Tlumex, Bitumel a podobně

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 27.09.2005 do 18.10.2005, založil/a Kuba F1
řadit dle data
10:35:02
18.10.2005
Elvisb
-> PeterP136: www.autocolor.sk/
18:48:10
17.10.2005
PeterP136
-> Elvisb: Tak sem s adresou. len presov je trochu od ruky, ak tade idem tak len cez vikend a aj to len prechadzam. Ja som pozeral obchodnych zastupcov pre dinitrol na nete a nasiel som len v cechach.
13:15:51
17.10.2005
Elvisb
-> PeterP136 29.09.05 23:22:12: Dinitrol ze sa neda zohnat? V Presove je jeden obchod kde nemaju nic ine iba dinitrol :) Vsetky mozne druhy.
20:04:45
06.10.2005
malvas
tak podle knihy naterove hmoty 1a 2 dil je "S2003 FORMEX" takto zni oficialni nazev jenomze ze zkusenosti vyplyva ze formex je blato nebo aspon to co prodavaji v cechach(nevim jak na slovensku) protoze blbe zasycha(udela kuru a pod tou uz to netvrdne)ataky dost casto se da(nebo jen castecne) umyt tech. benzinem ale z vyse uvedene knihy by mel byt odolny chemikaliim. a synorex je jen nakej nazev pro formex. co vim tak je dobra barva od nemecke firmy PPGajeste jedne ale ted nevim nazev. obe jsou synt. a velice dobre zasychaji ale asi v mloobch. siti se nedaji koupit.
19:44:09
04.10.2005
Pilot 105
-> Kuba F1: Při kolika stupních se vypaluje nevím, neznám technologické postupy MB. Zkus napsat do MB, možná ti to sdělí, Plastizol používají stále.
19:35:26
04.10.2005
PeterP136
-> Milos: Ked ju porovnas oproti mercedesu alebo hoci aj favoritu tak je lahsia :), takze je urcite z lahkeho kovu :))).

A vazne: s2003 ked ma drzat aj na lahkych kovoch, tak predpokladam, ze na oceli bude drzat o to lepsie. Ale samozrejme, ze je mozne pouzit aj zakladovku na zelezo, len aby bola tzv. antikorozna.

-> malvas: Rozmyslal som aj nad tou epoxidovou, len neviem kolko je s tym babracky a hlavne ako to chyta a ako na nu chytaju dalsie natery. Synores sa mi osvedcil tak som isiel do neho znovu a tu epoxidovu nie je u nas az take lahke zohnat.
18:45:15
04.10.2005
Milos
-> PeterP136: tak ja neviem ci je skodafka z lahkeho kovu

citat od vyrobcu "Ako základný náter na ľahké a farebné kovy, napr. pod nitroemaily. Je vhodná aj na nátery.ocele. Nie je vhodná na nové pozinkované povrchy "
09:24:36
04.10.2005
Kuba F1
-> malvas: a to co dávali na oktávky se musí vypalovat taky??

-> Pilot 105: Nevíš při jaký teplotě se to musí vypalovat a jak dlouho?
20:42:24
03.10.2005
malvas
PILOT 105- MUZU EPOXIDOVA ZAKLADNI BARVA. UDELA ODOLNOU VRSTVU PROTI VODE A VSEM SVINSTVUM.ALE JE TO NAZOR MUJ A MYHO KAMOSA LAKYRNIKA.
01:31:34
02.10.2005
PeterP136
-> malvas: Neviem co mas na mysli pod synorexom a formexom ja mam na mysli S2003 a za blato povazujem to cim robili a robia skodovky na spodku priamo vo fabrike.
01:14:00
01.10.2005
Pilot 105
Jinak Plastizol se v domácích podmínkách nanášet nedá a to z prostého důvodu, musí se vypalovat.

