skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
20:17:59
10.03.2020
10.03.2020

Nwkt
-> Venca.: Proklikej menu a hledej vlaječky
16:56:55
10.03.2020
10.03.2020

Milan 136
13:11:12
10.03.2020
10.03.2020

bouchy
-> Venca.: Menu->Vozidlo->symb
ol nastavení->Jazyky nebo tak. A teď franouzsky
Vehicule->kolečko->
Langues nebo tak
Vehicule->kolečko->
Langues nebo tak
12:38:17
10.03.2020
10.03.2020

Venca.
-> Milan 136 10.03.20 12:02:35: Tak sem asi slepej, nemůžu to najít. Noc nic, hlavně když to jede

12:02:35
10.03.2020
10.03.2020

Milan 136
-> Venca. 10.03.20 09:03:05: Určitě. Na displeji rádia.
09:03:05
10.03.2020
10.03.2020

Venca.
Rychlý dotaz, VW Passat r.v.2016, jak změnit jazyk v menu? Měli to půjčené kolegové z Belgie a na tu Francouzštinu se nedá koukat. Díky moc.
00:18:26
08.03.2020
08.03.2020

Nwkt
-> Jarda/felda: dálka a čip je původní. Vyřezání planžety bylo 2,5x dražší než celej obal 

23:18:16
07.03.2020
07.03.2020

Jarda/felda
-> Nwkt 07.03.20 21:34:05: dálka funguje ?
21:52:52
07.03.2020
07.03.2020

michael
-> Nwkt: Umí mají tam několik variant, také jsem tam toho nakoupil.
-> castrol: Přesně to celoplastové to je hnus
-> castrol: Přesně to celoplastové to je hnus

21:44:42
07.03.2020
07.03.2020

castrol
-> michael: -> Nwkt: sto krat lepsie ako celoplastove 

21:34:05
07.03.2020
07.03.2020

Nwkt
-> michael: jo soudruzi v číně to umí dobře, tak jsem koupil na beetla 

18:55:07
07.03.2020
07.03.2020

michael
Dopasováno 

18:54:13
07.03.2020
07.03.2020

michael
Tak konečně dokončen klíček 

21:51:46
05.03.2020
05.03.2020

StepaNoFUN
-> MATTESS: Asi záleží na mytí a na provozu. Ať služebák napatlám skoro čímkoli, tak po 2 umytích teplou WAPkou (bláto až na střeše) na tom není vidět nic.
21:47:43
05.03.2020
05.03.2020

MATTESS
-> StepaNoFUN: Karoserii jsem voskoval na konci října a přítomnost vosku je na laku stále patrná
20:48:06
05.03.2020
05.03.2020

StepaNoFUN
-> MATTESS: Bude. První 3 tejdny. :-D
15:09:00
05.03.2020
05.03.2020

MATTESS
Na disk jsem aplikoval vosk, co mám na karoserii. Tak uvidím, jestli bude znát nějaký efekt.
14:09:52
05.03.2020
05.03.2020

suri
-> Jirik_Tuňák1983: Ja dávam WURTH nano ochranu a funguje to , ale kedysi som disky aj voskoval ručne , dnes to už nedávam , ale čas na dôkladné umytie , vybrúsenie dosadačky , preváženie origo závažiami , ošetrenie diskov a gúm si vždy nájdem
a vyberám aj kamienky ... raz sa to možno otočí nebudem to vôbec riešiť
a vyberám aj kamienky ... raz sa to možno otočí nebudem to vôbec riešiť
14:08:40
05.03.2020
05.03.2020

Jirik_Tuňák1983
-> suri 05.03.20 12:32:23: Já jsem jednou nastříkal kola nějakým nanosráčem, který měl odpuzovat nečistoty a fungovalo to ve skutečnosti tak, že je naopak sbíral. 

