstavbě
Interiér: FIA Homologované sedačky GP Race (Nakonec vyměněny za skoda-virt.cz/cz/.../1126 1-butchis-skoda-octavia ) 6-ti bodové pásy RRS.
Hodně lidí se mi ptalo co se s autem děje a proč se tu nic neaktualizuje, zde je vysvetleni:
1. Někdy začátkem roku 2012 jsem zakoupil menší statek v Jižních Čechách v totálně zdevastovaném stavu (Ale mělo to dvě stodoly :D), což mi zabralo většinu z již tak mála času.
2. Aby toho nebylo málo pořídil jsem si Jawu 250 Pérák také v dost zuboželém stavu, kterého jsem následně zrekonstruoval.
butchis.rajce.idnes.cz/Ja wa_250_Perak_rekonstrukce
3. Postavili jsme s kamarády na nohy Ford Sierra RS 4x4 Cosworth a jednoho bývalého závodníka :), který se s ní následně zúčastnil s námi v roli mechaniků na I. a II. Podbrdskou rallye legend a Setkání historiků u Čínova, kde to zase rozbil :)
butchis.rajce.idnes.cz/I_ Podbrdska_rallye_legend
butchis.rajce.idnes.cz/II _Podbrdska_rallye_legend
4. Následně se nám podařilo postavit BMW 318 is, které se letos úspěšně otestovalo do MČRHA.
Jelikož jsem shledal, že člověk by měl žít, statek je do smrti a nové místo na všechny auta hotové, pokračuji dál ve stavbě LRky, aby neskončila jako "nikdy nedodělaná kastle" :)
Nejbližší plány jsou:
Vyměnit střechu a nalakovat auto
      Karoserie komplet vyvařená a vyztužená. Potahy kapoty a dveří z hliníkového plechu.
Vevařený rám dle přílohy J (Grabiec)
Přední náprava: vyztužená podle Škoda 130 L/A (zatím, ve výstavbě 130LR) , krátké řízení, krátké pružiny škoda. Tlumiče KONI.
Zadní náprava: Originál 130 LR/B, tlumiče Protlum.
Převodovka: 5q Š 130 MTX - stálý převod 4.22
Motor: ve výstavbě
Interiér: FIA Homologované sedačky GP Race (Nakonec vyměněny za skoda-virt.cz/cz/.../1126 1-butchis-skoda-octavia ) 6-ti bodové pásy RRS.
Hodně lidí se mi ptalo co se s autem děje a proč se tu nic neaktualizuje, zde je vysvetleni:
1. Někdy začátkem roku 2012 jsem zakoupil menší statek v Jižních Čechách v totálně zdevastovaném stavu (Ale mělo to dvě stodoly :D), což mi zabralo většinu z již tak mála času.
2. Aby toho nebylo málo pořídil jsem si Jawu 250 Pérák také v dost zuboželém stavu, kterého jsem následně zrekonstruoval.
butchis.rajce.idnes.cz/Ja wa_250_Perak_rekonstrukce
3. Postavili jsme s kamarády na nohy Ford Sierra RS 4x4 Cosworth a jednoho bývalého závodníka :), který se s ní následně zúčastnil s námi v roli mechaniků na I. a II. Podbrdskou rallye legend a Setkání historiků u Čínova, kde to zase rozbil :)
butchis.rajce.idnes.cz/I_ Podbrdska_rallye_legend
butchis.rajce.idnes.cz/II _Podbrdska_rallye_legend
4. Následně se nám podařilo postavit BMW 318 is, které se letos úspěšně otestovalo do MČRHA.
Jelikož jsem shledal, že člověk by měl žít, statek je do smrti a nové místo na všechny auta hotové, pokračuji dál ve stavbě LRky, aby neskončila jako "nikdy nedodělaná kastle" :)
Nejbližší plány jsou:
Vyměnit střechu a nalakovat auto
Butchis / Škoda 130 LR/B - komentáře:
19:30:48
17.09.2015
17.09.2015

sikula
			
				
			
		
		
Pěkná prace, jen tak dal.
	15:17:58
06.12.2011
06.12.2011

buran
			
				
			
		
		
prosimtě zajimalo by mě čím to máš nastříkaný prosim napiš mi do sz
 jinak moc pěkná práce
  jinak moc pěkná práce
	 jinak moc pěkná práce
  jinak moc pěkná práce16:30:43
22.11.2011
22.11.2011

butchis
			
				
			
		
		
-> pepa.ventilek:  Na paletě
	19:54:09
19.11.2011
19.11.2011

pepa.ventilek
			
				
			
		
		
Na čem ti to leží když to mas vyvráceny?
	23:03:30
27.09.2011
27.09.2011

butchis
			
				
			
		
		