01:09:29
01.10.2005
Pilot 105
-> malvas: Co máš proti formexu? Můžeš mi prosím tě doporučit kvalitní základovku na železo?
20:16:55
30.09.2005
Majkl
-> malvas: ale synorerx je zakladovka (formex neznam)
18:10:26
30.09.2005
malvas
DELAL SEM VE FABRICE NA NOVE OKTAVKY DAVAJI NECO HODNE PODOBNYHO PLASTIZOLU CO SE DAVAL NA SCHADE.NEKDO TADY MLUVIL O SYNOREXU A FORMEXU TOHLE BLATO BYCH NA AUTO NIKDY NEDAL ZAKLAD JE PLECH PORADNE ODMASTIT A HODIT PORADNOU ZAKL. BARVU.

23:22:12
29.09.2005
PeterP136
-> Nojmis: Je to mozne, este som sa s dinitrolom nestretol, ale zo sraciek co vydrzali (ale zatial su tam len 2roky) na skodovke priamo na plastizole bola len nejaka srajda vraj z nemecka, lenze to bol hnus, ktory sa az po roku zaprasil od prachu takze sa prestal lepit na vsetko co sa ho dotklo. Takze nieco uz na auto nechcem. Keby ten dinitrol bolo u nas dostat tak ho asi vyskusam.
07:41:01
29.09.2005
Nojmis
-> PeterP136: nevim no me se nikdy nic neloupalo, zkusenosti se skodovkou - uspesne - tak jsem to pouzil i na feldu a vectru
12:27:21
28.09.2005
p.b.
-> Libor: Takhle to chci udělat taky, doufám že to bude ok....
11:28:51
28.09.2005
Libor
ja mam odrezovac, zakladovku s antikoroznima vlastnostma a tlumex 3vrstvy.doufam ze to bude o.k.
07:52:16
28.09.2005
Gryzly
-> Kuba F1: V cedrichovy se píše že se plastizol opravuje dvousložkovým tmelem U5000 vyrábí Barvy a laky Uheské hradiště. Ted ale se to jmenuje ColorLak nebo tamk nějak a to U 5000 dělaj jen v 15kg balení a stojí 1600Kč.
21:42:47
27.09.2005
PeterP136
Ja uz budem auto zospodu natierat vzdy:

zakladovka (paci sa mi S2003 - synorex extra, formex,..., lebo rychlo schne a dobre drzi na comkolvek).

Na to nieco prelakovatelne rychloschnuce (dostupne mam len body 950)

A na to nejaky lacny lak, ako vhodny sa mi javi nitrolak. Ten bude chranit to body pred uplnym vyschnutim a popraskanim a takisto uzavrie pripadne bublinky.
21:37:01
27.09.2005
PeterP136
Viem ze som ukecany, ale stravil som dost casu pod autom a videl som chyby ktore som robil ja a ktore urobili mechanici a lakyrovia.

Natieranie plastizolu zakladovkou sa osvedcilo aj preto, lebo plastizol sa napil, zmakol a tam kde uz nedrzal (bol podhrdzaveny) sa proste vydul, aj ked predtym to tam vyzeralo uplne zdravo. Taku detekciu hrdze neurobite ani rentgenom :).

No a este neorporucam to, co ostava dlho lepive. Sice sa opakujem, ale niet nic lepsie nez ked clovek vylezie spod auta zasraty ako asfalter :).
21:29:55
27.09.2005
PeterP136
Inac ak niekto tuzi po plastizole tak ho drahym body 999 moze nasimulovat. Akurat je to lepidlo a tak sa aj dost blbo nanasa.

Inac ak date body akekolvek priamo na plastizol (gumoasfalt, tlmuex a predpokladam aj dinitrol) priamo na plastizol ci uz novy (pri kupe noveho auta) alebo stary tak sa to zlupe. Videl som to na skodovke vidim to aj na espere. A vysledok je taky, ze to uz nik poriadne nenatrie, pretoze mu novy nater odpadne s tym starym olupujucim.
21:23:58
27.09.2005
PeterP136
Teda sjkor nedrzia.

Nie je body ako body. Aslaftove su ako som zistil nanic zacinaju velmi skoro praskat, su dost krehke. Tie bez asfaltu vydrzia citelne dlhsie. Dokonca ked ich nalakujete, tak ostanu pruzne veky. Ked odseknete z nejakeho auta s "krupickou" pod lakom okolo blatnikov ksu tej krupicky zistite ze je to uplne pruzne a najcastejsie na to lakyri pouzivaju body 910 (lacne, dostupne, prelakovatelne). Ak vsak nater body 910 nechate na vzduchu nebodaj na slnku tak dopraska ako vyschnute dno rieky.
21:19:37
27.09.2005
PeterP136
Dinitrol je vraj velmi dobry, ale akosi som ho este v predajniachu nas nevidel.

