
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
otáčkoměr lítá
mě vyletí otáčkoměr až za roh a zase spadne, pokud vypnu motor a předtím sem nevypnul třeba větrák, nebo větrák chlqdiče atd.. čím to? náký přepětí?
řešit to nemíním, ale jen ze zajímavosti..

-> Martin14: mám jako syny Lumel,a nikdy nelítá..ukazuje super
-> Syny: Tak nevím jestli všechny ale měn lítá taky a začal až po výměně motoru a zapalování před tím držel jak přibitý takže je to spíš nějaký špatný kontakt jelikož s přístrojovkou jsem nic nedělal.Ale ještě jsem neměl čas přijít na to co to dělá.
-> Vilda: tak kdyz je otackomer v prdeli tak dela asi bordel a je jedno jaka znacka... Ale kdyu je LUMEL v pohode, tak nelita jako ty cesky...
-> Syny: No promiň, ale LUMEL mi zase nepřelez necelý 3000 ot, pak mi asi tak na těch 3tis začal kmitat doleva a doprava... Teď sem sehnal maďarskej otáčkoměr od GANZ (dával se dokonce i do T613 ale ve větším průměru) a musim říct že je jedinej co fakt "ukazuje" co má.
ok!! prave sem nemel zadny porovnani dikes za uklidneni

Vsechny litaj krom LUMELu...

no ale tady ukazuje ok jen pri nahle zmene otacek (mezipyn atd) se rucka rozkyve a trva ji nez se ustali
Na kulatejch mi to dělá taky, asi blbej kontakt/kostra, protože to dělá jenom někdy
Mám něco podobnýho..třeba když zastavim na červenou, tak si ručička lítá nohoru a dolu (800 - 1500 ot.)
cus kdyz treba radim nebo proste menim otacky motoru jinak nez plynule rucka otackomeru zacne litat a postupem casu se ustali...jakoby planda nez se ustali na urcity hodnote...cim to je?? jinak sdruzeny budiky rapid 136