Markolon, uchycení

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 05.07.2010 do 18.07.2010, založil/a vhml
řadit dle data
09:43:39
18.07.2010
Peklo-Evo-Luboš
-> petr s: dělám i nedělám. Protože já je mám nýtované a neumí si představit, jak budou držet v seriové spodní gumě, která je na dva kusy. Navíc bych se po ráně bál, že to z těch gum může vyskočit do auta k tobě (můj solidně popraskal).



A ohledně těch stahovaček mi pán z automobilky, říkal, že kvůli homologaci musel být zachován celý mechanismus stahování ve dveřích, ačkoliv byl nefunkční :-D
07:07:26
18.07.2010
petr s
-> Peklo-Evo-Luboš: Nechápu jestli si děláš blázny?
22:43:15
17.07.2010
Peklo-Evo-Luboš
-> petr s: a ve dveřích je to zespodu chyceno do stahovaček a jdou stáhnout? :-)
00:02:11
16.07.2010
Fabi
Mám informaci že boční 4 mm a zadní 5mm 4
10:54:33
07.07.2010
TTomas
-> vhml: Mam taky 4mm, ale pokud se nepletu, tak podle predpisu FiA musi byt prave tech 5mm.
22:40:59
06.07.2010
kury
Zkoušel jsem prolezt Fia předpisy,ale nenašel jsem to. Ale viděl jsem prodávat sadu makrolonu na LR,která by měla jít homolgovat a boční byly 4mm a zadní okno 5mm
22:27:17
06.07.2010
vhml
-> pistaa: jo asi zvolím ty 3mm. Na vyšší soutěže kde by to hrálo roli se nechystám a aspoň ušetřím víc.
21:22:18
06.07.2010
pistaa
-> vhml: mam vsetko na 3mm a supliky mam z 4mm materialu co sa tyka tuhosti velmi dostacujuce na kopce uplne a podla toho ake predpisi ci sa jedna o amaterske podujatia alebo republiku.. amatery su ak mam spravne informacie sofer 3mm a ostatok staci 1mm ale to je hlupost dla mna.. rely a tak sa mi pozdava ze 4ci 5mm vela na tom neusetris ale na slalom a co jazdis a i ja myslim ze plne staci 3mm ak sa dobre uchyti tak super pevne to je
20:43:48
06.07.2010
bibendum30
-> vhml: snad ti to pomůže...6
17:19:00
06.07.2010
105
zadni okno bych videl na nyty + lepidlo na okna (kartuš 150kč)
17:11:14
06.07.2010
darabos
-> vhml: Ja mam 3-ku, a kde je to nitovane na nerovnych okrajoch, ake su na dverach na 100-ke tak je to trosku zvlnene, ale kamos dal take iste, ale vsade do gumy na felde a tam je to krasne rovne, ani si nevsimnes, ze nie je to sklo na prvy pohlad.



takto to vypada na felde:

www.vdracing.sk/wp-conten t/.../21.jpg
15:05:12
06.07.2010
vhml
-> petr s: gumě bych se alespoň na zadním okně rád vyhnul. Přece jenom je to svině těžká. VIdím to asi na nejty a těsnění silikonem. Je to takhle rozumný udělat. Případně kousek oříznout a dát do gumy půjde vždycky a boční bych v gumě nechal, to bude nejsnazší.





A kterak s tou tlouštkou? Vyzná se někdo v předpisech?



Třeba Gemini má 2mm, ale to je takovej silnější bratr igelitu a už je na tom vidět jak se to celé kroutí. Hrozí tohle i u 3mm?
14:45:30
06.07.2010
petr s
-> vhml: Všechny okna v gumě
14:41:47
06.07.2010
Tommyk
-> Klubko_: samorezky? 9 ty kravo 3 3

-> vhml: co já vím tak se to nýtuje.. ale třeba lepidlo na skla by nemuselo být špatný.. (ale drahý)
14:09:54
06.07.2010
Klubko_
-> vhml: co vidam na zavodech do vrchu, na bocnich oknech maji prisroubovany hodne samorezkama s nekolika kousky sametek. A zadni taky na samorezkach a silikonu.
10:03:59
05.07.2010
vhml
Začínám se rozhoupávat, že pořídím Makrolonová okna, cena už je v dnešní době velmi příznivá ( 2-3tisíce na auto podle síly), ušetřeno cca 10kg. Váhám nad tím jak následně okna uchytit. Guma je zbytečně těžká, LR to měli nějak nýtované vzadu jestli se nemýlím. Nemá někdo fotku a nějaký blbuvzdorný návod? Jak to bylo řešeno na bočních oknech?



A vyzná se někdo v předpisech na závody? Pro jakou displínu mám mít jakou tloušťku. Někdo mluví o 3mm, někdo o 5mm. Daves má nekonfliktně 4mm :-) V předpisech na slalomy o tom nemáme psáno nic, v homologačním listu to myslím taky není.



Díky
upraveno 1x, naposled 05.07.2010 10:04:24
Extreme Tyres