
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Most 26.10.2013
21:09:30
29.10.2013
29.10.2013

Mantrabeach
-> T: hele zdá se mi to nebo si jel slušnou pilu

19:50:34
29.10.2013
29.10.2013

T
19:42:33
29.10.2013
29.10.2013

sikula
-> xtuner: to ti rozumim, vanu budeš mit dole, tak schodit i dekl ventilu a pořádně to vyčistit, když to odlechcim, jak říká můj kolega z prace, když něco děláme na motoru, ten filtr! by se tam jinak nudil.
Novém olej a filtr, but a nebo, rozdělávat to cele ?
Novém olej a filtr, but a nebo, rozdělávat to cele ?
19:29:11
29.10.2013
29.10.2013

xtuner
-> sikula: njn stane, spíš mám teď strach kam všude se ty šponky z toho ozubení mohly dostat...
19:23:29
29.10.2013
29.10.2013

sikula
-> xtuner: Ty kráso Martas, to je pekný že to tak dlouho a ten výkon vydrželo :-) to se stane

19:21:58
29.10.2013
29.10.2013

xtuner
-> havlik: jo, taky jsem hned teď doma koukal do katalogu a je to jasný, tak to je z mé strany těžký amatérismus, nicméně zázrak, že to s tím odjelo dvě sezóny
a opět se ukázalo, že autodrom prověří každou slabinu auta 


19:13:04
29.10.2013
29.10.2013

havlik
-> xtuner: už to tak vypadá viz katalog skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../7-hridele-a-p
isty-%28130-135-136%29
19:12:01
29.10.2013
29.10.2013

Milan 136
-> xtuner: mas
19:08:49
29.10.2013
29.10.2013

xtuner
sakra teď když na to tak koukám, že já mam na té vačcce to ozubené kolo nasazené obráceně??



19:05:25
29.10.2013
29.10.2013

xtuner
komínek...
19:04:56
29.10.2013
29.10.2013

xtuner
Tak se s vámi podělím o dnešní poznatek z garáže a vlastně i důvod proč jsem opouštěl v sobotu okruh na laně. Nejdříve mi bylo divný proč se rozdělovač při otáčení motoru chvilku točí a chvilku zase ne, tak jsem ho vyndal i s komínkem a ejhle... kulaté zuby na komínku a na náhonu na vačce dokonale ohoblované. Takže je jasné, že bude muset vana i prsa dolů a bojím se co je příčinou... Protože rozdělovačem i komínkem jde volně otáčet, že by přidřené olejové čerpadlo???
17:21:29
29.10.2013
29.10.2013

T
-> Eidy: : a pak se div, že se s náma nenaháníš
vloni RX8 a letos RX7




17:12:25
29.10.2013
29.10.2013

U-Geen
-> Eidy: najs. mimochodem vtipny je pozorovat otackomer vs. zvuk motoru... :)
17:01:29
29.10.2013
29.10.2013

Eidy
06:08:57
29.10.2013
29.10.2013

Mantrabeach
00:57:20
29.10.2013
29.10.2013

stika87 - Maschinenführer
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.10.13 23:55:56: nekdo te musel hlidat jestli se tam nahore neflakas :-)
Uz v garazi jsem rikal s tondou ze budem radi kdyz se dostanem pod 3. Coz se nam obou povedlo. Jel jsem si do mostu vyzkouset svoje upravy na aute a svezt se pobavit se a ne zavodit :)
Uz v garazi jsem rikal s tondou ze budem radi kdyz se dostanem pod 3. Coz se nam obou povedlo. Jel jsem si do mostu vyzkouset svoje upravy na aute a svezt se pobavit se a ne zavodit :)
00:18:01
29.10.2013
29.10.2013

Eidy
00:12:02
29.10.2013
29.10.2013

Nwkt
-> Eidy 28.10.13 23:50:24: To už jsem taky objevil, ale chtělo by to ještě vědět co tam mají za konfiguraci
23:58:55
28.10.2013
28.10.2013

Syny
-> Nwkt: Ale prdy, to je tim brutalnim vykonem :)
23:57:28
28.10.2013
28.10.2013

Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.10.13 23:45:01: Asi by měl Syny zhubnout takhle sedlý na zadek
pošli kdyžtak pak foto kde jsem na mail, díky

23:55:56
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
Všichni v téhle pasáži mají hlavy do leva a hledají ideální stopu pro projetí zatáčkou a následné vjetí do druhé, ale jen Ondra kouká jestli ho na stráni někdo fotí




23:53:32
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
Ale úplně nejvíc je Štika na téhle fotce




23:50:24
28.10.2013
28.10.2013

Eidy
23:45:20
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
No prostě všude...
23:45:01
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
Syny fotil i za jízdy ze zadních sedaček 

23:44:26
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
Všichni fotili jako o život 

