Fiat a talianske autá

prohledat
2213 příspěvků (zobrazeno 2001 až 2050) od 03.04.2017 do 19.09.2025, založil/a minno
řadit dle data
22:07:39
07.02.2018
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Myslíš jedno z Itálie a druhé z Číny? 47
22:07:08
07.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Danster 07.02.18 21:57:16: My už máme Fiaty dva a Volvo, takže taková podivně kombinovaná automobilová rodina - každé z jiného konce světa. 1
22:03:33
07.02.2018
Jirik_Tuňák1983
Ňam ňam. 1
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 07.02.2018 22:03:33
21:57:16
07.02.2018
Danster
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 07.02.18 20:09:20: Ani nevýš jak ti rozumím. Taky nesnášim ty keci lidí co v tom nikdy nejeli. Sám to vidím tak, že náhrada za Fabii bude nějakej benzínovej Fiat nejlépe novodobá 500 nebo Panda, Punto,atd.
20:44:21
07.02.2018
venni
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 06.02.18 17:33:07: přesně tuhle lybru 2,4jtd měl kamarád kdysi (cca 9-10 let zpět) taky v bleděmodrý.Hrozně si to chválil koupil jí tehdá za 130.Po pár km jsem mu udělal brzdy,komplet podvozek (vzadu víceprvek tuším) pak spojku,bratru byl v tom asi za 35tkč v dílech a rok na to jí za 25tkč střelil dál :-o :D to už dnes není ani možný :D jinak fakt rarita,v okolí jezdí 2ks kombajnů a jeden sedan.
20:31:54
07.02.2018
palinator
-> peter13789:
Já ti nevim, ale většinou když tyhle auta draze koupíš, tak je i draze prodáš, takže to není moc argument. Argument je to, že se kradou a že jsou všude.
20:28:40
07.02.2018
peter13789
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: konecne niekto kto nechce bezne zbytocne predrazene auto od hitlerwagenu
20:12:11
07.02.2018
Pavel P@nkáč
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Dojíždět 180km9 to je času a nafty to se nemuže vyplatit....
20:09:20
07.02.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Danster: jj, potkáš jich pár , ne jak ochcavek.
Dojiždim denně 180km, a T4 si chci šetřit, mam na ni 110tis za 2,5roku a na tahani a vození dilů do laku fakt nezmar.
Lybra je odzkoušený auto i motor, zvuk 5ti válu nemá chybu,svezeni oproti udrncany oktavce uplně někde jinde, spotřeba luxusní,navic za ty nebylo co řešit, nestála ani 20.
Samozrejme sem koukal i po toledech, golfech ,ofcich, ale ty ceny vs stav atd jsou prostě mimo, resp.odmitám jít se stádem platit za to takový nesmysle, kdyz je tu spousta lepsich, jen o tom lidi vedi kulovy a ital = krám, ikdyž v tom nikdy nejeli....
19:09:47
07.02.2018
Danster
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 06.02.18 17:33:07: Lybra je fajn takový neokoukaný auto. Ani nepamatuju kdy jsem jí viděl naposledy. Jsi se inspiroval u Katky ? 1
12:34:35
07.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 07.02.18 12:01:25: Ono právě u Selenie je v tomto případě na výběr jen 5W-40 a 5W-30 (popř. 0W-xx u nejnovějších modelů). Ale prostě nechápu, proč dříve bylo předepsáno 5W-40 i pro DPF vozy a teď je v mazacích plánech je 5W-30, který je samozřejmě low saps. Asi zůstaneme u Selenie jen pro benzín a já přejdu na jinej volej a nebo zkusím na jednu dvě výměny tu 5W-30. Třeba Texaco má 5W-40 s C3.
12:01:25
07.02.2018
Milan 136
Neznam Fiat normu pro DPF, ale vseobecne plati, ze ten olej musi byt bezpopelny. VW na to ma normu 507 00 a tu splnuje 5W30
11:41:40
07.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 07.02.18 10:05:24: To je zajímavej vozejček, je jich málo. Tady recenze ojetiny, sice trochu okopané, ale dobrý. 1 auto.idnes.cz/lancia-lybr a-cyl-/auto_ojetiny.aspx?c =A130319_...

