
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most 2013
22:51:20
07.04.2013
07.04.2013

exwrcteam
2,06 octavia cup 1 zavody 

22:50:48
30.03.2013
30.03.2013

Qwak
-> jourin: 92 jo?
slušný.. chudák malá... ale její čas příjde
kazdopadně to musím vidět 



11:18:36
30.03.2013
30.03.2013

jourin
-> Qwak: No realne to je, ale nejdriv musi projit repasi, naposledy byla nastarotvana v roce 1992 :-( Takze s tim kolik toho mame rozdelaneho to nevidim drive nez za rok :-(
09:21:18
30.03.2013
30.03.2013

Danster
-> Eidy: 29.03.13 22:30:14 Jen tak na okraj tohle neni M3 to bude klasická kastle 2dv se šestiválcem M20 a ostrou Etou převrtanou na 2,8. Ale to nemění nic na tom že jede čistou stopu

06:33:32
30.03.2013
30.03.2013

Qwak
-> jourin: je nějaká reálná možnost že by se na most dostala i ta černá bestie?
??

02:19:17
30.03.2013
30.03.2013

TTomas
-> jourin: S M3, tam bohuzel nemam nic:( Jako ridic jen 3 kola v octavce a byl jsem rad, ze jsem se dostal pod 2:30.
01:51:05
30.03.2013
30.03.2013

jourin
-> TTomas: Ja ho mam 2:04 s M3 E46 kabrio na seriovych gumach :-) Kolik tam mas ty? :-)
Jen znova opakuju, lidi z Mostu povazujou za slusnej cas cokoliv pod 2:10 a Octavia Cup tam jezdil kolem 1:55 :-)
Jen znova opakuju, lidi z Mostu povazujou za slusnej cas cokoliv pod 2:10 a Octavia Cup tam jezdil kolem 1:55 :-)
01:27:43
30.03.2013
30.03.2013

Eidy
00:02:58
30.03.2013
30.03.2013

ZdrubT
-> kamikaze: Tak to je hezká fotečka. 

22:30:14
29.03.2013
29.03.2013

Eidy
21:02:34
29.03.2013
29.03.2013

kamikaze
Záběr kousek víc doprava a měl jsem feldu zvěčněnou taky
Do příště musím udělat nějakej tuzing
petrbaca.cz/races/.../DSC _0076_copy.jpg

petrbaca.cz/races/.../DSC _0076_copy.jpg

17:17:55
29.03.2013
29.03.2013

sikula
-> Šediváček: Ten zadek ještě vůbec není dodělanej ani odladěn, mám tam ještě pružiny s kyvky a vlečkový tam teprve budu dávat a až s kolama laborovat o kolik dolu..
Jak je vůle na drážkách tak se to i tak povolí, už je to i dokázano:-) neboj ještě se snad svezem, pak jsi jezdil dobře
Jak je vůle na drážkách tak se to i tak povolí, už je to i dokázano:-) neboj ještě se snad svezem, pak jsi jezdil dobře

15:45:57
29.03.2013
29.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 29.03.13 14:36:54: O voze a o koze
JJ tak teď už souhlas
Až tam bude skládaný 6q a samosvor, tak je na 2min. jako vyšitejch
-> Eidy 29.03.13 15:38:51: Závada o které víš, není závada
ale pár fotek tam máš. Pokud bys chtěl větší, můžu zařídit.



-> Eidy 29.03.13 15:38:51: Závada o které víš, není závada

15:38:51
29.03.2013
29.03.2013

Eidy
Ty jo, člověk tu 2 dny není a má číst takový romány :)
-> TTomas: Sice mě těší, že si slibuješ takový časy, ale nevím, nevím. Vím, že traťoví komisaři mi před lety říkali, že pod 2:10 se to bere už jako slušnej čas.
-> Tuner#2: Světlo svítí. Většinou.
-> TTomas: Sice mě těší, že si slibuješ takový časy, ale nevím, nevím. Vím, že traťoví komisaři mi před lety říkali, že pod 2:10 se to bere už jako slušnej čas.
-> Tuner#2: Světlo svítí. Většinou.
14:36:54
29.03.2013
29.03.2013