-> Honza5:  Tak prijed ja te ubytuju :D
	20:09:21
09.09.2011
09.09.2011

Honza5
			
				
			
		
		
-> butchis: Kolem toho auta je místa, to bych taky potřeboval 
	
17:39:14
03.09.2011
03.09.2011

LukaB
			
				
			
		
		
krasna praca prajem vela stastia
	16:55:05
13.07.2011
13.07.2011

butchis
			
				
			
		
		
Poznatek dne: Nikdy nezkoušejte zařazovat paty rychlostni stupeň bez nasazené zasouvací vidličky. Kuličky a pérka se po místnosti dost blbě hledají 
	
19:36:45
21.06.2011
21.06.2011

butchis
			
				
			
		
		
-> vhml:  Je to prekerka to staveni co  Nicmene ja puvodni drzaky ponechat nemohl jednak kvuli uhlum a jednak, ze mi na jeden vysel uchyt sedacky. Takze jsem to vyresil takhle a doufam, ze to zas takovej problem nebude. Co jsem koukal do Petakovo S2000 mel to reseny obdobnym zpusobem tak nevim.
 Nicmene ja puvodni drzaky ponechat nemohl jednak kvuli uhlum a jednak, ze mi na jeden vysel uchyt sedacky. Takze jsem to vyresil takhle a doufam, ze to zas takovej problem nebude. Co jsem koukal do Petakovo S2000 mel to reseny obdobnym zpusobem tak nevim.
	 Nicmene ja puvodni drzaky ponechat nemohl jednak kvuli uhlum a jednak, ze mi na jeden vysel uchyt sedacky. Takze jsem to vyresil takhle a doufam, ze to zas takovej problem nebude. Co jsem koukal do Petakovo S2000 mel to reseny obdobnym zpusobem tak nevim.
 Nicmene ja puvodni drzaky ponechat nemohl jednak kvuli uhlum a jednak, ze mi na jeden vysel uchyt sedacky. Takze jsem to vyresil takhle a doufam, ze to zas takovej problem nebude. Co jsem koukal do Petakovo S2000 mel to reseny obdobnym zpusobem tak nevim.10:46:03
21.06.2011
21.06.2011

vhml
			
				
			
		
		
-> butchis:  Ano, to máš pravdu, to jsem též řešil jak do prahu. Bohužel se v tu dobu akorát měnili hlavní technici a nikdo mi tak nebyl schopen odpovědět.  Takže jsem ponechal původní úchyty pásů
	10:34:38
21.06.2011
21.06.2011

butchis
			
				
			
		
		
-> vhml:  To mas pravdu, ale to platí pro montovaný upevnovací bod. Pokud by to opravdu tak bylo jak ty rikas (a je to i logicke), tak by byl strasny probl0m pridelat upevnovaci bod treba do prahu.
	22:24:39
20.06.2011
20.06.2011

vhml
			
				
			
		
		
-> butchis:  je tam obrazek, kde je to zespoda
	14:24:52
20.06.2011
20.06.2011

butchis
			
				
			
		
		
-> vhml :  Ja si nemyslim, ze by v priloze J bylo definovany jestli ma byt ze spoda nebo zvrchu v pripade ze je to vareny.
"Pro každý nove vytvorený upevnovací bod se použije ocelová výztužná desticka o
minimální ploše 40 cm2 a tlouštce minimálne 3 mm."
	"Pro každý nove vytvorený upevnovací bod se použije ocelová výztužná desticka o
minimální ploše 40 cm2 a tlouštce minimálne 3 mm."
12:37:26
20.06.2011
20.06.2011

Radar
			
				
			
		
		
-> deathcat: jo jasný...:)
	12:21:30
20.06.2011
20.06.2011

deathcat
			
				
			
		
		
-> Radar: Takhle www.skodateam.cz/Denik_Sk
oda_130_LR-img_MyWI.jpg
	11:02:10
20.06.2011
20.06.2011

Radar
			
				
			
		
		
-> vhml: Jak to myslíš?
	10:59:05
20.06.2011
20.06.2011

vhml
			
				
			
		
		
-> butchis:  Ta platle s matkama na pásy by měla zespoda podlahy správně...
	14:11:12
13.06.2011
13.06.2011

butchis
			
				
			
		
		
-> vhml:  Coz to mas asi pravdu
	10:44:05
05.06.2011
05.06.2011

vhml
			
				
			
		
		
-> butchis:  libej nelibej, bezpecnost je v tom prave uplne jina.
	16:00:28
30.05.2011
30.05.2011

butchis
			
				
			
		
		
-> vhml:  Když já nevim. Mě se ty ušáci moc nelíběj
	 Butchis / Škoda 130 LR/B
            Butchis / Škoda 130 LR/B
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      




 
 




