Hliníkové dveře a kapoty

prohledat
60 příspěvků (zobrazeno 51 až 60) od 06.02.2010 do 10.02.2010, založil/a vhml
řadit dle data
13:06:45
06.02.2010
vhml
-> TTomas: ja prave napocetl rozdil v hmotnosti dveri na 3 kila/kus. Což je pak nějakejch 12kilo a to už není málo.



S laminátem jsem nikdy nedělal, na dveře jen asi i dokonce zakázanej, ale zase by z něho mohla jít udělat přední kapota rozumně. Ale zkušenosti s ním tkay nemám :-( a ani nevím na kolik takový laminát svépomocí vyjde cenově
12:57:14
06.02.2010
TTomas
-> vhml: Mame za sebou pokus o 4 hlinikove potahy dveri na 130l/A. Zlom jsme si udelali na ohybacce a nekolikrat to predelavali. Vysledek je jiste pouzitelny, ale nic moc. Rozdil hmotnosti na 4 dverich taky zanedbatelny a prace dost neuveritelna. Uz jenom sundat ty potahy:) Zadni kapotu svepomoci ma treba Pista na svem kile. Sel bych na to klasicky napnutim na puvodni kapotu.

Co jsem se pidil po technologii co pouziva treba Krob, tak vetsi veci vzdy svaruje z nekolika dilu (pak zabrousi) a pouziva nejakej hlubocetaznej hlinik, kterej je zase jako blato. Prstem do nej udelas dulek a pak ho zase vratis zpet:)) Zpracovani treba predni kapoty na S120S-130rs vcetne hlinikoveho ramu bylo pekne a neuveritelne lehke. Oproti tomu treba predni celo byla naprosta katastrofa. Ani nechapu jak tam ty hrnce svetel muzou drzet. Osobne jdu nakonec cestou laminatu.
12:56:30
06.02.2010
vhml
-> Zazaa: přední kapota asi fakt udělat nepůjde :-(



Ale myslí, že zadní je celá rovná, tam není žádnej problém. A u dveř nějak vymyslet ten prolis, ale nevím podle čeho to proklepat.

Jestli položit hliník na původní plech a oklepat to podle něj, byť by to bylo trochu jiný...
12:52:56
06.02.2010
johaning
tady je nejaky ten odkaz pro predstavu

www.tym-motorsport.cz/?pa ge=main&...
12:45:51
06.02.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> vhml: zkus se zeptat tohohle kluka, má zadní dveře s hliníkovým plechem kvůli úspoře váhy, prej je to jak papír 4 skoda-virt.cz/cz/.../3553 -skoda-130lr-c-2
12:43:58
06.02.2010
Bery
taky jsem nad tím dumal,ale vzhledem k tomu,že ty dveře mají ted celý 10kg,tak to zatím nechám být.Jsou jiná místa,kde jsou větší váhy,který mě sejřej.Kapota se vyřešila laminátem a tím jsem se zbavil komplikace s vyklepáváním hrany toho prolisu:-)

příští zimu třeba..
12:40:08
06.02.2010
johaning
ahoj.tak myslim zebyto i slo,ale vcera sem natrefil na netu na stranku,kde jsou uz hotove veci na skodu 1000 az rapid,a maji celohlinikove dvere,kapoty,strechy,a myslim ze i blatniky,ale ty maj aj v laminate.ale celkem slusny rany za to.hodne stesti
12:33:22
06.02.2010
Zazaa
zkusenosti nemam, ale zajima me to taky :)

dvere myslim by nemusel bejt problem je tam jen prolis, ale vylisovat kapotu doma nevim nevim
12:31:27
06.02.2010
vhml
A ještě pro zajímost kdyby dveře a kapoty ze železa i hliníku měli tlouštku 1mm, tak je tam rozdíl 20kg
12:30:26
06.02.2010
vhml
Máte někdo zkušenost s výrobou hliníkových potahů svépomocí?

Vzhledem k poměru ceny hotových výrobků a hliníkových desek bych se rád zkusil pustit do výroby svépomocí, ale nevím kudy do toho, žádnou zkušensot s tím nemám...
Extreme Tyres