TTomas
-> Tuner#2: 8s..reagoval jsem na na ten cas a ne na osu kejvani. Za ladeni auta povazuju i ladeni skrine, takze v tom se shodneme a i z videa je jasne videt, ze jsou tam jeste slusne rezervy. Auto uz nesedi, tak jak by melo, nemuze poradne vyjizdet ze zatacek ani brzdit na posledni chvili a jak tu i ty pises, casto taha 4 z nesmyslnejch otacek. To jsou vsechno sekundy a ne desetiny. Navic to Clio co tu popisujes jako jinou ligu melo v dobe kdy jezdilo ty 2 minuty velice podobnej pomer kone na kilo jako Eidy. Vsak si pockame rok dva a uvidime kam se Eidy dostane. 
-> jourin: S M3 je to rukama a ne autem:) Navic kolik z Vas melo Most najetej tak jako Eidy a co myslis pod pojmem sportovni gumy?

-> jourin: S M3 je to rukama a ne autem:) Navic kolik z Vas melo Most najetej tak jako Eidy a co myslis pod pojmem sportovni gumy?
11:19:28
29.03.2013
29.03.2013

U-Geen
-> Tuner#2: +35W na vykonu
07:33:43
29.03.2013
29.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 29.03.13 06:16:52: www.cliosport.cz/forum/vi
ewthread.php?forum_id=7...
07:25:50
29.03.2013
29.03.2013

vhml
-> Jindas: verim. Ja taky koukal jak blaznen jak to s tim autem najednou cvici. Oni tupejsi vacky jsou na to celkem imunni, ale pokud mas 300+ a vrchol kroutak v otackach smrti seriovyho motoru, tak je to nutnost.
A to je pet sekund na posranejch dvou kilometrech do vrchu, kde vsechny rejdy jedes na seriovou dvojku, jen na rovince tam das trojku o jedinej zub kratsi.
A to je pet sekund na posranejch dvou kilometrech do vrchu, kde vsechny rejdy jedes na seriovou dvojku, jen na rovince tam das trojku o jedinej zub kratsi.
07:19:05
29.03.2013
29.03.2013

Jindas
-> vhml: To samý mě říkal Peklo-Evo-Luboš... prej tehdá jezdili se škodovkou seriovou převodovku na 3.9tce, nejsem si jistej,ale řikal něco že měl taky najetou trať někde kolem kostelec nad orlicí a jezdil jí za 2:33,poté tam dal na tom samém motoru 4.5 s LR kolečkama a najedno tradá 2:18 .... Sp4rco je mi svědkem,že mi to takhle řikal...
07:00:25
29.03.2013
29.03.2013

vhml
Tak ono obecne dostat dolů každou sekundu už je pak sakra problém.
Znám to z Korábu, nedávno jsem to počítal a nahoru už jsem ho letěl víc jak 100x při závodech. A v průběhu vývoje auta to prostě byly dvě desetiny sem, půl sekundy tam, začínali jsme na 2:02 ( sériový motor 120 to má za cca. 2:15 ), pak dlouhý léta 2:00 a nějaký desetiny, jednou omylem zázrak v podobě 1:59,9. Ovšem o zub jiná trojka udělala na 2km 5 sekund! a povedlo se asi 1:54,8
Takže Eidy, převodovku :-)
Znám to z Korábu, nedávno jsem to počítal a nahoru už jsem ho letěl víc jak 100x při závodech. A v průběhu vývoje auta to prostě byly dvě desetiny sem, půl sekundy tam, začínali jsme na 2:02 ( sériový motor 120 to má za cca. 2:15 ), pak dlouhý léta 2:00 a nějaký desetiny, jednou omylem zázrak v podobě 1:59,9. Ovšem o zub jiná trojka udělala na 2km 5 sekund! a povedlo se asi 1:54,8
Takže Eidy, převodovku :-)
06:16:52
29.03.2013
29.03.2013

radekp
-> Tuner#2: nemáš link na to Clio? před rokama jsem na to koukal a už tehdá to byl mazec...
01:14:53
29.03.2013
29.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 29.03.13 01:05:26: Já to vím co je real a co ne, Most mám docela nastudovaný
Jinak jsem koukal k Lukášovi a už má zas trochu jiný data od posledka co jsem koukal:
Clio Sport Ph1 239Ps/233Nm/860kg Autodrom Most 1:54,35
Když to mělo kolem 200HP tak právě jezdil kolem 2min. ale jak říkám to je jiná liga po technické stránce.
Tím nechci schazovat Honzovo auto, on zcela jistě ví jak to myslím