Tím se dostávám k jiné věci. K oleji. To je asi poprvé, kdy si nejsem jistý. Máme předepsanou 5W-40 v příručce, na kterou to i jezdilo. Když se ale podívám na aktuální mazací plány dnes, tak je tam 5W-40 pro vozidla bez DPF a 5W-30 pro vozidla s DPF. Co tam teda mám lejt, když DPF mám? 3
10:05:24
07.02.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jirik_Tuňák1983: 2,4JTD, r.v.20012
08:03:11
07.02.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 06.02.18 23:18:45: Čo v tom je a jaký je to rok? 2
23:18:45
06.02.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> StepaNoFUN: jj, moje
21:19:48
06.02.2018
StepaNoFUN
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Nepředpokládám, že pro Tebe... :-)
19:15:45
06.02.2018
Pavel P@nkáč
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: hlinikače jak z octavie spider rs :) jinak....3
18:34:54
06.02.2018
U-Geen
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: pro jistotu rovnou na podvalu ;) nicmene pekny auto
upraveno 1x, naposled 06.02.2018 18:35:03
17:33:07
06.02.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
Nový daily povoz 2
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Apple STS Chvojkovice-Brod vložen 06.02.2018 17:33:07
14:07:26
17.10.2017
minno
-> Jirik_Tuňák1983: Ale robí to od začiatku, ako sa uloženie vymenilo, teraz má to uloženie možno 5 tis. km. Otázka je, že či uloženie môže drnčať takto v introši.

Silentbloky ramien vyzerajú na pohľad OK. Ak by boli KO, tak by náprava búchala, nie ostro drnčala.
13:54:36
17.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> minno 17.10.17 13:42:06: Jak vypadají silentbloky v ramenou? Ale většinou je to to uložení. Na Pužotech vydrželo klidně jen 20 - 30 000 km po výměně, pokud jsi jezdil vesnický prdele.
13:42:06
17.10.2017
minno
-> MISCHO: To nemá stabilizačné tyčky, len klasický skrutný stabilizátor uložený v gumách zospodu.
Vŕzganie ma netrápi, to vŕzgalo len pri vyvesených kolesách. Uviedol som to len v súvislosti s drnčaním. Riešim práve to drnčanie v pravom prednom rohu ozývajúce sa do interiéru. Môže to byť rozbitým horným uložením tlmiča? I keď je vraj nové....
13:26:07
17.10.2017
MISCHO
-> minno: Pozri tycku stabilizatora ale pri zatazenom aute . Ked ho zdvihnes tak sa to vyvesi a vola sa vacsinou strati . Ja ked mam u zakaznika takyto problem dam si auto na plosinovy zdvihak z geometrie a vtedy kontrolujem vole. To vrzganie nemusi sposobovat ulozenie ale suchy cap, ci uz spodny alebo cap riadenia ci na tyckach . Nepamatam sa ci su tam montovane do ramena alebo na tlmic.
upraveno 1x, naposled 17.10.2017 13:29:08
13:15:40
17.10.2017
minno
-> Jirik_Tuňák1983: Myslíš, že by to mohlo byť tým? To uloženie by malo byť nové.
10:36:27
17.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> minno 17.10.17 09:57:31: Klasika, naše silnice. Vypadá to na horní uložení tlumiče.
09:57:31
17.10.2017
minno
Riešim jeden problém na Punte. Tak nejako od výmeny predných tlmičov, pružín a horných uložení (menil mechanik) sa ozýva z pravého predného rohu hlasité drnčanie (čurabocanie :D). Nedokážem ale identifikovať, odkiaľ to vlastne ide. Zdalo by sa, akoby to drnčalo v palubovke, ale tam som to kontroloval, všetko doťahoval, nemá tam čo takto drnčať. Pod kapotou som to tiež kontroloval a nič som nezistil.

Stačí malá nerovnosť na vozovke pod PP kolesom a aj pri pomalej jazde krokom, zadrnčí to.

Čo som zistil, tak ak som v aute sám, zvuk sa takmer neprejavuje. Ak sa však auto zaťaží (2-3 osoby), drnčí to tam vkuse (pri nerovnostiach na ceste).

