
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
16:15:07
16.04.2008
16.04.2008

Tampajs
-> Řízek: Vsadim se že babička tě viděla protože tý nic neunikne 

23:57:32
15.04.2008
15.04.2008

Řízek
-> Tampajs: No jako ty me vidis vzdycky ale ted me fakt mrzelo ze si me nevidel. Protoze fakt celej kruhac sem projel profesionalnim driftem. Jako i ja sem cumel ze se to tak povedlo. A jako naschval nikdo nikde nesel ani nejel, takze todle divadlo sem si udelal jen sam pro sebe. Ale me se to libilo


23:10:29
15.04.2008
15.04.2008

Tampajs
-> jarin: Je to tak..... byl sem zaneprázdněn na ICQ
Ale pak mě Řízek svezl.. To je parááda ale je to pěkně tvrdý

Ale pak mě Řízek svezl.. To je parááda ale je to pěkně tvrdý

22:46:13
15.04.2008
15.04.2008

jarin
Dnes to nanuk proletěl přes zlatnický kruháč tak že ho Tampovy radary ani nezaregystrovali

23:02:22
14.04.2008
14.04.2008

Mishak
-> Tampajs: tak ty na to monitorování nanuka máš už i agenty jo?
svět je fakt malej
svět je fakt malej
23:01:31
14.04.2008
14.04.2008

Řízek
-> Tampajs: No nanuk je vsudepritomny a zacina bejt slavny
ty vole to se divim ze se na to nekdo i podival. Mi pak reknes co ti vypravely
ty vole to se divim ze se na to nekdo i podival. Mi pak reknes co ti vypravely17:21:11
14.04.2008
14.04.2008

Tampajs
Tak pro změnu... Dneska ráno přijdu na praxi chvilku sem seděl v šatně a přiběhly kluci ze třídy nejdřív jeden.. Hele viděl sem Řízka a za nim druhej no hele my sme viděli Řízka... Chvilku sem přemejšlel odkad te znaji a já jim pučil fotak a ještě tam byl nafocenej nanuk a oni se mě na něj ptali.. Prej to bylo v Příbrami na tuning srazu

00:27:22
12.04.2008
12.04.2008

jarin
-> Tampajs: Taky na to koukam jak tele na novy vrata než mi došlo že je to řizkovina


01:18:36
10.04.2008
10.04.2008

Řízek
-> Tampajs:
Ty vole to me poser chvilku sem si rikal hej ten curak to ma pomalu stejny jako ja a pak mi doslo ze to je vopravdu moje auto-
No to me poser*3* *3* *3*
Ty vole to me poser chvilku sem si rikal hej ten curak to ma pomalu stejny jako ja a pak mi doslo ze to je vopravdu moje auto-
No to me poser*3* *3* *3*21:46:03
09.04.2008
09.04.2008

Tampajs
20:34:00
09.04.2008
09.04.2008

Tampajs
Třeba prohánět červený feldy

23:25:56
08.04.2008
08.04.2008

Řízek
-> Mishak: No taky ze s¨jo ale kdyz chci zavodit tak to musim takle trapit
14:52:20
08.04.2008
08.04.2008

Mishak
-> Řízek: šak si řikal že na 4. jedeš 30 .. dáš plyn a jedeš


08:37:02
08.04.2008
08.04.2008

Řízek
-> jarin: No a vono taky jak mi nechodi ta trojka tak dvojku vytacim do 6500 aby to na tu ctyrku vubec potom jelo

02:07:56
08.04.2008
08.04.2008

jarin
-> Řízek: To maš tak když maš ladak a seš slyšet, Tampa je celej nadrženej, když slyší meziplyn tak hned větří co to jede 

21:44:42
07.04.2008
07.04.2008

Řízek
-> Tampajs: Hele ja snad zacnu za to smirovani vybirat nejaky drobaky to neni mozny.
14:12:50
07.04.2008
07.04.2008

Tampajs
Až bude teplo a světlo tak se stav nafotíme to pořádně
BTW: Budu se opakovat.. ale včera sem tě viděl
Takhle to vypadá jak když sonduju u vokna ale je to vždycky náhoda.. nachvilku sem vylezl ven cca na 5 minut a už si to kolem frčela ta nasraná zmrzlina


BTW: Budu se opakovat.. ale včera sem tě viděl
Takhle to vypadá jak když sonduju u vokna ale je to vždycky náhoda.. nachvilku sem vylezl ven cca na 5 minut a už si to kolem frčela ta nasraná zmrzlina

16:43:01
04.04.2008
04.04.2008

Řízek
-> Tampajs: Ty pyco, voni si me i natocily to me poser zada


16:21:42
04.04.2008
04.04.2008

Tampajs
FBI

NanuK