23:43:31
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
Pár momentek. Štika a Golf si dává rallye vložku.
23:42:22
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MerHanz 28.10.13 21:45:17: Jasný, taky možnost, ale já raději držím ISO co nejníž 

22:17:33
28.10.2013
28.10.2013

Syny
-> Tuner#2: Kua, ted vypadam jak uplnej trotl :) Hele ja rozumim co je A a S a kdy by se to melo pouzit :) Ono slo o to, ze rano jak byla mlha jsem nastavil Sko a rychlej cas, ale jelikoz jem mel zazoomovano, tak mi fotak i pres nataveni nejnizsi clony upozornoval, ze to bude tmavy. Tak jem to prepnul na Acko s tim, ze si fotak nastavil delsi casy a tak uz jsem to nechal i kdyz pak vysvitlo slunicko. To mi pak uz nedoslo, ze bych to mohl prepnout zpatky. Tim spis, kdyz se to na displeji zdalo vsecko OK - doslo mi to az ted, kdyz ty fotky projizdim v PC :)
Co se tyce toho tmavyho a svetlyho auta - to se tykalo mozna tebe s tou 400mm
S mou 105kou a maticovym merenim expozice myslim, ze ten flek v dalce rozhodne vyslednou expozici neovlivnil
Ale jako jinak souhlas.
Kazdopadne ale na eMko fotim velkou vetsinu fotek a nemam s tim sebemensi problem. Ale je fakt, ze ro jsou ve velke vetsine staticky veci...
Co se tyce toho tmavyho a svetlyho auta - to se tykalo mozna tebe s tou 400mm


Kazdopadne ale na eMko fotim velkou vetsinu fotek a nemam s tim sebemensi problem. Ale je fakt, ze ro jsou ve velke vetsine staticky veci...
22:16:47
28.10.2013
28.10.2013

Eidy
-> Tuner#2: To jsou ale nádherný fotky.
21:45:17
28.10.2013
28.10.2013

MerHanz
-> Tuner#2: pokud má automatický iso a fotí do RAW. tak by se dalo i M. Ale není to ideální.
21:44:32
28.10.2013
28.10.2013

MerHanz
-> Syny: jak píše Honza. Na velkým mistráku fotím S 2000 a Enka na 1/160 a níž. a v RC jdu klidně na 1/50. V extrémech i níž.
21:33:50
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 28.10.13 21:19:30: Ale prd Mko... Pohyb musíš fotit na prioritu času, aby tam zůstal čas který chceš. Pokud fotíš na prioritu clony, tak je čas vždy daný podle expozice jak moc světlý/tmavý objekt fotíš. Na M toho dle mě moc nedáš, když pojede za sebou Téčko a hned za ním třeba Véna s bílou 136tkou, tak to prostě nestihneš přenastavit, takže dle mě pohyb priorita času a statika priorita clony aby jsi si určoval hloubku ostrosti/kresbu případně pokud je vyloženě čas na fotku, tak klidně M, ale tolik času při reportáži a nebo focení různých aut z různého úhlu (tím pádem světla) dle mě není.
21:19:30
28.10.2013
28.10.2013

Syny
-> MerHanz: -> Tuner#2: Jj, to je mi jasny, ze to nejde jednoznacne rict, spis jsem myslel cca obecne (spis kratsi nebo delsi). Jelikoz mam plno fotek na 1/80 a evidentne jsem mel volit kratsi cas. Na displeji fotaku se to zdalo byt uplne super, tak jsem to neprenastavoval, ale v kompu uz to takova slava neni... Fotil jsem na prioritu clony, coz asi taky nebylo nejstasnejsi reseni, pac mi cas dopocitaval fotak. Cim dal vic zjistuju, ze jedinej rezim, kterej se da poradne pouzivat je "M" :)
21:14:25
28.10.2013
28.10.2013

stika87 - Maschinenführer
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.10.13 21:07:40: krasna prace uz se moc tesim ;-)
21:10:48
28.10.2013
28.10.2013

T
-> Tuner#2: : no předek mam stejně, to se v Mostě měřilo
ale je pravda, že by zadek chtěl níž, já vím





21:07:40
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 28.10.13 20:18:13: Na to není jednoznačná odpověď. S mou 18-70mm při focení v zatáčce jsem na 1/80 až 1/100. tady při focení z dálky na plných 400mm jsem musel jít na 1/250 protože jinak jsem tu těžkou termosku neudržel
-> T 28.10.13 20:26:46: Nebylo to myšleno ve zlém, ale opravdu se podívej na polohu prahu u Tebe a Eidyho na těch fotkách za sebou. Ty máš auto strašně nakoplý a 100% nejníž stejně máš uchycení stabíku a vnitřky spodních předních ramen, takže se zadkem můžeš bez obav dolů
-> stika87 - Maschinenführer 28.10.13 20:30:19: Teprve jsem z mnoha fotek vytřídil plevel a začínám vypisovat ty co za to stojí je někam dát veřejně.
-> ZdrubT 28.10.13 20:37:52: Hezky pěkně, tak to by byla dobrá naháněčka s Tebou

