skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafit
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [11]:
Text:
Vím že to není škodovka,ale musím to sem dátinfo:
Správce článku: Péďa17Založeno: 20.02.10 19:40 Poslední změna: 20.02.10 19:50
Grafit - komentáře:
17:46:38
26.10.2011
26.10.2011

MATTESS
Nový článek mi nijak neohromil. Nepřinesl nic nového. Čekal jsem nějaké detaily z opravy po nehodě, změny předku a laku....
19:56:54
25.10.2011
25.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
JJ už ho mám taky, ale není nad to to vidět naživo 

19:51:17
25.10.2011
25.10.2011

MATTESS
-> ogi: už vyšel? Tak to musím do trafiky
19:22:48
25.10.2011
25.10.2011

ogi
V novym Tuning magazinu (11/2011) je další článek o Grafitu.
10:37:31
06.03.2010
06.03.2010

exwrcteam
pokud si pamatuju tak spolutvurcem je docekal co delal u autodat v semilech:) ale uz to je nejakej patek co sem snim mluvil takze buch sud:)
17:55:11
01.03.2010
01.03.2010

Risan
A jak je to teda? Je to motor původem ze semdistovky kupé ne?
09:51:29
23.02.2010
23.02.2010

Jan Kubíček
nikdo tady nepsal že motor dělali v Ecorre, jen jsem psal že motor prej pochazi z toho vozu a kdo motor nadale repasnul a dal upravil to nevim, jestli si to dělal sam pan Labaška nebo jestli mu stim někdo pomahal, tak nechapu přoč se tu kdo čílí 

23:31:21
22.02.2010
22.02.2010

Jakub M.
-> Bedřich:
vlastně to samé co jsem ti napsal do SZ. Ale i veřejně zde.
v prvním případě nerozumím pravděpodobnému zásahu moderátora (protože já sám si nejsem vědom úpravy mého příspěvku, kde jsem se zmiňoval o motoru a kdo ho stavěl), kterým je tak zpětně znemožněn správný výklad mého výroku.
v druhém případě pak následuje případná omluva těm, kteří (zejména pak Bedřich) vzali můj výrok jako 100% pravdivý a podložený jasnými podklady. Stojím si ale za tím, že můj text byl napsán tak, že jeho výklad staví celou věc do světla zpochybnitelné informace.
vlastně to samé co jsem ti napsal do SZ. Ale i veřejně zde.
v prvním případě nerozumím pravděpodobnému zásahu moderátora (protože já sám si nejsem vědom úpravy mého příspěvku, kde jsem se zmiňoval o motoru a kdo ho stavěl), kterým je tak zpětně znemožněn správný výklad mého výroku.
v druhém případě pak následuje případná omluva těm, kteří (zejména pak Bedřich) vzali můj výrok jako 100% pravdivý a podložený jasnými podklady. Stojím si ale za tím, že můj text byl napsán tak, že jeho výklad staví celou věc do světla zpochybnitelné informace.
20:47:38
22.02.2010
22.02.2010

Bedřich - zrušená registrace
-> Jakub M.: Když už napíšeš takovéto obvinění,měl by jsi si pořádně dopředu zjistit kdo co kdy dělal.Motor do Grafitu nestavila Ecorra, ale člověk který s Ecorrou nemá vůbec nic společného.Ale jeho jméno Ty určitě dobře znáš stejně tak jako jeho práci.
16:13:45
21.02.2010
21.02.2010

Bedřich - zrušená registrace
-> Jakub M.: To jako v Ecorre stavili do Grafitu motor?Zajímavá informace od koho je?
14:37:01
21.02.2010
21.02.2010

U-Geen
-> Jakub M.: u Semil, nekde smerem k nam, ne?
14:35:47
21.02.2010
21.02.2010

Jakub M.
ona je to bomba i dnes.. když tu Ivana Labašku slýchám jezdit s touhle potvorou po kopcích .. minimálně 2x ročně ... celé to totiž postavil v jedné garáži nedaleko Semil.
petr s
jseš si jistej kdo dělal ten motor že někoho obvinuješ ?
petr s
jseš si jistej kdo dělal ten motor že někoho obvinuješ ?
12:37:53
21.02.2010
21.02.2010

Jan Kubíček
jj, to je ona, sem včera neměl čas už to hleda, ale jak jsem psal, nevim jestli to tam fakt je ale klidně bych tomu věřil 

22:48:10
20.02.2010
20.02.2010

MATTESS
-> Jan Kubíček: myslíš Tatra Ecorra?
22:34:25
20.02.2010
20.02.2010

Jan Kubíček
v tom poslednim odkazu je vidět auto tak jak jsem ho v posledku vídal, o motoru se řikalo že je to Econy (nebo jak se ta okruhova tatra jmenuje) prej po jeho zasahu na brzdě naměřili vic než dokazali vyladit v tatře
21:35:32
20.02.2010
20.02.2010

MATTESS
-> Péďa17: pár fotek je zde:
www.autohificlub.cz/forum /.../985460-supersort-stav ba-vozu-tatra-mt
Na svou dobu bomba počin. Když jsem před lety četl tento článek, doslova jsem ho hltal.
Asi 2 měsíce, než tento článek vyšel, jsem viděl cestou z Liberce zajímavý auto. Ale nedokázal jsem poznat, co to bylo. Po koupení časopisu mito bylo jasné - byl to Grafit
www.autohificlub.cz/forum /.../985460-supersort-stav ba-vozu-tatra-mt
Na svou dobu bomba počin. Když jsem před lety četl tento článek, doslova jsem ho hltal.
Asi 2 měsíce, než tento článek vyšel, jsem viděl cestou z Liberce zajímavý auto. Ale nedokázal jsem poznat, co to bylo. Po koupení časopisu mito bylo jasné - byl to Grafit
21:12:38
20.02.2010
20.02.2010

Péďa17
-> Jan Kubíček: nemáš nějakou fotku???
20:49:49
20.02.2010
20.02.2010

HavajskejBubeník
Respekt, alespoň si splnil svůj sen a o to jde...
20:43:50
20.02.2010
20.02.2010

Jan Kubíček
nikdy jsem neměl možnost si to auto nak vic v klidu prohlidnout ale myslim že zadek je předělanej a předek taky, je možný že to po ty bouračce nebo jestli to bylo už před, no těžko řict, kapotaž prej je momentalně komplet v carbonu, ale to jsou info ktery se povidaj tak těžko řict co je na tom pravdy
20:29:46
20.02.2010
20.02.2010

Jan Kubíček
bohužel tenhle časopis doma nemam, jinak auto ted vypada trochu jinak, jinej odstin laku, když to člověk vidí jed a hlavně slyší tak to je fakt mazec, v době kdy to poprvi vyjelo tak to musela bejt ukrutna bomba, loni jsem to viděl tak max 2x nebo jestli už to je předloni nevim
20:24:21
20.02.2010
20.02.2010

Crestik
v té době to musela být naprostá bomba, a ještě jakým způsobem to vznikalo...