
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
21:42:30
27.02.2010
27.02.2010

stika87 - Maschinenführer
-> krtik: no na benzine v sumperku

11:17:31
27.02.2010
27.02.2010

krtik
coto coto?
00:30:41
27.02.2010
27.02.2010

stika87 - Maschinenführer
-> krtik: az bude pekne dame sraz na lukoilu 

00:06:45
27.02.2010
27.02.2010

krtik
jejda, tak raděj nýtky
...že by klub smetání na lopatku? taky mám za sebou, ale né zdaleka 
...že by klub smetání na lopatku? taky mám za sebou, ale né zdaleka 
00:05:46
27.02.2010
27.02.2010

stika87 - Maschinenführer
-> krtik: dracka
na sadinku nespecham zatim :)
na sadinku nespecham zatim :)00:01:26
27.02.2010
27.02.2010

Vojťas
-> krtik: ty vyztuhy sou ok, je to jen drobna promacklina,
dracek zitra shori pod naporem svarecky a sadinku smete na lopatku
dracek zitra shori pod naporem svarecky a sadinku smete na lopatku

23:58:56
26.02.2010
26.02.2010

krtik
-> Vojťas: co zkusit vyrovnat i ty výztuhy?
-> stika87: a s tim vyjížděnim myslíš - Dráčka nebo Šádynku?
-> stika87: a s tim vyjížděnim myslíš - Dráčka nebo Šádynku?
23:56:32
26.02.2010
26.02.2010

stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: tak me to zejtra schori takze ty 

23:52:35
26.02.2010
26.02.2010

Vojťas
-> stika87: jak kdo vyjede? ja urcite ne :D
23:50:02
26.02.2010
26.02.2010

stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: jsem zvedavej kdo vyjede driv 

23:48:54
26.02.2010
26.02.2010

Vojťas
-> krtik: no jinac chtel sem srovnat ty promackliny na dverich ale samozrejme sou v mistech kde sou vyztuhy, tak ze bud to bud necham nebo to zakituju jestli se mi bude moznost nekde strikat, a tak ruzne takovy drobnosti co kde rezne a je osklive :-)
23:46:46
26.02.2010
26.02.2010

Vojťas
-> krtik: prave sem vymyslel ze ji sundam :-) tak uvidime
23:39:19
26.02.2010
26.02.2010

stika87 - Maschinenführer
-> krtik: ma dilema 

23:33:27
26.02.2010
26.02.2010

krtik
-> Vojťas: tak co všechno budeš dělat/děláš? Všimnul jsem si antény, tak by mě zajímalo, jestli ji necháš, nebo pryč...?
17:38:47
26.02.2010
26.02.2010

Quest
-> radekp: Máš pravdu, je něco mezi zemí a nebem, je to coupe od škodovky 

17:34:53
26.02.2010
26.02.2010

radekp
-> Knoxville: Např. mému otci se užovky nelíbí vůbec. Mluví o nich jako o mezitypu s nejhoršíma jízdníma vlastnostma
Jednou mi říkal jak poprvé usedl do Modifiku a projel s ním zatáčku o 20km/h rychleji
Mě se užovky líbí taky, ale coupé je coupé

Jednou mi říkal jak poprvé usedl do Modifiku a projel s ním zatáčku o 20km/h rychleji

Mě se užovky líbí taky, ale coupé je coupé
22:38:39
24.02.2010
24.02.2010

Vojťas
-> Knoxville: To jsou ;-) diky 

21:58:06
24.02.2010
24.02.2010

Knoxville
Parádní, užovky jsou stejně nejhezčí z celý řady! 

20:06:38
10.02.2010
10.02.2010

Vojťas
-> radekp: ten co sem tam mel, uprosted byl znak Monte carlo, nekde to jeste mam ale rozlomil semi kryci plast na tom.
19:34:26
10.02.2010
10.02.2010

radekp
-> Vojťas: Jaký volant leštíš, kolínský? vypadá to dobře
Vojťas / Modrá 105 L(LS)

