prevodovka 5q do Š 100

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 05.01.2009 do 13.01.2009, založil/a Ľuboš
řadit dle data
12:34:30
13.01.2009
Jozka
-> Ľuboš: Ono taky na tom výfuku nic není, zkušenej kovozemědělec ho za odpoledne vyrobí.. Natož ve fabrice nabodovat pár výlisků.. Dokud existujou ty lisovací formy, není to problém. Až nebudou, taky to vyletí.

Blatníky na kila se lisovaly ještě počátkem 90. let a stály 650 kaček asi ještě federálních. Ale formy už šly asi do kopru a ceny tím pádem nahoru... Nový formy by stály statisíce a při tom počtu kusů, na který by byl odbyt, by cena za kus byla asi taky astronomická.
12:06:14
13.01.2009
Ľuboš
Vďaka za správu. Štyri stovky to je prijatelná cena. Niet čo riešiť. Myslel som, že to bude minimálne raz toľko. Lebo veľa nových vecí na tieto autá, samozrejme, pokiaľ ešte sú v predaji, stojí neúmerne veľa. S cenami za veci na také M-ko často neporovnatelné.

Trebárs predný blatník na M-ko tých je u nás za tých 700 - 800, na stovku bez váhania pýtajú aj 1600.- !!!
11:31:15
13.01.2009
Jozka
-> tomo-DK: 3 3 nakonec, proč ne?
20:49:41
12.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Jozka: ach tak 6 mne to nevadi to radenie, ja sa v tom vyzivam :)6
14:50:50
12.01.2009
Jozka
-> Ľuboš: V pátek jsem ho viděl u nás na prodejně, vejfuka, 399 Kč..
18:04:21
07.01.2009
Ľuboš
Každopádne ďakujem za info. Mám blízku rodinu v Brne a okolí a na skok do Uh. Brodu ... Myslím teda, že je to pohoda. Ešte raz ďakujem.
14:31:18
07.01.2009
Jozka
-> tomo-DK: Záleží, co si od toho slibuješ.. Samozřejmě, že 5q v embéčku apod. normálně funguje, prostě rovinky a kopce si to jen ševelí, ale někdy se taky můžeš uřadit.. Ona stačila změna z 60 na 50 km/h v obci - kde jsem si na 1/4 plynu dřív lebedil na 4-ku, tak to teď musím péct za 3, jinak jedu 40 a jsem za kreténa.

-> Ľuboš: U nás má od Tyll-a a ještě i polský, kolem Plzně taky Tyll, ale info z ČR ti je asi plat prtný.. Myslím ale, že když vlezeš někam, kde vedou výfuky, tak ti ho radostně objednají.
10:30:07
07.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
cital som na jednej stranke ,ze jedna tisicka mala a ma 5q a povodny motor 988 cm a,ze v pohode ....
08:13:03
07.01.2009
Ľuboš
Ahojte. Pokiaľ som sa vrtal aj v literatúre, tak Š 110LS a Š 110R majú identické motory. Motor Š 110L je iný, výkonovo slabší. Pri kombinácii s 5q prevodovkou by som teda tiež radšej uvažoval nad tým LS motorom. Zamontovanie motora 120 je reálna možnosť, ale akonáhle si všimnú u nás na emiske alebo STK iný motor, ako pre daný typ vozidla, bez šancí prejsť. Motor 120 z emka sa už ťažšie maskuje ako 110LS. Možnosť zohnať výfuk je super. U nás v autodieloch len bezradne krútili hlavami. Môžem poprosiť o typ, kam sa obrátiť? Ďakujem.
15:40:27
06.01.2009
Jozka
-> vhml: No to pod tím deklíkem nahoře se taky liší.. Říkám, že do motorů nedělám3.
15:08:45
06.01.2009
vhml
-> tomo-DK: a především vačkou a poměrem vahadel
11:47:57
06.01.2009
Jozka
-> Ľuboš: Měl jsem 110LS s dost divokým motorem (než se taktéž rozpadla karosérie) a ten si o tu pátou rychlost přímo říkal ještě i do kopce. Ovšem tak do 250 kg nákladu, pak už povadal. Takže bych asi volil LS.

Druhý info je s rezervou, nejsem žádnej motorář - soused dal 5q do erka, sice si to moc pochvaloval - hlavně že to nemusí tak točit, méně hluku apod., ale říkal, že na určitý režimy jízdy by byla lepší klika ze 120. Naplánovaný přeskládání motoru už ale neudělal, auto prodal a tak už jsem se nic dalšího nedozvěděl.

Jo - výfuky jsou běžně k mání a kvalitou docela ujdou.

-> tomo-DK: 110LS/R se od 110L liší zejména kompresním poměrem, použitými karburátory, taky sacím a výfukovým systémem...
20:10:25
05.01.2009
archanjel
-> tomo-DK: 110 je odlišný od 110LS

inak 110LS a 110R sú rovnaké motory
20:04:35
05.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
vsak motory z 110,a z 110LS su ako z 110R-ky nie ??? sorac,ze zasieram forum...4
19:19:34
05.01.2009
archanjel
-> Ľuboš: výfuk sa zohnať dá
18:29:13
05.01.2009
Ľuboš
Zatiaľ mám v tom aute pôvodný 100-vkový motor. Ale deti mi rastú a ako oťažievame stáva sa ten motor lenivším v kopcoch. S tým rozhodne pri 5q nemôžem počítať. 130 zrovna po ruke nemám. Prichystaný mám 110 v dobrej kondícii, čo je kvázi starší ekvivalent 120, ale tiež mám na ruke motor zo 110 LS. Majiteľ bol jediný, čo je povzbudivé, dnes už starší pán, auto mu zožrala hrdza, tak ho vyšrotoval. Chce zaň 1500.- slovenských, čo je myslím prijateľná cena. Neviem ako s výfukom, či sa dá taký ešte originál zohnať. Ľuboš
18:06:44
05.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
ja som to mal na 120ke a nebol problem..pdol man ked mas motor v dobrej kondicii kludne ti to utiahne
18:00:00
05.01.2009
petr s
-> Ľuboš: spíše 130 motor
17:56:48
05.01.2009
Evž@
-> Ľuboš: tak motor 110 L si moc neporadí podle mě.....110 LS už snad jo...ale sehnat ho taky není zrovna jednoduché pokud ho zrovna nemá někdo z tvého okolí
17:42:22
05.01.2009
Ľuboš
Ano, to je presne to, čo ma zaujímalo. Takže rozdiely tam nie sú, je to zhodná montáž. Ak ešte môžem. Máte niekto skúsenosť, poradí si s 5q prevodovkou motor zo 110L, alebo bude nutné zohnať 110 LS? Ďakujem.Ľuboš
14:45:32
05.01.2009
Jozka
-> Ľuboš: Žádnej rozdíl mezi implantací 5q mezi 100 a 110R mě teda nenapadá, podlahová plošina a tunel, který se řežou, jsou stejný, topení umístěný stejně. Leda že tam může být navíc trubka od tlakoměru, který se musíš vyhnout.
13:31:16
05.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
budes musiet rezat do karoserie aby sa ti 5q zmestil :) kila neboli upravene(robene) na 5q,ako napr: 125,a dalsie ...4
13:28:54
05.01.2009
Ľuboš
Chcel by som požiadať o radu skúsenejších, či je nejaký rozdiel v potrebných úpravách karosérie, pri montáži 5q prevodovky do Š 100 a Š 110r. Ďakujem Ľuboš
Extreme Tyres