
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Škoda Favorit pro skupinu H - Obermann Racing
Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
      Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
Fav H 1500 OHC - komentáře:
21:33:53
31.01.2015
31.01.2015

jate-line
			
				
			
		
		
-> Strycek Marty: JJ jede to hodně. 
	
20:25:40
31.01.2015
31.01.2015

MVM
			
				
			
		
		
 super video
  super video19:30:59
31.01.2015
31.01.2015

Strycek Marty
			
				
			
		
		
-> jate-line:  Čumim jak chleba z tašky, ta 15stovka letí parádně :O
	17:57:29
14.12.2014
14.12.2014

jate-line
			
				
			
		
		
19:53:07
31.12.2013
31.12.2013

Nwkt
			
				
			
		
		
-> bigfavo: sranda musí bejt  
  
 
	 
  
 
19:52:26
31.12.2013
31.12.2013

bigfavo
			
				
			
		
		
len sa neposerte z toho teraz  kto tu ma sledovat vsetky vlakna a kto kde co dava za odkazy
 kto tu ma sledovat vsetky vlakna a kto kde co dava za odkazy 
	 kto tu ma sledovat vsetky vlakna a kto kde co dava za odkazy
 kto tu ma sledovat vsetky vlakna a kto kde co dava za odkazy 
19:25:24
31.12.2013
31.12.2013

Athlonek
			
				
			
		
		
-> jourin: 
	
19:24:56
31.12.2013
31.12.2013

Athlonek
			
				
			
		
		
-> exwrcteam: Blesk je jeho pomalejší brácha.
	
19:20:21
31.12.2013
31.12.2013

jourin
			
				
			
		
		
-> bigfavo:  Tyyyvole to je super video! :) diky moc za odkaz! :-D
	19:20:01
31.12.2013
31.12.2013

exwrcteam
			
				
			
		
		
nekomu rikaj blesku:)
	19:10:57
31.12.2013
31.12.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Nwkt: 
	
18:46:30
31.12.2013
31.12.2013

castrol
			
				
			
		
		
-> bigfavo: si predstav ze ano a autorom spracovania je -> jourin: 
	18:46:05
31.12.2013
31.12.2013

Nwkt
			
				
			
		
		
-> bigfavo: No tak jourin určitě, když to vyráběl a pak celej virt, když to sem dal 
	
17:54:01
27.11.2013
27.11.2013

czechino
			
				
			
		
		
-> jourin:  Víte něco o motoru? Kdy vznikl, kolik jich bylo, jaký měl výkon atd?
Docela by mě to zajímalo vím že do Háčkových Favoritů se dávali klasické škoda motory s 5x uloženou klikou a 1500ccm, později pak 1600ccm s OHC.
 vím že do Háčkových Favoritů se dávali klasické škoda motory s 5x uloženou klikou a 1500ccm, později pak 1600ccm s OHC.
	Docela by mě to zajímalo
 vím že do Háčkových Favoritů se dávali klasické škoda motory s 5x uloženou klikou a 1500ccm, později pak 1600ccm s OHC.
 vím že do Háčkových Favoritů se dávali klasické škoda motory s 5x uloženou klikou a 1500ccm, později pak 1600ccm s OHC.21:05:11
26.11.2013
26.11.2013

jourin
			
				
			
		
		
Tak jsem nasel na webu nejaky dobovy fotky.. skoda ze je tam toho tak malo videt :(
	20:53:06
10.11.2013
10.11.2013

jourin
			
				
			
		
		
-> radekp:  Copak vypadame jako uplny idioti? :-))) M8rinek to trefil :)
	19:53:54
10.11.2013
10.11.2013

TTomas
			
				
			
		
		
-> m8rinek: Podle cistoty prace bych taky rekl
	
19:51:33
10.11.2013
10.11.2013

m8rinek
			
				
			
		
		
-> radekp: Skoro bych hádal Lomnici...
	17:10:04
10.11.2013
10.11.2013

radekp
			
				
			
		
		
-> jourin: Kdo Vám dělá motor, opět Muck? Dali jste mu ho pro nápravu pověsti?
	
 Fav H 1500 OHC
            Fav H 1500 OHC
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      






 
 