PLastizol ani dostat snad nebolo. Neviem ako sa nanasal vo vyrobe, ale asi to nie je tak ejednoduche aplikovat doma. Pozuival sa preto, lebo bol lacny a ostaval naozaj velmi dlho pruzny. Neviem co je na fabkach a oktafkach ale na feldach je plastizol tiez a na espere ho mam takisto.

Ale n aplastizole drzia len furt lepive sracky alebo len nieco co ho nacne (mne sa osvedcila obycajna zakladovka). Rozne kaucukovite alebo asfaltove natery na nom drzia mizerne.
11:38:15
27.09.2005
Nojmis
prodavaji to barvy laky
11:37:15
27.09.2005
Nojmis
prodavaji to v takovych vyssich uzkych plechovkach (2l za 280kc), sroubuje se to rovnou na pistol. tri plechovky stacily na cely podvozek u feldy
11:25:59
27.09.2005
Kuba F1
No ale používaj to pořád. Akorát se to už asi nejmenuje plastizol ale nějak jinak.

-> Nojmis: A kde se ten DINITROL dá sehnat ??
11:25:04
27.09.2005
Milos
ja om teraz daval po vyvarani auta, zaklad farbu a na to strekol body 950, to je prelakovatelne, a potom este stetcom body 930, to je take gumovejsie

samozrejme ze som to predtym prebehol "ryzakom" s jarovou vodou a potom este odmastil tex. benalom



snad to tam bude drzat, ozvem sa za rok ako to vyzera 1
11:08:15
27.09.2005
Majkl
-> Nojmis: cena? zpusob nanaseni je nastrik sprejem nebo pistoli?
11:07:23
27.09.2005
Nojmis
-> Majkl: plastizol jsme nemohli sehnat. to vis padla vlada, tak se prestal vyrabet
11:06:18
27.09.2005
Nojmis
ja jsem jak u sade tak ted nove u feldy pouzival DINITROL a ma to velice podobny vlastnosti na omak jako ten puvodni z fabriky a drzi jak na plechu tak i v pohode na puvodnim gumovym nastriku. jezdil jsem s tim dve leta a tri zimi a zadne odchlipovani nebo praskani. nijak jsem na nastriku nesetril a nastrikal jsem to kam jen to slo a velika spokojenost.
11:00:51
27.09.2005
Majkl
pouzivaly plastizol, ale nevim jestli se to da sehnat, jinak tohle tema se tu probiralo uz vicekrat a vetsinou se lidi rozdelily na dva tabory jeden bojoval za tlumex a druhej za body... ja to mam ted pred sebou a priklanim se ke tlumexu...
10:55:45
27.09.2005
Kuba F1
Jak všichni jistě víte, spodky aut se nastříkávají těmito materiály aby se zabránilo korozi a vůbec působení povětrnostních vlivů na spodek vozu. Nevíte někdo, jaký přesně nástřik používali při výrobě škodovek? A vůbec všech aut. Ten nástřik, který je původní má takovou gumovou strukturu, perfektně drží na plechu, evidentně nestéká a nepraská pri nanášení silných vrstev. Nehledě na to že je také do jisté míry přelakovatelný. Na našem trhu jsem mohl doposud vyzkoušet nástřiky typu Body, takovej černej humus na bázi kaučuku. Po roce pozorování jsem zjistil, ze je porézní a bez dobrého základu pod ním stejně začíná koroze. Dále v silnějších vrstvách praská a stéká. Nedosáhne potřebné pevnosti a pružnosti a snadno ho lze odstranit. Prostě výsledky nic moc. Srovnávat se s originál povrchovou ůpravou vůbec nedá. Znáte nekdo nějakej moderní přípravek, který by splnoval tyhle nároky?? popřípadě přímo to co používaj nebo používali přímo va fabrikách?
Extreme Tyres