12:32:23
05.03.2020
05.03.2020

suri
-> MATTESS: ja sa teším kedy už toto robiť nabudem a budem ako normálny ľudia ... umyť wabkou a hotovo
12:14:37
05.03.2020
05.03.2020

castrol
-> MATTESS: este ze na tej ciernej con mam ja to nieje vidno 

07:25:25
05.03.2020
05.03.2020

MATTESS
Kola dočištěný, zbavený krupiček asfaltu, jen hodit na auto
12:51:16
20.02.2020
20.02.2020

inulka
-> Milan 136: Žiadna chyba sa tam nenasla ale co si pamätám tak to robí min 2 roky lebo len teraz sme to začali riešiť
12:23:53
20.02.2020
20.02.2020

Milan 136
-> inulka: Píše to něco za závadu? Ve velkým větráku je ŘJ ventilátorů. Občas to umře a pak je to na výměnu. Nebo mohou běžet z důvodu vady na motoru atd. Nebo voda ve svorkovnici ventilátoru.
09:40:14
20.02.2020
20.02.2020

inulka
-> StepaNoFUN: Tak po včerajšej jazde sa sahara vôbec nevypína a ide stale na plno. K3d sa vypne klima tak sa vypne.
11:19:33
19.02.2020
19.02.2020

palinator
-> StepaNoFUN:
A určitě naplno?
A určitě naplno?
11:16:23
19.02.2020
19.02.2020

StepaNoFUN
-> inulka: sahara s klimou je v poradku. A pak se spousti podle potreby.
09:55:18
19.02.2020
19.02.2020

inulka
Zdravím vo spolok, chcem sa spýtať ako by mala správne fungovať sahara na Golfe 5 1.4 s climatronicom. Teraz keď sa naštartuje tak sa hneď spustia oba ventilator na najvyššíu rýchlosť a keď sa vypne klima tak sa vypnú.
Vedeli by ste poradiť?
Vedeli by ste poradiť?
11:27:13
03.02.2020
03.02.2020

StepaNoFUN
Dokáže mi prosím někdo prověřit VIN? WVWZZZ1KZAW541503
08:55:49
30.01.2020
30.01.2020

palinator
-> Alenka:
Ale tak u mě je dálniční režim pasé a u nás je takovej režim docela nesmysl, protože valit někde 200+ je ve dne skoro nemožné.
Kouli na autě nemám a asi ani nebude.
Požadavek byl jasnej - spotřeba a "sériová" kouřivost. Pokud by víc nahulená úprava měla znamenat znatelný zvýšení spotřeby, např. v kopcovitých oblastech, a zvýšení kouřivosti, asi bych zájem neměl. S emisema bude pakárna čim dál větší a stačí, že už jedno auto emisně v prdeli mám.
Ale tak u mě je dálniční režim pasé a u nás je takovej režim docela nesmysl, protože valit někde 200+ je ve dne skoro nemožné.
Kouli na autě nemám a asi ani nebude.
Požadavek byl jasnej - spotřeba a "sériová" kouřivost. Pokud by víc nahulená úprava měla znamenat znatelný zvýšení spotřeby, např. v kopcovitých oblastech, a zvýšení kouřivosti, asi bych zájem neměl. S emisema bude pakárna čim dál větší a stačí, že už jedno auto emisně v prdeli mám.

