Dotázek

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 02.10.2007 do 09.10.2007, založil/a Martys
řadit dle data
18:22:47
09.10.2007
Martys
-> King: Jak kdy někdy jedu v kuse 70km, někdy 5km, je to jak kdy...
18:22:01
09.10.2007
Martys
Tak jsem dnes ráno již nenastartoval... Potřeboval bych vědět, jak se pozná, že je špatné relé? A jak se dá zjistit, že mi něco bere šťávu z baterky? rádio mám pionýra deh 3...
22:40:28
08.10.2007
King
-> Martys: Spíš se rozepiš, jak dlouhý trasy ježdíš. Udržet v dnešní době permanentního svícení baterku v shade nabitou je docela problém.

Další možností je autorádio - většina dnešních shitů sosá proud z baterky i po vypnutí (speciálně když se neodendá přední panel).
20:36:43
08.10.2007
PeterP136
-> Martys: Popisovany priebeh napatia je v poriadku. Ak si nenastartoval tak uz to ma bud baterka riadne nahnute alebo mas niekde slabo utiahnute kontakty napr. na baterke. Alebo tu moze byt milion inych pricin :))).
19:29:00
08.10.2007
Martys
rok a půl - 2 roky
18:18:52
08.10.2007
Kuladmin
-> Martys: A ta baterie je jak stara?
18:13:47
08.10.2007
Martys
Tak tu mám další problém: Když přijdu ráno k autu a číhnu na baterku, tak mám 12,3-12,5, což si myslím, že není v pořádku... Nastartuji a při vypnutých všech spotřebičích mi dáva tak kolem těch 13,8 při volnoběhu, což si myslím, že je v pořádku, a když zapnu světla (potkávačky), větrák do kabiny a rádio, tak mi to dává při volnoběhu tak kolem 12,5, to je snad taky v pořádku.. A chtěl bych se zeptat jestli je normální, když má motor kolem těch 3000-3500 otáček a vše je vypnuté, že to přes 14V nejde... A ještě bych se chtěl zeptat, jak se pozná že relé je v prčicích... prosím, POMOC, ráno jsem ztěží nastartoval.. a po 10hodinovém stáni jsem již nenastartoval 2x sem otočil klíčkem..
21:32:48
04.10.2007
Pedros
-> Bobesh: tak to potom jo..A proč se vlastně nemělo vibrační relé používat na 55A altík? Kvůli opalování kontaktů?
21:29:00
04.10.2007
Bobesh
-> Pedros: Byly i takový pokusy,ovšem předtím jsem mluvil o vibračnín regulátoru,tam se napětí dalo regulovat zvýšením předpětí pružiny na přepínacím kontaktu. Do elektronickýho jsem radši nezasahoval,ovšem pokud jsem měl při přestavbě na 55A možnost výběru z více kusů alternátorů a regulátorů,tak jsem si vybral sadu k sobě,sicwe piplačka ale cio by jeden pro auto neudělal.
21:14:30
04.10.2007
Pedros
-> Bobesh: ono se to dá na tom elektronickým ladit? Dá se to nějak kuchnout? Nebo jsi to oblbnul diodou?
21:05:25
04.10.2007
Bobesh
-> King: Mea culpa,,špatnej termín,jinak 14,5V na zimní provoz není až taková hrůza. Za starých časů,kdy byla 55 ještě celkem vzácnost jsem si na zimu napětí na regulátoru přidával a na jaře ubíral.
23:47:33
03.10.2007
Syny
-> King: jj to sem byl ja... Ale stejen si myslim ze za to vsechno mohl volnejsi modrej kabel co je od altiku k regleru... Na altiku byl volnejsi a davalo to 14,6V kolem 14,0V To blikalo... Ted sem 13,7-13,9 a tim padem to uz neblika... 1 Ale jako trapilo me to dost dlouho... A ted sem zjistil ze to dela i ta bila 125ka, ale tam na to seru... Zase delat vsechyn kostry a precvakavat fastony - to uz fakt ne 1
23:43:23
03.10.2007
King
-> Syny: Ta "blikací" kauza, to byl vořech! :) To tys mi posílal to mobilní video s důkazem o brutálním blikání světel? :)
23:32:20
03.10.2007
Syny
me to dobiji 13,9 V 4 Coz je parada... Driv to bylo 14,6V a blikalo to (ta elektrika pulsovala), ale to se nejak samo zahadne opravilo... Sem precvakal vsude fastony a prestalo to... Kazdopadne ty diodky mam taky - sem si to doma pajel. Ale zacali nak blbnout posledni dobou... To budu muset napravit 1
23:27:59
03.10.2007
King
-> Martys: Chyba je v tom užmulátoru na indikaci napětí na baterce. Zeleně by měl signalizovat už od řekněme 13,5V nahoru.

-> Bobesh: Nebyl to náhodou "upgrade"na 55A?4 2

btw: 14,5V je tak trošku špatně, že? :)
21:13:49
02.10.2007
Bobesh
-> Martys: Taky mě to štvalo,42A alt s vibračním regulátorem šel s přehledem 14,5,po uploadu na 55A s elektronickým regem mi svítily LEDky půl na půl nebo tak jak píšeš. Stačí si trochu poštelovat trimr a klid. Ta hladina je v pořádku.
19:48:32
02.10.2007
Pedros
v pořádku..Záleží jak máš nastavenej práh napětí v tom BATEStu
19:08:34
02.10.2007
Nwkt
Dle mě v pořádku
19:00:06
02.10.2007
Martys
Zdarec, dneska jsem vyměňoval altík, zdálo se mi, že mi to nedobíjí.. Teď při nastartování a volnoběhu se mi to na baterce vyšplhá až na 13,7-9. myslím si, že je to v naprstém pořádku, ale mám takovou tu 3-diodu co siganalizuje, že červená nedobíjí, zelená dobíjí a oranžová přebíjí.. a mě skoro trvale svítí oranžová a zelená mi do toho bliká.. Asi jsem puntičkář, ale je to OK?
Extreme Tyres