VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
4195 příspěvků (zobrazeno 3251 až 3300) od 24.01.2014 do 21.11.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
10:14:04
20.07.2021
Syny
-> saskyn2: Nad tim uz jsem parkrat premyslel, ze ta kourivost s tim asi bude vyssi. Ja to tam leju hlavne kvuli tem vstrikum. Ale mozna to zkusim bez nej chvili. Stejne mi uz dochazi :)
upraveno 1x, naposled 20.07.2021 10:44:15
09:55:57
20.07.2021
saskyn2
-> dragon_cb_cz 20.07.21 09:27:31: Jo já netvrdím že to některý parametry nemůže zlepšit(třeba výkon), spíš otázka jestli je to zlepšení za ty peníze dostatečný. Spíš jsem to uvedl jako příklad čemu všemu jsou lidi schopný věřit.
Každopádně výkon, přidírání čerpadla a nebo kouřivost jsou dost zásadně rozdílný parametry ne? A zrovna tu kouřivost bych si klidně vsadil že to nezlepší, spíš naopak. Ale nechci nikomu brát iluze.
09:43:28
20.07.2021
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak zaplneni to meri rozdilem tlaku na vstupu a vystupu DPF. Takze pokud to s VIFem vic huli, tak se DPF zaplni driv a driv jedou i regenerace.
09:27:31
20.07.2021
dragon_cb_cz
-> saskyn2 20.07.21 00:07:37: Tak ona ty parametry norma nesleduje pro srandu králíkům a to zlepšení je vcelku úspěšně laboratorně měřitelný. Aditivace paliv není placebo - občas dokonce pomůže vyhrát válku 4

-> Nwkt 19.07.21 21:43:49: Tam je pak otázka, proč to ta jednotka tak vyhodnotí - když zaplnění je odvozený nepřímo, tak který parametr se změnil.

Každopádně tohle by bylo na hodně dlouhou statistiku - mně se regenerace pohybujou v rozmezí třeba 750 - 1200 km pořád na stejný palivo. Strašně záleží na trasách. Za 50km cestu domov -> škola -> školka -> domov mi v zimě mi zaplnění narostlo stejně jako při 150km cestě z domova do ČB.
08:31:48
20.07.2021
Jarda/felda
-> saskyn2 19.07.21 21:52:56: ty 200 se správným dávkováním na 500 litrů nejni zase tolik vyhozených peněz 1
00:14:24
20.07.2021
StepaNoFUN
-> saskyn2: Tak já nevěřím pro víru... Proběhl v SM (což sice je komerce, ale ještě pořád doufám a věřím že ne jen zaplacená) test VIFu z rakouský (či německý) nafty zmrvený zinkem. Po 12ti hodinách provozu v max výkonu přesedlali na naši naftu s VIFem. Výkon se začal zvyšovat. A podle rozborů byla ta naše běžná nafta horší, než ta jejich úmysně (pro test) zkurvená. Výkon šel nahoru.
00:07:37
20.07.2021
saskyn2
-> StepaNoFUN 19.07.21 23:10:32: Hele já nevím, to kdysi byly magnety na palivový hadičky co snižují spotřebu o 20%, pak Horst Fuchs a ten preparát jak pak auto jezdilo tisíce km bez oleje, pak VIF který už je dneska taky retro, protože ho pomalu nahradilo BG a ted už zase frčí dekarbonizace vodíkem3 já jsem k těmhle věcem tak nějak z principu dost skeptickej, tím netvrdím, že to nemůže fungovat, jen to je něco jako věřit v boha, věř a víra tvá tě uzdraví3
23:10:32
19.07.2021
StepaNoFUN
-> saskyn2: Myslíš že ten motorovej test na tom 2.0 HDi v plný záteži na brzdě, kterej stojí cca 500k byl fejk? Včetně rozborů nafty a zjištění že rakouská "úmyslně zmrvená testovací" nafta s přídavkem zinku je proti naší běžně prodávaný "top palivo"?
21:52:56
19.07.2021
saskyn2
-> Syny: Hele neříkám že za to může vif, ale jinej člověk co to měl hned před Tomášem ho tam lil taky. Tím neříkám že autu nějak ubližuje, jen si myslím že to jsou prostě vyhozený prachy, já to do auta v životě nelil, do oktávky občas pani vezme tu aditivovanou naftu na Onu.