Clio Sport Ph1 239Ps/233Nm/860kg Autodrom Most 1:54,35
Když to mělo kolem 200HP tak právě jezdil kolem 2min. ale jak říkám to je jiná liga po technické stránce.
Tím nechci schazovat Honzovo auto, on zcela jistě ví jak to myslím

01:05:26
29.03.2013
29.03.2013

jourin
-> Tuner#2: -> TTomas: Jezdili jsme v Moste v podstate se seriovyma BMW M3, melo to akorat sportovni gumy.. a cokoliv pod 2:10 bylo povazovany za velice slusny cas. Kolem dvou minut tam jezdili lidi s radove jinyma autama.. typu cenej kun na cerveny kapote (taky seriovky)
Jinak treba auta upraveny na Octavia cup tam litali cca 1:55
Jinak treba auta upraveny na Octavia cup tam litali cca 1:55
00:54:43
29.03.2013
29.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> sikula 28.03.13 20:37:20: Aha, tak to je pešek, NJ volný náboj se umí povolit rychle, to znám ze začátků s vlečkou
-> TTomas 28.03.13 20:50:19: 8°? Pokud je to prověřené, tak pro mě nová informace. Výkon to má cca. dvojnásobný. Původní motor měl určitě kolem 80 - 85HP protože na cílovce jsme jezdili na stejno. Teď je tam vše sériové, jen jednotka to umí pustit dál, takže Eidyho odhad na 150 - 160HP bude cca. správný. Pokud něco neudělá s odstupňováním převodovky a bude tam pořád jen na chvilku trojka při výjezdu a jinak všude tahá zbytečně dlouho 4řku, tak se na 2min. nedostane ani náhodou. 2min. jezdí známej s Clio Sport, nově postavenej motor 212HP na brzdě, komplet vykuchaný, 305mm brzdy v 15" kolech R888 a skládaná převodovka. Z onboardů je to prostě někde jinde...

-> TTomas 28.03.13 20:50:19: 8°? Pokud je to prověřené, tak pro mě nová informace. Výkon to má cca. dvojnásobný. Původní motor měl určitě kolem 80 - 85HP protože na cílovce jsme jezdili na stejno. Teď je tam vše sériové, jen jednotka to umí pustit dál, takže Eidyho odhad na 150 - 160HP bude cca. správný. Pokud něco neudělá s odstupňováním převodovky a bude tam pořád jen na chvilku trojka při výjezdu a jinak všude tahá zbytečně dlouho 4řku, tak se na 2min. nedostane ani náhodou. 2min. jezdí známej s Clio Sport, nově postavenej motor 212HP na brzdě, komplet vykuchaný, 305mm brzdy v 15" kolech R888 a skládaná převodovka. Z onboardů je to prostě někde jinde...
21:41:48
28.03.2013
28.03.2013

Šediváček
-> sikula: No zdálo se nám to, že ten zadek máš dost tvrdej a hodně to klouzalo a moc se nenaklánělo. A s tou matkou to je nějaký divný ne? Když jí vemeš na 350Nm a zajistíš, tak snad není možný, aby se to povolilo..no škoda, mohla být sranda při nějakým tom nahánění.
Ty jízdy zezačátku sme jezdili jak autoškola 


