
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
23:01:56
26.08.2014
26.08.2014

Jozka
-> castrol: To jo - ale zas je to celkem neškodná úchylka, tak bych se tím moc netrápil..

22:59:39
26.08.2014
26.08.2014

castrol
-> Jozka: tak a som tam mam jedno auto a 3sady
22:55:41
26.08.2014
26.08.2014

Jozka
-> castrol:
Táák.. Si myslím, že úchylka je to až od 2 a více sad litejch kol na 1. auto výše..
Táák.. Si myslím, že úchylka je to až od 2 a více sad litejch kol na 1. auto výše..
22:52:33
26.08.2014
26.08.2014

castrol
-> Řízek: ked ich bude viac tak poslem
zatial len blokujem ucet -> Jozka: tak to aby som kupil este jedno auto 
zatial len blokujem ucet -> Jozka: tak to aby som kupil este jedno auto 
22:49:13
26.08.2014
26.08.2014

Jozka
-> Řízek: / -> castrol:
Asi nějaká epidemie - zde hojně rozšířená.. i když já mám (krom vagónu sériových plecháčů) asi jen 6 nebo 7 sad, což na 4 auta není myslím nijak přehnaný.
Asi nějaká epidemie - zde hojně rozšířená.. i když já mám (krom vagónu sériových plecháčů) asi jen 6 nebo 7 sad, což na 4 auta není myslím nijak přehnaný.
22:41:31
26.08.2014
26.08.2014

Řízek
-> castrol: A nebo je posilej me
kola, penize, beru vse 
kola, penize, beru vse 
22:38:34
26.08.2014
26.08.2014

castrol
-> Řízek: budem si muset zablokovat ucet 

22:38:01
26.08.2014
26.08.2014

Řízek
-> castrol: A bude hůř 

22:29:28
26.08.2014
26.08.2014

castrol
22:27:52
26.08.2014
26.08.2014

Řízek
-> Jozka: Neboj se , to moc dobře znám. Na druhym autě mám každou sezónu jiny kola a na Nanuku jsem dříve mel klidně i dvoje kola na jedno léto 

22:21:43
26.08.2014
26.08.2014

Jozka
-> Řízek: Jo, tomu rozumím..
Jen dej pozor - jak se jednou začne s kolama, tak jich není už nikdy dost
.
Jen dej pozor - jak se jednou začne s kolama, tak jich není už nikdy dost
.22:15:46
26.08.2014
26.08.2014

Řízek
-> Jozka: Ale to určitě. neříkám že to je špatné, ale už to tam je moc dlouho a jednoduše mě ty kola nebaví 

21:06:38
26.08.2014
26.08.2014

castrol
-> Jozka: to hej a jak 

21:01:39
26.08.2014
26.08.2014

Jozka
-> castrol: Též dobrá možnost, ty stávající kola tomu taky moc slušej..

20:54:47
26.08.2014
26.08.2014

havlik
-> Řízek: no podle mě tyhle 5ti paprskový nejsou nic proti ničemu, ale tak záleží na tobě:)
20:54:46
26.08.2014
26.08.2014

castrol
-> Řízek 26.08.14 20:14:47: tak tam nechaj to co je teraz a usetris 

20:47:59
26.08.2014
26.08.2014

Jozka
-> Řízek: Jsem obdobný mnohapaprskový kola na užovce už viděl (nevím ale, jestli tady nebo někde na srazu) a celkem se mi na ní pozdávaly..

20:41:36
26.08.2014
26.08.2014

Řízek
-> havlik: Ty kola od nekud znam hele
ale bojim se ze na tom ty kola budou EE. moc novodobé. chtel bych nejaky staromodni dobovny
ale bojim se ze na tom ty kola budou EE. moc novodobé. chtel bych nejaky staromodni dobovny20:33:28
26.08.2014
26.08.2014

havlik
-> Řízek: kup tyhle skoda-virt.cz/cz/.../1790
01-orandzada-ii-1?gotopost
=3...
20:33:27
26.08.2014
26.08.2014

havlik
-> Řízek: kup tyhle skoda-virt.cz/cz/.../1790
01-orandzada-ii-1?gotopost
=3...
NanuK