18:48:31
29.01.2020
29.01.2020

Alenka
-> palinator: pokud predtim na dalnici poradne vyfoukas pavouky z vyfuku a jinak je motor v poradku, tak to v pohode projde :)
Ty mas vnejsi otackovou krivku naladenou tak, jak to delam, kdyz nejsou zadne specialni pozadavky.
To znamena, aby motor a cely hnaci retezec bez ujmy prezil dlouhodobou zatez za jakychkoli podminek.
Pokud te uprostred leta v tech nejvetsich vedrech nenapadne nic lepsiho nez zaprahnout za auto vlek a drtit po dalnici furt plnej, tak to muzes bez obav udelat, aniz by se cokoli prehrivalo, nebo dochazelo ke snizeni zivotnosti jakychkoli komponent motoru nebo spojky/prevodovky.
U tebe by se SW jeste lehce nacpat dal, ale uz by to zacalo v zatezi lehce kourit a turbu by dlouhodobejsi zatez taky uplne neprospivala.
Tyhlety hodne "nakonovane" upravy jsou dobre pro nekoho, kdo spis vykon vyuziva narazove pro predjizdeni nebo se obcas sveze na okresce, ale jinak jezdi spis klobouka.
Takovyhle rezim to v pohode vydrzi, ale casta vysoka zatez po dalnici, nebo tahani vleku brzo posle neco do vecnych lovist.
Ty mas vnejsi otackovou krivku naladenou tak, jak to delam, kdyz nejsou zadne specialni pozadavky.
To znamena, aby motor a cely hnaci retezec bez ujmy prezil dlouhodobou zatez za jakychkoli podminek.
Pokud te uprostred leta v tech nejvetsich vedrech nenapadne nic lepsiho nez zaprahnout za auto vlek a drtit po dalnici furt plnej, tak to muzes bez obav udelat, aniz by se cokoli prehrivalo, nebo dochazelo ke snizeni zivotnosti jakychkoli komponent motoru nebo spojky/prevodovky.
U tebe by se SW jeste lehce nacpat dal, ale uz by to zacalo v zatezi lehce kourit a turbu by dlouhodobejsi zatez taky uplne neprospivala.
Tyhlety hodne "nakonovane" upravy jsou dobre pro nekoho, kdo spis vykon vyuziva narazove pro predjizdeni nebo se obcas sveze na okresce, ale jinak jezdi spis klobouka.
Takovyhle rezim to v pohode vydrzi, ale casta vysoka zatez po dalnici, nebo tahani vleku brzo posle neco do vecnych lovist.
10:13:57
29.01.2020
29.01.2020

palinator
-> saskyn2:
To je už uplně přeplesk. V kontextu toho je 92 kW z 66 kW 1,9 docela prd. Ale přijde mi, že mě to auto jelo docela nakokot už v sérii na poměry jinejch 66 kW. Co jsem jel s tou kámošovou ALH liftback, co má najeto 72 tkm, tak ta letěla daleko líp.
To je už uplně přeplesk. V kontextu toho je 92 kW z 66 kW 1,9 docela prd. Ale přijde mi, že mě to auto jelo docela nakokot už v sérii na poměry jinejch 66 kW. Co jsem jel s tou kámošovou ALH liftback, co má najeto 72 tkm, tak ta letěla daleko líp.
09:57:55
29.01.2020
29.01.2020

palinator
-> Alenka:
A pořád bez kouře? Nevzpomínáš si, v jakým požadavku jsi ladil to moje ALH? Pamatuju si jen, že jsem se divil tomu špičatýmu grafu výkonu, že si ten motor šel pro maximum fakt až do 4500, což tak nějak zbořilo mojí představu o osmiventilovým dieselu s úzkejma vstřikama, kde bych právě čekal, že nahoře už to nedokáže (včas) nakrmit naftou.
Ptám se na to, jestli to mám naladěný právě bezpečně nebo taky trochu narvaný a tedy jestli by z toho nešlo na krátkodobý sody ještě o něco víc - samozřejmě při podmínce, že to bude pořád emisně na úrovni série, což jsi mi deklaroval.
P.S.: 6. jedu na emise, tak se uvidí světová realita
A pořád bez kouře? Nevzpomínáš si, v jakým požadavku jsi ladil to moje ALH? Pamatuju si jen, že jsem se divil tomu špičatýmu grafu výkonu, že si ten motor šel pro maximum fakt až do 4500, což tak nějak zbořilo mojí představu o osmiventilovým dieselu s úzkejma vstřikama, kde bych právě čekal, že nahoře už to nedokáže (včas) nakrmit naftou.
Ptám se na to, jestli to mám naladěný právě bezpečně nebo taky trochu narvaný a tedy jestli by z toho nešlo na krátkodobý sody ještě o něco víc - samozřejmě při podmínce, že to bude pořád emisně na úrovni série, což jsi mi deklaroval.
P.S.: 6. jedu na emise, tak se uvidí světová realita