21:23:59
28.03.2013
28.03.2013

T
-> TTomas: : docela by mě to zajímalo a nejraději 2x, kdyby se mi povedlo nějak odstranit tu vrtuli...pro zajímavost
tak uvidíme, jestli se mi letos poštěstí


tak uvidíme, jestli se mi letos poštěstí

21:15:31
28.03.2013
28.03.2013

TTomas
-> T: Tak to pardon. Mozny je vsechno, tak to koukej nekde odbrzdit

21:09:53
28.03.2013
28.03.2013

T
-> TTomas: : pohoda, já jen, že psával právě kolem 85,ale na brzdě to nebylo
jen detail, že i dvojnásobek snad u každého auta je mazec

jen detail, že i dvojnásobek snad u každého auta je mazec

20:58:43
28.03.2013
28.03.2013

TTomas
-> T: Zaprve pisu skoro a je to urcite vic jak 2x, takze to napsat muzu ne? Navic ted je tam kolik 160-180hp? No a kolik tam mel pred tim? 60-70hp?
20:55:26
28.03.2013
28.03.2013

T
-> TTomas: : myslím, že 3x jsi přepískl ;-)
edit : jinak souhlas :-)
edit : jinak souhlas :-)
20:50:19
28.03.2013
28.03.2013

TTomas
-> Tuner#2: Je to sice jen 8 a ne 10, ale to neni podstatne. Ja se pozastavuju nad tim, ze silne podmotorovaneho auta udelal premotorovane (skoro trojnasobny vykon) a vysledek tomu neodpovida. Verim, ze az to Eidy doladi a vyjezdi se bude atakovat hranici 2minut, coz jsem prave od nej i ocekaval
20:37:20
28.03.2013
28.03.2013

sikula
-> Tuner#2: Já vím, nemám ještě hotové kola a tak jsem se jel svést na 15kách a nechci auto snižovat podle nich, když budu jezdit 14ky... No a příběh zraloka Pepíka je v tom, že soudruzi co mi dělali náboje, tak udělali volnějsi drážkování na náboji a náboj se v prvním kole povolil a dojel jsem jen tak tak, v depu jsem měl matici náboje v kole a zajištěné a utažené to bylo.
20:04:02
28.03.2013
28.03.2013

Syny
-> Tuner#2: Tak o kyvce tu nepisu, to je mi jasny, ze to je uplne jina liga. Jen jsem si nebyl jsitej tema stupnema co ma ta Eidiho naprava
Ono ma Eidy ty Acka hodne velky no...

17:41:45
28.03.2013
28.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER 28.03.13 17:21:25:
-> sikula 28.03.13 17:30:54: Když tě tu vidím, hned na prvním videu od Šediváčka jsem Tě zahlédnul. Cos tam vyváděl pod Matadorem?
Chce to ten zadek hodně snížit, je to nějaký nakopnutý. 

-> sikula 28.03.13 17:30:54: Když tě tu vidím, hned na prvním videu od Šediváčka jsem Tě zahlédnul. Cos tam vyváděl pod Matadorem?


17:30:54
28.03.2013
28.03.2013

sikula
-> TUNER: 

17:21:25
28.03.2013
28.03.2013

TUNER
Tuner#2 28.03.13 10:07:39 napsal: ........pokud ho má dostatečně dlouhej......
Toť otázka na Eidyho nebo nějaký jeho slečny....
Toť otázka na Eidyho nebo nějaký jeho slečny....

13:34:58
28.03.2013
28.03.2013

palinator
Ještě silnější stabilizátor na předek, to už je asi blbost, co?
11:54:50
28.03.2013
28.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 28.03.13 11:49:19: Úhel kývání je 10° což je diametráně odlišné od kyvky. Už vlečka má "problém" že ta kružinice je pro ten účel co píšeš malá a při statickém odklonu hobluješ při hrabání proste vnitřky gum. Navíc propružení u Eidyho je v řádů max. 2 - 3cm takže o nějaké kružinici a "narovnání" kola nemůže být řeč.
11:53:31
28.03.2013
28.03.2013

vhml
-> Syny: ona by pružila, kdyby na tak tvrdým autě měla kam :-)
Hrabání vnitřního kola jsem vyřešil vzadu odklonama. Zmenšil jsem o 1stupeň, nehrabe to jako debil a nežere to tolik gumy.
Hrabání vnitřního kola jsem vyřešil vzadu odklonama. Zmenšil jsem o 1stupeň, nehrabe to jako debil a nežere to tolik gumy.
11:49:19
28.03.2013
28.03.2013