-> T 28.10.13 20:26:46: Nebylo to myšleno ve zlém, ale opravdu se podívej na polohu prahu u Tebe a Eidyho na těch fotkách za sebou. Ty máš auto strašně nakoplý a 100% nejníž stejně máš uchycení stabíku a vnitřky spodních předních ramen, takže se zadkem můžeš bez obav dolů

-> stika87 - Maschinenführer 28.10.13 20:30:19: Teprve jsem z mnoha fotek vytřídil plevel a začínám vypisovat ty co za to stojí je někam dát veřejně.

-> ZdrubT 28.10.13 20:37:52: Hezky pěkně, tak to by byla dobrá naháněčka s Tebou

20:38:52
28.10.2013
28.10.2013

MerHanz
-> Syny 28.10.13 20:18:13: to máš různý. Záleží na rychlosti auta, jestli se pohybuje jen kolmok tobě, nebo i směrek k tobě a od tebe. na členitosti pozadí a další. V neposlední řadě na rychlosti ostření skla. od toho se odvíjjí i výběr místa na focení ;)
20:37:52
28.10.2013
28.10.2013

ZdrubT
Muj nej čas byl 2:21
20:30:19
28.10.2013
28.10.2013

stika87 - Maschinenführer
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.10.13 19:33:13: loupej sem svoji :)
20:29:28
28.10.2013
28.10.2013

djmaso
-> exwrcteam: najdi si na FB asi tak team a je tam vyfocena :)
20:26:46
28.10.2013
28.10.2013

T
-> Tuner#2: : kušuj
ba ne, vim, že by to sneslo níž, ale prostě to nejde...s těmahle kolama a gumama to níž nejde, pokud chci i jinam než na okruh :-/
a ukaž galerku, zajímá mě, jak jsi se s tou technikou popral :-)

a ukaž galerku, zajímá mě, jak jsi se s tou technikou popral :-)
20:18:13
28.10.2013
28.10.2013

Syny
Me by zajimalo, jakej je idealni nastavit cas pri svenkovani, aby okoli bylo maznuty, ale naopak auto bylo co nejostrejsi a nemelo cas se maznout :) Co ted projizdim moje fotky, tak tvrzeni, ze jich asi 75% bude na hovno se neukazalo jako pravdive, jelikoz jich je na hovno tak 95% a tech 5% se da povazovat za uspokojivych, nikoliv vsak dobrych, natoz perfektnich :)
20:14:36
28.10.2013
28.10.2013

MerHanz
-> Tuner#2: Ta galerka na flickru je moc pěkná 

20:09:03
28.10.2013
28.10.2013

MerHanz
-> Tuner#2: on ještě loni jezdil velký hovna. Ale v zimě mu na Czech Ringu na eWRC testování asi někdo z povolanějších konečně vysvětlil, že Lancer funguje jen pod plynem. A od tý doby se zlepšil a jak jsem psal, tak taky nařezal motor na lepší výkony.
19:33:13
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
19:27:20
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
Tady nějaké galerie:
artin1x.rajce.idnes.cz/Tr ack_day_Most_26.10._2013
Psal jsem i xenonovi04 a už to nahrnul na flickr 3 strany luxusních fotek. Na tom setu T a Eidy je krásně vidět, že to bude muset martin, ehm Tomáš vzadu opravdu snížit
www.flickr.com/photos/... /72157637047051744
Moje fotky asi nemá cenu ukazovat, po tom co jsem projel tu galerku...
artin1x.rajce.idnes.cz/Tr ack_day_Most_26.10._2013
Psal jsem i xenonovi04 a už to nahrnul na flickr 3 strany luxusních fotek. Na tom setu T a Eidy je krásně vidět, že to bude muset martin, ehm Tomáš vzadu opravdu snížit

www.flickr.com/photos/... /72157637047051744
Moje fotky asi nemá cenu ukazovat, po tom co jsem projel tu galerku...
18:05:08
28.10.2013
28.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MerHanz: Časy jsem mu neměřil, ale stopu i pohledově na rychlost jezdil slušně a spečený origo Bremba asi svědčí o tom, že zas tak pomalu jezdit nemůže jak tu zaznělo.
13:47:56
28.10.2013
28.10.2013

MerHanz
-> Tuner#2: Tak tenhle chlapík může jezdit Czech Ring po slepu, jak to má najetý. Jak mu to šlo v Mostě ??? V tej micině prej víc jak 400 kobyl co jsem zaslech.