21:10:22
28.01.2020
28.01.2020

saskyn2
-> palinator: Marlkéty BNV mělo tuším 80KW odbržděných u tdi funa.
20:59:42
28.01.2020
28.01.2020

Alenka
-> palinator: taky je to nacpaný co se dá 
Takovéhle úpravy dělám jen sobě nebo na výslovné přání, pokud se maximální výkon bude využívat spíš nárazově.
Když by s tím někdo chtěl jezdit po dálnici furt plnej, počítej -10k a -30Nm.
V zimě by se to ještě nějak dalo, ale v létě by se ten motor dřív nebo později utavil, zvlášť když ty KKK turba, co se na to dávaly, nemají zrovna super reputaci co se týče životnosti :)

Takovéhle úpravy dělám jen sobě nebo na výslovné přání, pokud se maximální výkon bude využívat spíš nárazově.
Když by s tím někdo chtěl jezdit po dálnici furt plnej, počítej -10k a -30Nm.
V zimě by se to ještě nějak dalo, ale v létě by se ten motor dřív nebo později utavil, zvlášť když ty KKK turba, co se na to dávaly, nemají zrovna super reputaci co se týče životnosti :)
12:16:16
27.01.2020
27.01.2020

palinator
-> Alenka:
Pěkný, takový hodnoty jsem na 1,4 ještě neviděl.
Pěkný, takový hodnoty jsem na 1,4 ještě neviděl.
16:26:42
26.01.2020
26.01.2020

Alenka
-> palinator: až takhle do detailu jsem to nezkoumal, ale mám za to, že 5q převodovky maj vždy 228mm spojku.
Jinak, chtěl jsi graf, tak jsem to trošku nacpal a dneska změřil.
Z 51kW/155Nm na 78kW/257Nm :)
Tu vlnovku nahoře dělá EGT limiter, na brzdě se blbě chladil IC, tak to klepalo na 850°C.
Jinak, chtěl jsi graf, tak jsem to trošku nacpal a dneska změřil.
Z 51kW/155Nm na 78kW/257Nm :)
Tu vlnovku nahoře dělá EGT limiter, na brzdě se blbě chladil IC, tak to klepalo na 850°C.
18:29:53
20.01.2020
20.01.2020

palinator
-> Alenka:
I spojka je stejná? Žiju v domnění, že něco posilněnýho někde bylo. 66 kW už má VNT, to vim.
I spojka je stejná? Žiju v domnění, že něco posilněnýho někde bylo. 66 kW už má VNT, to vim.
17:26:46
20.01.2020
20.01.2020

Alenka
-> palinator: nejen turbo, ty motory jsou totožné a liší se jen SW.
17:12:15
20.01.2020
20.01.2020

palinator
-> Alenka:
Turbo je na 51 a 59 kW stejný?
Turbo je na 51 a 59 kW stejný?
16:19:38
20.01.2020
20.01.2020

Alenka
-> palinator: graf bude, až se udělají rozvody.
Teď je tam úprava na sériovém tlaku turba pro 59kW verzi a doladěno na lambda 1.2, odhadem tak 70kW/220Nm.
-> dragon_cb_cz: já nic, já jsem jen lopata - pokorný služebník a vykonavatel Boží vůle na zemi
Teď je tam úprava na sériovém tlaku turba pro 59kW verzi a doladěno na lambda 1.2, odhadem tak 70kW/220Nm.
-> dragon_cb_cz: já nic, já jsem jen lopata - pokorný služebník a vykonavatel Boží vůle na zemi

13:16:29
20.01.2020
20.01.2020

dragon_cb_cz
13:13:49
20.01.2020
20.01.2020

palinator
-> Alenka:
Graf! Graf! Graf!
Graf! Graf! Graf!

