škoda 120t škoda 120t

komentáře | popis | fotky | djmaso | 25.04.17 09:13 | 284x v oblíbených
Motor:
1.8t 20v

kované písty 8,5:1
kované ojnice
komplet GO motoru+ hlavy
Garett GT28rs
samo svody
610ccm vstřiky
bosch 044 5b Pumpa
keramická spojka
dural řemenice


P ř e v o d o v é p o m ě r y
Guma Mišák 240/57 R13 330
SP Ist IIst IIIst IVst Vst
4,556 3,5 2,118 1,3 0,943 0,838
7000rpm 49,2 81,2 132,3 182,4 205,3

SP Ist IIst IIIst IVst Vst
3,889 3,5 2,118 1,3 1,029 0,838
7000rpm 57,6 95,2 155,0 195,9 240,5


SQS sekvenční převodník


Podvozek

Předek:

chlazené kotouče
4píst
DS2500 destičky
tlumiče PROTLUM
21 stabík

Zadek

Kotouče
4píst
DS2500 destičky
regulátor brzdného tlaku
tlumiče PROTLUM
17 stabík








Youtube -hledání masoteam - http://www.youtube.com/us er/masoteam?feature=mhee

ASI TAK TEAM je na facebooku

www.facebook.com/pages/.. ./326747820764728
Partners www.skodamotor.cz
www.mudrabrouseni.cz


2013 - 4 celkově do 2000ccm speciály
www.automotosportosek.cz/ component/.../851-oceneni- jezdci-krunohorskeho-pohar u-sezona-2013



ASI TAK TEAM Brzda 1,8t 20v 300HP dyno

škoda 120t - komentáře:

20:40:06
26.04.2013
castrol
-> djmaso: tak to mas za par
15:47:43
26.04.2013
djmaso
-> castrol: no příští týden , a 4-5.5 jedeme závody :D :D :D
12:53:31
26.04.2013
castrol
-> djmaso: kedy bude skusobna jazda 1
23:59:38
25.04.2013
djmaso
-> Gemini: ee nevařil , dával jsem rozpěrku :)
16:21:35
25.04.2013
Gemini
kolecko tretiej rychlosti mas zavarene ?
12:32:24
25.04.2013
djmaso
-> m8rinek: No to jsem si taky myslel , ale jak se vařilo to maso na čidlo, tak se to smrsklo o 0,2mm :( a to byl vom.d , tak jsem vyléčenej.
12:16:11
25.04.2013
m8rinek
-> djmaso: vařil, TIGem narozdíl od plamene jde jen o lokální ohřev, uhne se to maximálně na kraji, na druhou stranu při stažení nebude problém.
12:13:59
25.04.2013
djmaso
-> m8rinek: no, ale ty bys to vařil TIGem ? (není problém) ale kdo to pak bude rovnat? to lepidlo je na 80% stejně pevný jako ten svár a mě to prostě stačí :) .
12:06:33
25.04.2013
m8rinek
-> djmaso: Ty si onikáš? BTW to jako příruba není namáhaná? Je zajímavý, že se v průběhu výroby zesilovala...
11:13:44
25.04.2013
djmaso
-> Marcius: přesně tak výřez jsem dělal v profilu V takže to tam padlo krásně :) a dvousložkovému lepidlu velice věříme :) na věc, která není namáhána je to lepší než TIG (ten to hodně zkroutí)
10:51:59
25.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
navíc kamarád to zapasoval tak přesně, že to tam drželo i bez lepidla, museli jsme to vyklepnout, lepidlo je jen pojistka 3
10:50:11
25.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
tak tak, máme to lepený tekutým kovem. Protože jsem v tehdejší době ještě neměl TIG a spěchalo se na to, bylo to nejjednodušší řešení. V příštích převodovkách to nejspíš už zavaříme.
10:47:22
25.04.2013
Klubko_
-> minno: pokud to delal stejnym stylem jako Marcius, tak nejakym dvouslozkovym lepidlem
10:41:32
25.04.2013
minno
-> djmaso: a čím že je to tam tá "ďura" v tej prevodovke prilepená?
10:30:00
25.04.2013
djmaso
-> Marcius: jj je to nejlepší řešení (než tam vařit a hlídat vzdálenosti) , nice během května bude potřeba :)5 5
10:23:01
25.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
koukám, že jsi se inspiroval naším řešením díry pro hall 2 jinak gear indicator mám hotovo, až na krabičku.
07:48:46
24.04.2013
djmaso
Nebereme nic z Polska ani Číny :)
Nejvíce mi dostalo - pístní kroužky KS , made in Komárov :-D
zvětšit škoda 120t - obrázek od djmaso vložen 24.04.2013 07:48:46
20:19:48
12.04.2013
Athlonek
-> djmaso: Je mi to jasné, koukám že budeš plnit fritézu.4
18:48:03
12.04.2013
castrol
-> djmaso: tak to je nacase zacat skladat 1
09:30:22
12.04.2013
djmaso
-> castrol: no 4.5.2013 mám start v Telnici :D ale nemám na motoru ani šroubek :D
Extreme Tyres