George / 120 LS A George / 120 LS A

komentáře | popis | fotky | George88 | 05.09.19 21:17 | 142x v oblíbených
Tohle auto měl kdysi můj otec. Jednu na běžné ježdění a druhou na závody do vrchu.
Tehdy to bylo cenově dostupné, vcelku rychlé závodění. Byla vypsáná speciání třída, takže startovní pole bylo hojně obsazeno a mnoho později úspěšných jezdců začínalo právě s tímto vozem.
Mým cílem je vytvoření vzhledově co nepodobnějšího vozu mého otce, při konstrukční shodě s originálem "užovky". Tudíš žádné M-nápravy, vlečka, hřebenové řízení apod. V té době to pravidla nedovolovala, a toho se chci držet. Jediným "ústupkem" je motor 1300 a 4písty.. od roku 2018 i 5Q, protože konkurence je neúprosná..

Trochu povídání zde:

auto.idnes.cz/pribeh-zavo dni-skody-120-ls-jiriho-ki mla-dh7-/auto_ojetiny.aspx ?c=A160407_...


2010 - je u klempíře na první fázi karosářských oprav.
- baterku zapustit do kufru
- navařit patky na rám
- vyvařit malou dírku u PZ kapsy motoru a LP podběhu. Koupil jsem jí už vyvařenou, takže podstatné věci byly zdravé
- zaválcovat lemy blatníků
- odstraněné místo pro origo hever

Bezpečnostní rám : Pajkrt + dodělání doma :-)

2011
Konečně jsme se pohli z místa. Hotová veškerá karosářská a lakýrnická. Zkompletovaný dveře, hotovej a nalakovanej rám, hotový zadní brzdy, přední osa čeká na odlehčení kotoučů a bude taky komplet. spasovaný zadní děravý čelo a hotový zajištění zadní kapoty.

2012
1.5. v pul 3 ráno dodělaný poslední detaily a v 5 odjezd na první letošní testování..
Auto je zatím úplně syrové. Ještě přijdou polepy, odpojovač vytáhnout ven, okapničky na střechu, druhý zrdcátko, nalakovat panely pod budíkama atd..

2015
Motor:
Blok - fel 50kw Mpi
Vačka - Krejbich přebrus 307°/7mm
Hlava - fel 50kw,úprava URBI - sácí ventil 35,7mm , výfukový ventil 30,6, kanály 29mm KP 11,3
Těsnění pod hlavou - Kalina, RS s nerezovým lemem pro zvýšenné kompresní poměry, tloušťka 1,2mm
Písty - fel 50 kw Mpi 300g
Ojnice - fav 573g
Setrvačník 4280g
Řemenice kliky dural
Vodní pumpa s velkou řemenicí
Sání + výfuk Š136, výfuk Krejčí
Rozdělovač 540, úprava URBI - regulace 11°, předstih 10°, podtlak odstraněn
Karburátor EDSR 2908
Svíčky NGK BCP7ES
Olej Valvoline VR1 10W60

Převodovka:
5q 3,9 s upravenými převody - by Vrba
Lamela keramika Renovak

Nápravy:
Přední : Vyztužená ramena, obvařená nápravnice, uložení ramen v silonu
Stabilizátor 22mm na unibalech a silonech, odlehčené náboje, vrtané kotouče

Zadní : Vyztužená ramena, uložení na ložiskách s excentry pro seřízení geometrie, odlehčené bubny

Podvozek:
přední pružiny - Kalmar 213mm
zadní pružiny - HP sporting 240mm 68N/mm
tlumiče - Kurka

Brzdy:
Přední : 4pístek, nerez písty a propojky (skodovak), desky DS 2500
Zadní : pakny Renovak, válečky 19mm
Vedení v pancéřovejch hadicích i se spojkou

Kola:
Compomotive 7j13


Interiér:
Origo L palubka, otáčkoměr Racetech, tlakoměr ZETOR, teploměr vody a oleje KMGY
Sedačka Sparco Sprint, chycená z boku na kolejnicích felicia
Pásy 6-body, 3'' RRS SPEEDPRO
Zadní dveře vyřezaný, místo oken markralon. Obložení dveří nahrazeno hliníkovým plechem - celková úpora cca 10kg

