kitovani-popraskani

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 19.02.2005 do 24.02.2005, založil/a AlVyb
řadit dle data
20:58:16
24.02.2005
JirikXT
ja taky pouzil Body a zatim,musim zaklepat, drzi... Myslim ze je to super znacka a kvalita a nenji ani tak drahy.. Jinac postup uz tady mas pekne popsanej, hlavne na silnejsi vrstvu pouzij se skelnym vlaknem...:)
10:31:33
23.02.2005
Max
já dělám s body....taky dobrý. Když dáváš tenjemnej,tak jak psali kluci...radši víc vrstev než jednu silnou. Mě ještě klempíč řikal že je dobrý nanášet druhou pootočenou o 90°.. prostě kolmo k tý předešlý...
13:25:33
22.02.2005
Eidy
Velký vrstvy a na hrubo skelný vlákno. A na jemnější obyč polyester. Já mam na autě Standox a je to super. Kámoš má na autě obyč českej Rapid a taky dobrý. Drží to už několik let.
23:36:51
21.02.2005
Alan
A dokonce se dělá kit s hliníkovejma vláknama vřele doporučuju.Drží dokonce itam kde je díra jak do....1
08:18:14
21.02.2005
Leny
-> AlVyb: Já to vyděl u klempíře kam jsem vozil autodíly. Co nejvíc vyklepat, a pak do toho plechu vyvrtal spoustu malejch dírek a přetáhl takovym tim "chlupatym" kitem, se sklolaminátovejma vláknama. Prej to vydrží...
11:22:08
19.02.2005
Peklo-Evo-Luboš
Nemelo by to bejt hodne silny, aby to nepraskalo. Chce to co nejvic a nejlip vyklepat, pak zabrousit. Hodne dobre odmastit a pak kitovat. Podle diry a umisteni, volit tmel (polyester,skelna vlakna atd), nakonec zabrousit, ve finisi nejlip pod vodou, odmastit, striknout plnicem, odmastit a striknout barvou...



Ale jestli to je nejakej namahanej dil na aute, tak ti to stejne muze popraskat...zakony schvalnosti...
09:55:15
19.02.2005
AlVyb
Chystam se na aute kitovat takovy ty promackly diry(mensi bouracka). Proste aby to potom bylo co nejrovnejsi.. Mohli by stemi poradit jak na to? Kamos to delal na svym aute a po pul roku mu ten kit popraskal i s novym lakem 8... Chtel bych po vas konkretni veci a nejakou flignu proti popraskani1. Ne typu vybrus zakytuj zalakuj 1.
Extreme Tyres