skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výdech chladiče
20:30:10
30.06.2005
30.06.2005

tman - zrušená registrace
Já si pamatuju jak jsem mel shade a když me staveli benga tak mi dali pokutu jen za to ze jsem nemel pojistku od vozéka (100,-) a jinak nic a to jsem na ni mel motor z fáva(ani se na nej nedivaly) vefuk jak rouru od kamen, mracitka, zeleny šprcky na obrysovkach, prolisy.... u nas je to asi moc nezajima...
15:53:58
28.06.2005
28.06.2005

Bagrr
-> Baghira: já to asi udělam, pokud to udělam, z 2ky plechu, potřebuju mít předek trochu těžší:o)
15:48:27
28.06.2005
28.06.2005

Bagrr
-> Gianluigi: řešení třeba viz. tuneman.hyperlink.cz/ tipz + trixz a je to asitak uprostřed..
14:52:12
28.06.2005
28.06.2005

Petr81 - zrušená registrace
to Gianluigi: Normálně k tomu přiveď spiro hadici třeba. Ta bude ze spoda nasávat vzduch a natáhneš ji až k filtru.
10:35:31
28.06.2005
28.06.2005

Gianluigi
Lidi, mě napadlo, jak to děláte, pokud máte sportovní filtr ve 130?jak k němu dostáváte studený vzduch.V časáku sem viděl, jak to měl borec na eRku vedený tou zadní kapsou naporový vzduch k filtru, ale jak to udělat u 130?
08:07:35
28.06.2005
28.06.2005

Baghira
-> Bagrr: To nevim, neměl jsem díky bohu zatím možnost s tim někde bourat :-). Já to udělal z 1mm plechu, kterej jsem našel v garáži a v pohodě.
23:42:50
27.06.2005
27.06.2005

Bagrr
-> Baghira: mno, pár kčs to určitě bude stát:o)- A jakej plech na to? Ještě tak přemejšlim, vono se asi dost rapidně sníži pevnost předku ne-e?
10:51:26
27.06.2005
27.06.2005

Baghira
-> Bagrr: Taky mám výdech nad kapotu, pokud jedeš na sraz stránek, můžeš se podívat, jinak přínos je lepší v chlazení, hlavně při sepnutym ventilátoru, jinak na jízdních vlastnostech jsem to nepoznal. Ovšem je to úprava za 0,00 Kč, takže proč né :-). A co se těch bodů týká, myslim, že v technickym stavu se toho moc proti dnešku nezmění.
00:29:22
27.06.2005
27.06.2005

dial K for Karlos
-> Bagrr: To je dobrý odpovídat sám sobě jako třeba:-> Karlos: koukni se tam teď, přihodil jsem foto aktuálního stavu. Na autě teď bude probíhat totální rekonstrukce,vyztužení, rozšíření, nalakování... všechno znovu.
00:06:52
27.06.2005
27.06.2005

Bagrr
-> Bagrr: toho GT
00:05:03
27.06.2005
27.06.2005

Bagrr
-> Karlos: A teď sem si vokouknul tvýho rapala, a je to boží autíko
Jen bych doporučil středy kol na černo:o) Přesně tydle kola má kámoš a středy má černý a límec leštěnej, to je boží kombinace:o)

00:00:32
27.06.2005
27.06.2005

Bagrr
-> Karlos: To jako jo, za alkac by to mělo bejt hodně krutý, ale za tuning bych dal tak vokolo 0,2 bodíku:o)) A nebo bych za hodně povedený autíko vodečítal od trestných bodů dejme tomu 1 bod za měsíc:o))
23:58:07
26.06.2005
26.06.2005

dial K for Karlos
-> Bagrr: No s tim bodovým systémem to bude docela zajímavý, to mi pak vezmou řidičák za to, že mám na autě nehomolohovanej spojler
kun*y jsou to, kdo tohle vymyslel, ale zase třeba za alkohol by ti měli rovnou nasázet plnej počet a rychtik.

23:55:36
26.06.2005
26.06.2005

Bagrr
Ale to jo, ale když jezdim jentak lážo plážo, piánko tak asi ne:o) Ale když tak čtu, co by na to řekli bíločepičáři, tak asi nee, páč mi bude stačit 5 bodíků za fávo motor:o)
23:50:59
26.06.2005
26.06.2005

dial K for Karlos
-> Bagrr: Má, líp to chladí

23:41:55
26.06.2005
26.06.2005

Bagrr
Ok, takže v běžnym provozu, pokud teda nejezdim jak šumi to nemá význam?
23:33:38
26.06.2005
26.06.2005

dial K for Karlos
1) flexku, COčko, plát plechu a jedeš..
2) švestky ti jen řeknou: Pane řidiči, kam se poděly vežkeré deformační zóny z přední části vašeho vozu? A napálí ti za to pokutu (a zanedlouho i nějaké ty bodíky)
3) přínos samozřejmě je v lepším chlazení motoru,díky lepšímu proudění vzduchu chladičem, v normálních silničních podmínkách téměř nesmyslná úprava, ovšem něco jiného, pokud chceš stavět repliku závodního vozu.
4) když se to povede, je to i hezký, si myslim
2) švestky ti jen řeknou: Pane řidiči, kam se poděly vežkeré deformační zóny z přední části vašeho vozu? A napálí ti za to pokutu (a zanedlouho i nějaké ty bodíky)
3) přínos samozřejmě je v lepším chlazení motoru,díky lepšímu proudění vzduchu chladičem, v normálních silničních podmínkách téměř nesmyslná úprava, ovšem něco jiného, pokud chceš stavět repliku závodního vozu.
4) když se to povede, je to i hezký, si myslim

23:32:32
26.06.2005
26.06.2005

Rabbit
Bagrr:
Tutově to má přínos. Cestou z hradce sem vykládal kluky. Když sem vymdaval druhýmu kámošovy tašku z kufru, tak sem šáhnul na stěnu chladiče. Byla pěkně teplá, mohla mít pěknejch 20 - 25 stupňů. Krom to, když tam máš tu díru, tak ventilátor asi žene na chladič studenější vzduch než bez ní.
Tutově to má přínos. Cestou z hradce sem vykládal kluky. Když sem vymdaval druhýmu kámošovy tašku z kufru, tak sem šáhnul na stěnu chladiče. Byla pěkně teplá, mohla mít pěknejch 20 - 25 stupňů. Krom to, když tam máš tu díru, tak ventilátor asi žene na chladič studenější vzduch než bez ní.
23:22:49
26.06.2005
26.06.2005

Bagrr
Mám v plánu vytvořit něco podobného, jako měli ?L/R? tzn. výdech teplého vzduchu od chladiče nad haupnu.
1. Jak na to?
2. Co na to švestky?
3. Má to vůbec ňějákej přínost?
4. Estetika?
1. Jak na to?
2. Co na to švestky?
3. Má to vůbec ňějákej přínost?
4. Estetika?