10:52:55
20.01.2020
20.01.2020

Alenka
Pořád se tady řeší nějaké problémy kolem DPF, tak sem dám taky něco pozitivního, ať je vidět jak to vypadá, když věci fungují jak chce Bůh a ne jak chce bruselský úředník 
Máme Polo 1.4tdi 51kW typ BWB, takže vstřikování PD, DPF, Elektrický EGR a VNT turbo.
Když jsme to koupili, regenerace DPF probíhaly co 400km a žralo to asi o půl litru víc než můj dvoulitr v Octavii se čtyřnásobným výkonem
Drobná úprava sériového airboxu, úprava proudění vzduchu kolem IC, vyvedení odvětrání kliky pod auto, aby se DPF zbytečně neucpával popelem, vlastní seřízení rozvodů a vahadel na vstřikovačích + samozřejmě komplet nový SW v ŘJ motoru a máme konečně auto, se kterým se dá fungovat.
V sérii to s lehkou nohou žralo kolem 5l, teď mi s tím ženská okolo komína jezdí plus mínus za 4l, do nádrže nacpu cca 60l, takže dojezd mezi tankováním okolo 1500km a stejně tak probíhá regenerace DPF viz obrázek (spouští se když load coefficient=50%), což je proti výchozímu stavu poměrně uspokojivé zlepšení
A pak maj lidi kupovat nový auta s tím, že si "polepší".

Máme Polo 1.4tdi 51kW typ BWB, takže vstřikování PD, DPF, Elektrický EGR a VNT turbo.
Když jsme to koupili, regenerace DPF probíhaly co 400km a žralo to asi o půl litru víc než můj dvoulitr v Octavii se čtyřnásobným výkonem

Drobná úprava sériového airboxu, úprava proudění vzduchu kolem IC, vyvedení odvětrání kliky pod auto, aby se DPF zbytečně neucpával popelem, vlastní seřízení rozvodů a vahadel na vstřikovačích + samozřejmě komplet nový SW v ŘJ motoru a máme konečně auto, se kterým se dá fungovat.
V sérii to s lehkou nohou žralo kolem 5l, teď mi s tím ženská okolo komína jezdí plus mínus za 4l, do nádrže nacpu cca 60l, takže dojezd mezi tankováním okolo 1500km a stejně tak probíhá regenerace DPF viz obrázek (spouští se když load coefficient=50%), což je proti výchozímu stavu poměrně uspokojivé zlepšení

A pak maj lidi kupovat nový auta s tím, že si "polepší".
22:12:57
11.01.2020
11.01.2020

StepaNoFUN
-> Nwkt: tak to jo...
Tudiz kdyby nekdo potreboval jednotku pro tridrat, tak ji tu mam navic... Canovou jsem sehnal ciste nahodou. Lezela v jednom Supu na vrakaci...
Tudiz kdyby nekdo potreboval jednotku pro tridrat, tak ji tu mam navic... Canovou jsem sehnal ciste nahodou. Lezela v jednom Supu na vrakaci...
22:04:37
11.01.2020
11.01.2020

Nwkt
-> StepaNoFUN: jo
22:01:36
11.01.2020
11.01.2020

StepaNoFUN
-> Nwkt 11.01.20 21:57:44: G4 to je oct a podvolantovka jako sup? (aneb to co tu mam od tebe?)
21:57:44
11.01.2020
11.01.2020

Nwkt
-> Lamac: Canová se dá překódovat na neCAN, a tempomat je stejnej jak u neCAN tak CAN auta
20:34:16
11.01.2020
11.01.2020

Milan 136
-> Milan 136 08.01.20 20:05:25: Zarezlý na sračku. Ten pravej nešel ani skoro rozebrat 
Už to maká jak má

Už to maká jak má

12:10:23
11.01.2020
11.01.2020

Lamac
Otázočka, možno to niekto už riešil-Golf IV s multifunkčným volantom, jednotka je použitá necanová tj ovládanie rádia cez jeden drôt, a použil by som jednotku canovú -kvôli ovládaniu rádia volantom cez canbus, zostane fungovať tempomat?


