
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
19:15:46
15.04.2009
15.04.2009

Ing. Duso
Ako keby schadzala z rampy
.. dvere som opravoval machlanice.. teraz to uz vyzera lip.. neskor foto..

14:48:43
11.04.2009
11.04.2009

TheronBB_130LR
-> Duso: duso ale fakt.... ja ta podporujem a dufam ze sa dakedy stretneme!!!!
rad by som sa previest na takej zelenej kocke!!! i ked je to s financiami bieda skodofka je prave natom najlepsia ze ju urobis na kolene... vid tvoje vyfuk potrubie! :-P
no a co sa skody ako takej tyka ja by som bol zato nech to ide dalej!!!!! lebo tie auta sa mi proste pacia!!!!! 



10:07:36
11.04.2009
11.04.2009

Ing. Duso
-> TheronBB_130LR: Dakujem za podporu vazim si ju.. skoncit nechcem stym mam az prilis rad tu skodovku.. ale musim vymysliet veci ako a kde menit podbehy .. financna situacia a pod. ... a k tym nitkam a skodovke.. ono zas myslim si ze je aj dobre ze je to tak.. zase keby sa nezmenil rezim atd.. tak zit v socializme co ja vim
.. je fakt ze skodovky mohli mat lepsie motory mohlo sa to vsetko posunut niekde inde na lepsiu uroven.. kde by sa skodovky mozno vyrovnali aj tym \\\"zapadnym\\\"
; vozom. (myslim vtedy ked bola este skodovka sama sebou.. je jasne ze teraz je to niekde inde ked je pod koncernom VW.. teraz sa skodovky vyrovnaju aj inym autam v ramci triedy.. len uz by mohli urobit nejaku ZADOKOLKU napr. evoluciu RAPID :-) ) ale je tak ako je a nestazujem sa.. 


10:03:45
11.04.2009
11.04.2009

Ing. Duso
-> ShadeKK: jo vyfuk v pohode.. robil som podla dokumentacie pre 120 LS/A. zvody som robil sam na kolene. keby si cel dajako a vieme dohodnut nieco zbuchat vyrobit a pod.
23:21:54
10.04.2009
10.04.2009

TheronBB_130LR
dusto hlavne nic nekonci!!!!vzdy sa da ist dalej ci uz kasnu alebo nove podbehy!!!!! je to pecka ze sa tomu tak venujes preto ideme dalej!!!!! ked vidim take krasne skofoky po cestach srdce sa raduje
a co sa tyka skodoviek minulych a preco ano preco nie suhlasim s verziou tahani nitiek.... je to vsak velmi velka skoda
lebo skodovka mohla byt dnes nikede inde a my by sme boli hrdy a mali by sme nacinie ze by teda zvysok sveta pozeral!!!! az sa mi slzicky tlacia do oci :-( no ale ideme dalej chcu nam zobrat aj to co mame!!! STK ale my sa nedame a ideme s nasimi skodami dalej!!!



22:51:56
10.04.2009
10.04.2009

ShadeKK
-> Duso: nadhernaaaa , som nevedel ze tvoja , som ju uz videl davnejsie na fotkach mini rally KE , supa , ten vyfuk sa dalo v pohode spravit? aj ja chcem cosi take
15:55:10
10.04.2009
10.04.2009

Ing. Duso
-> ml.vlasta: O tych vykonoch 140 koni nevim.. to sa mi nezda. poharovka mala 100 koni.. cca.. Samohylova Skoda 120 LS bola na turbe.. kolko vykonu mala neviem.. a proc se to neprosadilo tak to je prave tym ze ty co bili hore to nechceli presadit... proc sa nepresadilo Garde 160 RS ? lebo bylo lepsi ako Tovarni Skoda 130 LR .. tak proto to nikdy nedostalo Homologaciu... tak to je.. ty hore tahaju za drotiky a my sa mozeme prizerat.. tak to bolo.. tak to je.. a tak to vzdy bude.
13:25:01
10.04.2009
10.04.2009

ml.vlasta
petr s:možná to ty tak vydíš možná jsem to napsal blbě žeto nechápeš jasem tam vysvetloval proč škodovka neměla ot homologace 130 rs a120s žádní pořádný závoďáky kromě 130LR všechno bylo zamýtnuto z důvodu hlavního že tady byl takovej rezim v tý domě...a ze ty plány byly nedomyslenífinančne i ekonomicky kdyš sem četl tak vešchny auta který vypadaly nadějně tak nemělo homologaci zduvodu výše psaného
třeba: modernizovaná š. 130RS 160RS 200RS š1100turbo pohárová škoda 120LS-1300..ATD
třeba: modernizovaná š. 130RS 160RS 200RS š1100turbo pohárová škoda 120LS-1300..ATD
11:48:43
10.04.2009
10.04.2009