Syny
-> Tuner#2: Coz by mela ale podchytavat naprava pruzici mirne po kurznici a tedy by mela vytvaret po nakloneni kastle na vnitrnim kole "V" a tim kolo (ktere ma odklony do A) teoreticky narovnavat. Nebo ta naprava co ma Eidy po kruznici nepruzi?
10:07:39
28.03.2013
28.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER 28.03.13 08:59:49: Právě, že podle videa jsem to měřil a časy naprosto stejné... V podvazku to nebude pokud ho má dostatečně dlouhej, mě se auto naklání ještě víc a no problem. Spíš bych to viděl na opravdu tuhé odladění a velký odklon, který je dobrý na opření vnějšího kola v zatáčce, ale bohužel špatný na trakci vnitřního kola kdy se kolo odlehčí a jede prakticky po hraně díky odklonu + náklonu kasle.
08:59:49
28.03.2013
28.03.2013

TUNER
-> Tuner#2: Vim že už se to řešilo,že to bude v zatáčkách lepší,ale myslim že celkovej čas bude lepší bez spolujezdce. Ne jen na cílovce,ale každej výjezd ze zatáčky bude rychlejší atd. Já s hrabajícim kolem problémy neměl....jestli ono to nebude těma "podvazkama" ))
22:05:40
27.03.2013
27.03.2013

Šediváček
-> Tuner#2: Ne kolo neulítlo, jenom nezabíralo.
Neposuzuju podvozky ostatních ale naše, protože jsme byli asi už se 4tou škodovkou a tuta měla úplně sériový podvozek.
-> Eidy: No abych pravdu řek tak nevím proč ten podvozek ladíš, podle mě už ho máš dost vyladěný.
Jak už jsem psal myslel jsem podvozky na našich autech.
Také nějaké videa od nás.:
www.stream.cz/uservideo/8 03027-autodrom-most-jaro-2 013-prvni-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03043-autodrom-most-jaro-2 013-treti-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03047-autodrom-most-jaro-2 013-ctvrta-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03069-autodrom-most-jaro-2 013-pata-jizda


-> Eidy: No abych pravdu řek tak nevím proč ten podvozek ladíš, podle mě už ho máš dost vyladěný.


Také nějaké videa od nás.:
www.stream.cz/uservideo/8 03027-autodrom-most-jaro-2 013-prvni-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03043-autodrom-most-jaro-2 013-treti-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03047-autodrom-most-jaro-2 013-ctvrta-jizda
www.stream.cz/uservideo/8 03069-autodrom-most-jaro-2 013-pata-jizda
16:13:16
27.03.2013
27.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER 27.03.13 16:09:48: Spolujezdec se zase hodí v zatáčkách, myslel jsem když pojedu bez jak se nezlepší čas. Na cílovce jsem byl rychlejší, ale všude jinde pomalejší a hlavně to bylo znát v táhlých zatáčkách třeba pod Matadorem 

16:09:48
27.03.2013
27.03.2013

TUNER
Ono by stačilo vyhodit sedačku se spolujezdcem a hned máš nějakejch 80-90 kg dole.
00:14:25
27.03.2013
27.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 26.03.13 20:43:04: Rozdíl v čase je propastný, stáhnout v Mostě 10 sekund to už je rozdíl třídy a tuplem když se to blíží ke 2min. tam už to pak jde po sekundách...
20:46:41
26.03.2013
26.03.2013

Eidy
-> TTomas: To by chtělo. A taky samosvor. V zatáčkách na výjezdu už bych mohl zrychlovat, ale vnitřní kolo prostě hrabe.
20:43:04
26.03.2013
26.03.2013

TTomas
-> Eidy: Jo na ten celkem malej rozdil v casech chledem k vykonu jsem koukal, ale verim, ze mas s novym motorem jeste velke rezervy. Taky by to na zadek urcite chtelo sirsi pneumatiky.
20:41:09
26.03.2013
26.03.2013

sikula
-> Šediváček: No nevím, nevím o nápravách a podvozku by tu vznikla dlouháá debata 