Jo a několikrát jsem řešil nechutně smradlavý 125kw PD ze kterýho člověka palili oči a jasně že tam borci lili do nafty nějaký zázračný opičí kapky3
21:47:04
19.07.2021
Syny
-> Nwkt: Proc ho nelejes? To myslis, ze to mohlo mit nejakej negativni vliv na tu tvou vyrobu spon? Tam bych rekl, ze byl problem spis v tom, ze to auto od zacatku jezdilo na ceskou naftu a to buh vi jakou (a buh vi jak). To ze si to potom uz mel pod kontrolou ty je fain, ale to uz to mohlo byt nacaty. Riziko ojetin. Nehlede na to, ze na Shell uz jsem taky slysel haldu nadavek :)
upraveno 1x, naposled 19.07.2021 21:47:51
21:43:49
19.07.2021
Nwkt
-> Syny: že se to ještě o něco prodlouží. Já ho od mojí eskapády neleju a myslím že jsem teď něco kolem 900 km možná
21:43:37
19.07.2021
StepaNoFUN
-> Nwkt: S naší "extrakvalitní" naftou se ho vysadit boljím. Alespoň to s ním maže, když už nic. Atesty to (nafta) má, ale iluze si nedělám...
21:42:17
19.07.2021
Syny
-> Nwkt: A co ma by t cil testu? 3 Ze s VIFem to regeneruje casteji? VIF tam leju od zacatku, takze jakykoliv zmeny musely byt necim jinym nez VIFem.
21:36:16
19.07.2021
Nwkt
-> Syny: Zkus třeba 4 nádrže vysadit
21:34:45
19.07.2021
Syny
-> Nwkt: Nevysadil. Proc?
21:32:41
19.07.2021
Nwkt
-> Syny 18.07.21 21:10:27: A nevysadil jsi s tím i VIF?
11:58:37
19.07.2021
dragon_cb_cz
-> Syny 18.07.21 21:10:27: "A přitom taková píčovina". Já už se fakt snažím se preventivně ničím nenerovat - dám tomu údržbu, co je známá bolest tak preventivně pořešit a jinak se děj vůle boží. Když se to posere, no tak se koupí jiné.
22:19:42
18.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 18.07.21 21:40:52: Eeee, broskve s třešněmi. 1
21:40:52
18.07.2021
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: to jo. Ale tady byl popisovanej projev naprosto opacnej, takze mi to prijde jako michani jablek s hruskama.
21:37:43
18.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 18.07.21 21:25:03: Ale opět vlivem termostatu.
21:25:03
18.07.2021
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.21 21:18:09: tak co vim, tak ta modrobila vrtule naopak neregenerovala...
21:22:36
18.07.2021
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: No cekal jsem, jestli se to treba neprojevi i na spotrebe, ale vzhledem k tomu, ze vicemene s vymenou termostatu se rovnou nasadily i ty "novy" 225/45 R17, tak naopak spotreba je cca +0,5l 1
21:18:09
18.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 18.07.21 21:10:27: To měl King u BMW a já řešil termostat i u Cromaňonce, ale tam to ukazoval i budík.
21:10:27
18.07.2021
Syny
Jinak se tady podelim o svou zkusenost, treba se to nekomu nekdy taky bude hodit. Driv, pred nejakou dobou, jem tady psal, jak mi DPFko regeneruje po ani ne 500km. Klidne po 450ti. Pritom kdyz jsem auto koupil, tak to bylo treba az po 600-700km (dle toho kde se jezdilo), pri dalnicnim provozu i 1000km. Vsimal jsem si toho posledni cca 1-1,5 roku, ze se interval zkracoval a uz jsem cekal velky spatny ohledne DPF. Mno a stacilo vymenit termostat, kterej uz nejspis nejakou dobu nedoviral a najednou regenerace jedou jako driv, az po cca 600km a vic. Teplotu to drzelo cca 75-80°C, coz bohuzel pred vysoce odbornym zasahem jednoho zdejsiho clena, nereflektoval budik a ukazoval stale 90°C. Takze pokud nekdo mate problem s tim, ze vam celkem casto jedou regenerace, nemusi to byt nutne predzvest KO DPFka, ale muze to delat i prave ten termostat. Nyni se drzi teplota 90-95°C.