petr s
-> ml.vlasta: to máš mezi sebou popleteno 20 let škodovky
11:36:13
10.04.2009
10.04.2009

ml.vlasta
jo duso omlouvám se za chyby nechtelo se my to opravovat... a co říkáš na ten můj názor myslýš že mám pravdu??????
11:32:54
10.04.2009
10.04.2009

ml.vlasta
jj nejlepší bylo sehnat novou kastli... podle mě a mrki se na tento odkas jetam
eLSka která byla na strojírenským veletrhu v Brně roku 1983 a melá nejakých 92koní(hodně meto rozhodilo žeby měla eLSka ve skupině A 92koní...) tady je ten odkaz:
auta5p.eu/katalog/.../s12 0lsa.htm a jeste byla eLSka která měla 140koní a to uš byla raketa co jsem četl co otom říkal pan Samohýl že závodil pro ti silnějším ladám a že je dával ale točilto až na 8200ot.min a pak byla testovací eLSka z turbem která byla ve výkonu někde jinde než 130 eRSko narovinkách vůbec nestíhala držet krok z eLSkou...pak se to zamítlo že plán byl nedmyšlení technicky a i finančně jako ze Š.160eRSko mtx...ale škodovka docela hodně usilovala o turbo motor ale nevyšloto na tohle mám svůj názor a tady ho psát nebudu... bylo hodně plánu návrhů ale nikdo to nechtěl sválit kvůli 130RS a 120S tenhle projekt nekdo schálil. myslelisi že to mebude konkurence schopní automobily tak to schálili pak se vozi postavyly na start a 10 strartů a 10 vítěstvý tak jsme všem vytřeli zrak tak to je ten důvot...tak nakonec jsem trochu řekl ten můj názoř
eLSka která byla na strojírenským veletrhu v Brně roku 1983 a melá nejakých 92koní(hodně meto rozhodilo žeby měla eLSka ve skupině A 92koní...) tady je ten odkaz:
auta5p.eu/katalog/.../s12 0lsa.htm a jeste byla eLSka která měla 140koní a to uš byla raketa co jsem četl co otom říkal pan Samohýl že závodil pro ti silnějším ladám a že je dával ale točilto až na 8200ot.min a pak byla testovací eLSka z turbem která byla ve výkonu někde jinde než 130 eRSko narovinkách vůbec nestíhala držet krok z eLSkou...pak se to zamítlo že plán byl nedmyšlení technicky a i finančně jako ze Š.160eRSko mtx...ale škodovka docela hodně usilovala o turbo motor ale nevyšloto na tohle mám svůj názor a tady ho psát nebudu... bylo hodně plánu návrhů ale nikdo to nechtěl sválit kvůli 130RS a 120S tenhle projekt nekdo schálil. myslelisi že to mebude konkurence schopní automobily tak to schálili pak se vozi postavyly na start a 10 strartů a 10 vítěstvý tak jsme všem vytřeli zrak tak to je ten důvot...tak nakonec jsem trochu řekl ten můj názoř
21:56:28
09.04.2009
09.04.2009

Ing. Duso
-> ml.vlasta: diki moc som rad ze sa ti paci.. no upresnim.. LS-ka mnela 100 koni.. ale okruhovka (pohar miru a pratelstvi).. rally verzia mala kolo 75 koni..pokial dobre viem. a to je menej ako 130 LA.. a to jestli se potkame.. nevim .. kdyz vydrzi karoserie .. priserne to hnije..podbehy vonjaksie vnutorne vystuhy.. nevim co delat.. zatim se to jen plata.. nevim jestli kupit nove podbehy vonkajsie vnutorne a vystuhy a menit ako celok.. alebo zhanat novu kasnu.. alebo se na to totalne vysrat..



17:57:52
09.04.2009
09.04.2009

ml.vlasta
moooooooooc pěkná eLSka pěknučká a ty jezdíš s tím jaký závody a kdyš máš to eLSko/A tak se tě zeptám je možní aby eLSka mohla mět ve skupyně A nejakých 96 koní... mě to moc nesedí kdyš 130LA měla jenom 82+-koní asi....... s nat aš budu mýt eLSku postavenou na rally tak že se někde uvidíme a porovnáme technyku...
22:37:19
01.04.2009
01.04.2009

Shatter
-> Duso: Dusko..pekne auto pekne...ale to kvoli tym jarnym lucom asi




19:09:14
01.04.2009
01.04.2009

Ing. Duso
Pohlad do jamy levovej 

19:07:58
01.04.2009
01.04.2009

Ing. Duso
Prve jarne luce 

14:23:45
22.03.2009
22.03.2009

Čmoud
povedeny vyfuk ;-) taky si takovy ve snu přeji :-D