Môže takéto drnčanie spôsobovať horné uloženie? Ložisko, prípadne nejako blbo zmontované?
Keď som mal auto dvihnuté a kolesá vyvesené a točil som volantom, tak na pravej strane to vŕzgalo (akoby sa to v ložisku otáčalo na sucho).
upraveno 1x, naposled 17.10.2017 09:57:55
22:51:03
05.08.2017
Milan 136
Kolecko upadlo :-D
Ty novy srouby tam...
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od Milan 136 vložen 05.08.2017 22:51:03
09:06:16
01.08.2017
minno
-> palinator: to netuším :) A najbližšie neštartovanie asi len tak nedocielim3
22:22:45
31.07.2017
palinator
-> minno:
Hulí to když to nestartuje?
22:18:44
31.07.2017
minno
20:42:23
31.07.2017
Pavel P@nkáč
-> minno: zkoušel jsi svíčky? mas tam ty co tam maji být?
upraveno 1x, naposled 31.07.2017 20:42:34
08:57:43
31.07.2017
minno
Ad. problém so štartovaním. Minulý týždeň sa jazdilo 2x po meste (4 štarty), 4 dni medzi jazdami auto stálo, zakaždým to naštartovalo normálne (t.j. aj po dlhom státí). Včera som s autom spravil 2 x 40 km s prestávkou 3 hodiny, motoru som dával v rámci možností celkom zabrať a chytilo to aj po náročnejšej jazde a odstávke OK.
Tak ja už netuším, čím to je.
Zdá sa, že to nechce štartovať len po 100 a viac km štreke po ochladnutí motora.... Záhada Z.
15:30:36
26.07.2017
M@rtin
-> U-Geen: Tak to nám ještě nezdrhne40
12:11:20
26.07.2017
U-Geen
-> M@rtin: takle aspon nezdrhaj deti (vim, je to opruz, sam mam 3 dvirko a dite dozadu je 'problem' na beznej provoz)
10:31:16
26.07.2017
M@rtin
-> U-Geen 26.07.17 10:20:45: Nevypadá špatně, podmínka je ale pět dveří
10:20:45
26.07.2017
U-Geen
02:14:26
26.07.2017
M@rtin
-> Jirik_Tuňák1983 25.07.17 21:31:16: následovník se vybírá.. budto budeme věrni značce a modelu a nebo uvidíme. Záleží kolik přijdez havarijka
21:31:16
25.07.2017
Jirik_Tuňák1983
-> M@rtin 25.07.17 21:07:25: A následovník už je? Teď jsou na bazoši hodně málo jetá Punta Eva, Grande a vyskytují se v inzerci i vozejčky, který má např. Karkule. Začínají se docela objevovat i v ulicích. To většinou když ženská vidí, tak je ztracená. 3 Navíc hečbek a 400 litrů*kufr. 1 Ceny obou modelů velmi sympatické. Punta výrazně levnější.
upraveno 2x, naposled 25.07.2017 21:32:20
21:07:25
25.07.2017
M@rtin
-> castrol: nevyplatí se finančně
20:36:16
25.07.2017
castrol
-> M@rtin: nieje mozna oprava ?
19:38:39
25.07.2017
M@rtin
Dnes poslední Pandůrova cesta8
zvětšit Fiat a talianske autá - obrázek od M@rtin vložen 25.07.2017 19:38:39
16:20:16
24.07.2017
suri
-> minno: jop
16:12:08
24.07.2017
minno
-> suri: nalievacie víčko na olej?
16:00:50
24.07.2017
suri
-> minno: záleží aj na umiestnení vstrekovačov , nejak detailne som to nikdy nepozoroval , benzínový motor vždy pod víčkom zapácha benzínom , väčšinou až po záťaži a dlhšej trase sa stihne benzín vypariť
13:46:04
24.07.2017
minno
-> suri: Zajímací.
"Nakvapkaný" benzín ostane potom v saní / v hlave / nad ventilom, vo valci? Pri dlhom státí (týždeň) - nepresiakne to potom v extrémnom prípade do oleja cez krúžky, resp. neodparí sa to? Alebo to vlastne spôsobí len uliatie sviečok?
upraveno 1x, naposled 24.07.2017 13:52:16
11:40:45
24.07.2017
suri
-> minno: netesnosť vstreku jazdou nespoznáš

toto robili koncernové 1,6MPI , proste kvápal vstrek a po štarte sa to ulialo , mokré sviečky ... poznám pár týpkov čo tam dali iridiové a mesiac boli spokojný ako to opravili pretože tie boli voči uliatiu odolnejšie a nakoniec sa menil vstrek ... niektoré tiekli po natlakovaní pred štartom tak že to blaflo do sania a menilo sa sanie
09:57:08
24.07.2017
minno
-> Milan 136 23.07.17 17:08:38: No, to nie je zlá úvaha. Ale netesnosť vstrekov by sa ale prejavovala aj na spotrebe, nie? A spotreba je OK. Či môže byť taká malá netesnosť, že na spotrebe to nepoznať?

Vyskúšať to môžem, ale to bude treba dať škodovku vonku pred panelák a Punto do garáže :)
22:41:49
23.07.2017
palinator
-> Milan 136:
To by nebylo na startu poznat že by to černě hulilo?
17:08:38
23.07.2017
Milan 136
-> minno: co to tak čtu, tak bych se zaměřil na těsnost vstřiků. Tohle vypadá, že by mohli protékat a pak se to uleje. Nech lištu se vstřikama na hadici přívodní, natlakuj čerpadlo zapnutím zapalování a dej pod ty vstřiky čistej papír a nech pár hodin. Pokud bude pod nějakým flek=teče
Extreme Tyres