19:42:54
14.07.2021
Nwkt
-> saskyn2: Taky bych řekl celej tunel
23:39:02
13.07.2021
saskyn2
-> Syny: Na G6 jsem to nikdy neřešil, ale podle mě sundat loketku
23:37:46
13.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 13.07.21 23:10:09: Jak se vůbec z těchto brzd sundávají ty plasty a tlačítko?
23:14:38
13.07.2021
Syny
-> saskyn2: Ale jak se k nemu dostanu, jde to nejak pres tu loketku nebo se to musi cely sundavat?
23:10:09
13.07.2021
saskyn2
-> Syny:
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 13.07.2021 23:10:09
22:43:11
13.07.2021
Syny
-> saskyn2 13.07.21 22:32:48: Co by tam mohlo odkud zatect? Jak se k tomu spinaci da nejlepe dostat?
22:32:48
13.07.2021
saskyn2
-> Syny: pod pákou je spínač. Ale běžně moc neodcházeji, spíš ti tam něco zateklo
22:15:39
13.07.2021
Syny
Dneska mi v aute zacal zas jeden haluz. Po stazeni rucni brzdy dolu mi na palubce jeste par vterin sviti kontrolka, ze je zatazena, i kdyz uz neni. Predpokladam, ze to dela nejaky cidlo. Jen nevim kde je a kudy k nemu. Netusi nekdo? Mam tam loketku a vydechy topeni k zadnim sedackam, predpokladam, ze se tam poleze nekudy tudy - napr. dnem pod loketkou? Jen se ptam at vim co cekat a taky jestli pomuze to cidlo jen prostriknout nebo zacina byt KO?
10:00:09
13.07.2021
dragon_cb_cz
-> Syny: Jo, taky jsem si říkal, aby to nevzalo něco sebou. Ale mě to nijak moc nemlátí, není problém s tím jet 160km/h, většinu času o tom nevím, tak to moc neřeším. Na 9-5 jsem zdroj podobných vibrací hledal 3 roky a nakonec to byl lehce koplý disk - a za celou dobu se tomu nic nestalo. Tak snad.

Jinak i vyvážená guma může dělat bordel... táta takhle kdysi několikrát převažoval gumy na Accordu až jedna bouchla - výrobní vada. A vždycky vyvážený do nuly.
23:12:40
12.07.2021
Syny
-> saskyn2: Aha, tak pokud to je za takovej ranec, tak to to rovnou odpiskam, protoze jak pisu, ty gumy nejsou zadna nejak vic znama znacka (sam ted ani nevim co to vlastne je), vzorek sice maj, ale treba (placnu) 5,5mm - novy nejsou. Takze to smysl nema a radsi poridim novy.
22:54:00
12.07.2021
saskyn2
-> Nwkt: Jenže ten hunter stojí asi 2500. Jako neříkám že to nefunguje, ale v rozměru zimáků za to mám 2 fungl nový gumy, takže ekonomicky to smysl moc nedává.
21:44:57
12.07.2021
Syny
Tak bejt to kotouc, poloosa nebo lozisko, predpokladam, ze se to bude projevovat i u letni sady, ktera je ale uplne v pohode. Naopak mam obavy, aby prave ta zimni sada nezpusobila, ze ty loziska nebo neco jinyho odejde...

Ale diky oboum za tip, zkouknu poradne jeste ten vzorek (kontroloval jsem ho naposled vloni pred zimou) a pokud by jeste za neco stal, tak to tedy zkusim jeste nekam hodit. Pokud uz bude na hrane, tak pujdou pa...
21:38:18
12.07.2021
Nwkt
-> Syny: Zkus si zajet někam kde mají vyvažovačku Hunter, občas to řeší lidi na fb a tohle jim pomůže, nebo zjistí že jsou ty gumy v píči i když na klasický jsou vyvážený na 0

www.pneuhajek.cz/pneuserv is/diagnostika-a-vyvazovan i-kol.htm
21:38:09
12.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.07.21 21:30:33: Záleží, na čem se to vyvažovalo, obyč. mašiny to jsou schopné vyvážit na nuly, přestože má pneu nebo disk vadu. Kvalitní profi stroj ti odhalí i zmíněnou vadu, popř. pomůže s přesným vyvážením. Jestli na to neprdíš, zkus například Pneu Hájek, třeba si s tím poradí a nebo budeš aspoň vědět, na čem jsi.
