Tak se mi zdá, že od užovek po eMka se začalo docela šetřit.
O výztuhách kapot už padla řeč kolikrát, někdo říká, že to bylo kvůli bezpečnosti. Mě se víc líbily kapoty s pořádným pavoukem, než s tím trapným křížem, nebo u zadní, jedou výztuhou uprostřed (taky je eMková častěji vidět do vrtule).
Rozebíral jsem dveře z užovky (přední) a překvapilo mě, jak bylo udělaný vedení skla.
Ližina více k B sloupku je zapuštěná až skoro k podlaze dveří a je chycená šroubkem do boku dveří (jak tam máte tu dirku, když je otevřete). I lyžinka u trojuhelníkovýho okýnka byla jiná než jsem vytáhl z eMkovejch vrátek. To jako zjistili, že okno se může hejbat i s půlkou vedení skla a že se tak dá ušetřit ? Takovejch rozdílů vůči užovce a eMku by se dalo najít docela dost.
Máte ještě nějaké další ohledně karosařiny ?