Váha s plnou nádrží cca 770kg

Nejlepší čas v BRNĚ: 2:49:13
Nejlepší čas v Mostě: 2:09:576


Škoda 120LS

Agrotec Rally Show 2017

Brno Revival Mezi Pavilony 2017

Jiří Kiml ml ŠKODA 120LS XXXVIII MANN FILTER ZÁMECKÝ VRCH


Moje první metry na okruhu v Mostě. Kvůli přehřívání oleje jsem musel řadit kolem 6000ot/mit tohle je poslední a zároveň nejrychlejší kolo
Classic Cup 2019 Autodrom Most Jiří Kiml ml.

George / 120 LS A - komentáře:

12:52:45
25.11.2015
George88
-> Tuner#2: Jo, jízdy parádní. Jen musím pořešit zadní tlumiče a asi i samosvor, protože v každý zatáčce začíná hrabat vnitřní kolo. Dal jsem dozadu tvrdý pružiny a v esíčku v kopci to začne tak skákat, že vůbec nemůžu akcelerovat:/ A potřebuju větší volant. Tenhle malej chce strašnou sílu..
20:59:04
25.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88: Tak jak jste si dnes zajezdili?

www.facebook.com/zijemeok ruhy/.../1631318997143145? type=3

1
22:14:16
31.08.2015
MOLSO
Velice pekné auto 4 a podla videa aj parádne jazdí 4 len to niekde nerozbi,, bola by ho škoda
22:02:03
31.08.2015
Fabi
Bravurně zvládnuto 1
21:55:33
31.08.2015
sikula
-> George88: 156
19:35:46
31.08.2015
George88
-> Tuner#2: Obruník vůbec.. byl jsem daleko. Prostě to podržely gumy. Všechno bylo jen odstředivou sílou. Moc jsem tu zatáčku utáhl. A asi jsem byl zbytečně rychlej na nájezdu..
18:41:28
31.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88 31.08.15 16:37:00: To je naklon jak kaskaderi v Moste v dobovem SM 3 nakopaval obrubnik?
16:37:00
31.08.2015
George88
-> Tuner#2: naštestí ne. video se připravuje..:D
01:22:27
31.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88: Ouu snad jsi to neprevratil?
01:01:31
24.05.2015
sikula
Hezká práce4
22:08:42
21.01.2014
George88
-> Bongo: jo,Akril :-)
14:14:21
20.12.2013
Bongo
Čauko možem vedieť aky tyú farby si použil ?
Nejde mi o vzor/čislo farby ale typ ? Akril ?
23:30:12
01.03.2013
George88
díky. na kola sem měl sakra štěstí, jen mě štve že musí mít duši:-( Chtěl bych je nechat jako "mokrý" a suchý pořešit dělenejma 6 nebo 6,25 ale všichni jezdí 7 a víc, takže leda nový no a tolik financí nemůžu dát. zvlášť když nemám ani motor s podvozkem..
19:41:44
28.02.2013
tunerlada
moc pěkná práce! :) akoukám další stejná kola jako mám akorát v jiném provedení udělané :)
10:00:25
10.02.2013
škodec
-> George88: to je paráda2
17:46:38
07.02.2013
George88
mám takovej panel, kde je ovládání světel,větráků,paliv.pump y,zapalování,startování, tak sem to dal k tomu
zvětšit George / 120 LS A - obrázek od George88 vložen 07.02.2013 17:46:38
11:10:36
03.02.2013
Kurier Grobar
-> George88: kam si namontoval ten odpojovač batérie? budeš ho dávať niekde po ruke?
00:47:58
03.02.2013
SexyStroj
Pěkné a držím palce:-)
23:27:06
09.05.2012
Felinka 1.3mpi
→ George88:hodně povedená prácička4
Extreme Tyres