Vibrace ale mohou být způsobené i něčím jiným - např. poloosa, kotouč, ložisko apod.
21:30:33
12.07.2021
Syny
-> dragon_cb_cz: To me delaj zimaky co mam a vubec nevim proc. Mel jsem to na vyvazovacce nekolikrat - disky nehazi a guma nejak vyrazne taky ne (jen lehce se hybala nahoru/dolu), ale to mi delaly i jiny gumy co na aute fungovaly OK a i pneuservisak rikal, ze to neni nic zasadniho, ze tam vida mnohem horsi kousky co na autech jezdi bez nejakych problemu. Zavazi max 60g, vyvazeno na nuly a stejne to na aute klepe jako svine (hlavne treba nad 100 km/h). Takze letos budu kupovat jiny - i presto, ze vzorek maj. Nechapu, ale vzhledem k tomu, ze to jsou nejaky noname co byly k autu, kdyz jsem ho kupoval, tak to asi nejak vic resit nebudu a holt proste pujdou pryc.
20:21:33
12.07.2021
dragon_cb_cz
-> Syny 11.07.21 22:38:41: Tak v takovej situaci asi hraje největší roli ten vzorek. Ale mě se ty moje Yokohamy taky nepodařilo zatím dostat do úzkejch - ve stojící vodě, ani na mokrej silnici v zatáčkách, při brždění... jen občas lehce vibrujou, i po vyvážení 8 Na ty přední přišlo závaží docela dost, tak je asi zkusím hodit na zadek. Ale nic hroznýho a že by se mi kvůli tomu chtělo dávat osmičku za novou sadu, to asi ne.
12:02:49
12.07.2021
MATTESS
-> Nwkt: ne, to je švagra. Manželka kombi nepotřebuje
09:17:38
12.07.2021
Nwkt
22:38:41
11.07.2021
Syny
-> dragon_cb_cz 13.05.21 09:38:02: Tak se mi dneska povedl nechteny test tech "novych" 17" Dunlopek. Na dalnici jsem v cca 140ti projel vodou co stala v doliku a nebyla v tom desti vubec videt. No, po pravde si myslim, ze mit na aute ty Miseliny co jsem tam mel (s tim vzorkem kterej tam zbyl), tak jsem mel dneska asi osklivou nehodu 8 Tady mi to skublo volantem, od podbehu vystrikl gejzil hodne vysoko nad strechu auta a ja si "jen" malem posral trenky...
22:26:47
11.07.2021
MATTESS
Golfy v naší rodině na společném výletu
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 11.07.2021 22:26:47
14:17:35
11.07.2021
11mAjA11
Pouze i30, Tucson, Kona ele., Ix20, ix35, česká "produkce"
11:39:56
11.07.2021
Syny
-> 11mAjA11: Mas H1?
11:19:56
11.07.2021
11mAjA11
-> Milan 136: u Hcka o tom něco vím. Když dělám servisní akci (dokumentace) tak se snažím tam přidat maximum co mi Korejci schválí..1
01:28:24
11.07.2021
saskyn2
-> 11mAjA11: jako rezaty bývají, ale že by se žvejknul se mi snad nikdy nestalo a to jsem to měnil i na tágu s 800t, pravda asi zase novější rok. Přístup není asi úplně luxus, ale třeba oproti vyměně radiátoru, nebo klapky v158 bez sundání paluby je to troufám si říct brnkačka. Příští týden budu dělat vodní chladič na 1.4tsi cng, tak to schválně stopnu. Saharu na naftě jsem mel fakt asi za půl hodiny.
18:28:44
10.07.2021
Milan 136
Chlapci, přál bych vám si vyměnit na záruku něco na nových autech v normohodině, abyste poznali, co je špatná práce 1
12:55:53
10.07.2021
11mAjA11
No na autě se 3kilama + ty torxy byly prostě shnilé a šlo to nahovno, neříkám že sem to nevyměnil, ale brnkacka to rozhodně nebyla. Místa tam je málo, přístup ke šroubům špatný..chladič sem taky měnil vnitřkem bo se mi nechtělo rozebírat nárazník.
Extreme Tyres