skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
re-vyvaranie kasni
20:45:55
30.11.2005
30.11.2005

Jarda - zrušená registrace
-> Tomáš Ševčík: jj v brne je teplo, tady u nas na vysocine bylo letos i min jak -15
19:15:22
30.11.2005
30.11.2005

Tomáš Ševčík
-> Jarda: dik za radu skusim udelat ten test jak rikas ale -25°C to budu muset pockat az zacne poradne mrznout

22:01:28
29.11.2005
29.11.2005

Jarda - zrušená registrace
-> Tomáš Ševčík: tak to smichej a uvidis......
rozhodne je takovy mekci a ze zkusenosti vim, ze to v mrazu nepraska...... jako kdyz das samotnej rezistin, schvalne zkus natrit kus plechu cistym ML a pak s olejem a vystav to -25°C

21:13:00
28.11.2005
28.11.2005

kekypetra
Tomáš Ševčík - : Dík za info, koukám že doba pokročila, antikorozní kyt, to jsem ještě neslyšel.Asi budu muset občas koupit taky nějaký jiný materiál než to co mám vyzkoušené, abych neztrácel kontakt s new výrobky. Dík.
19:59:13
28.11.2005
28.11.2005

Tomáš Ševčík
-> kekypetra: uz jsem nasel i adresu bodycka.www.bodycar.cz
19:10:44
28.11.2005
28.11.2005

Tomáš Ševčík
-> kekypetra: POLY KAR PLNIČ 5+1 www.bkp.cz od teto firmy zacinam brat i nastrik na podvosky POLY KAR UBS ale jak to bude dobre ukaze az cas ale je to podstatne levnejsi nez 3M nastrik na podvosky a BODY SOFT polyester filler Dovozce BODY CAR spol. s.r.o Revolučni904/30 79401 KRNOV ti kyty od BODY se delaji skelnak,klasickej a jemnej
18:22:48
28.11.2005
28.11.2005

petr s
-> kekypetra: Moc pospícháme
18:20:33
28.11.2005
28.11.2005

kekypetra
ps - : Trošku mě to zaujalo, léta dělám laky ale antikorozní kyt a plnič jsem neviděl,respektive jsem o nich nikde nečetl na etiketách plechovek. Ale jak je vidět asi se nedozvím nic, nebo na Tomáše moc pospícháme???
17:58:47
28.11.2005
28.11.2005

petr s
-> kekypetra: Taky bych to chtěl vědět
17:57:47
28.11.2005
28.11.2005

miskus
tak ja som pre vyvarenim vsetky plechy 2 krat natrel zakladnou potom sa oskrabalo iba to co sa zvaralo po zvarani zase odhrdzovac potom 2 zakladne potom body (biele)tam kde isiel lak tam siel ten hrbaty a potom lak z vnutram som ponalieval este riedku zakladovku a zatial drzi cosi vyse roka
16:40:14
28.11.2005
28.11.2005

kekypetra
Asi se to nedozvím

20:12:25
27.11.2005
27.11.2005

kekypetra
Tomáš Ševčík - : Mohl bych poprosit o značku toho antikorozního kytu a antikorozního plniče? Děkuji předem.
20:01:33
27.11.2005
27.11.2005

Tomáš Ševčík
-> Jarda: nechapu jak muze jit dohromady olej z rezistinem.jinak k tomu vyvarovani tak ja vyvaruji auta uz nejakej ten rok a je kravina kdyz nekdo vyklada ze vyvareny auto nic nevydrzi ja to delam postupem jeste za tepla vyvarene misto natru odrezovacem pak pokut je to na pdvozku to strikam antikoroznim hrbatcem od firmy 3M tento priravek se da pouzit na prahy a lemy je prelakovatelny,nejlepsi je potom celej podvozek i s podbehama nastrikat tlumexem a do dutin rezistin ML prvni vrstva ritci at zatece poradne do spoju a druha hustci aby udelala vrstvu no a na mista kam pride lak se samozrejme vykituji antikoroznim kitem a striknou davam antikorozni plnic a vrchni lak. A auta ktere jsem takhle udelal tak i po 4 az 5 letech nenesou zadne stopy koroze ani rezi a to je vsechno svarovano acetylen+ kyslik prevence kazdy 1 az 2 roky podle prani zakaznika pred zimou delam dutiny jen jedna vrstva a jednou za 3 az 5 let podvozek a mam zakazniky kteri na to kaslou a od vyvareni stim nic nedelali a je to taky v pohode.
21:11:19
05.10.2005
05.10.2005

Honza M
-> Jarda: Jako dobrý no, ale mít prahy plný rezistinu a oleje bych asi nechtěl. Vem si že zastaví někde na sluníčko a pod ním bude 2litrová loužička mastnoty
Každopádně bych se nebál toho že mu to shnije. Ale váhu to nějakou mít asi bude


21:05:57
05.10.2005
05.10.2005

Jarda - zrušená registrace
-> honzam: jo je to blasen, strikal dutiny snad kazdej mesic a za 5 let uz tam nemuze strcit ani tu hadici, akorat nevim, kolik to pribralo na vaze, doufam ze mu to neshnije, takovy auto bych fakt vyvarovat nechtel

19:34:54
05.10.2005
05.10.2005

Honza M
-> Jarda: Vyplnil?

19:07:03
05.10.2005
05.10.2005

Jarda - zrušená registrace
-> Labros: no kdys budes delat poradne dutiny, tak to treba tak hnit nebude, ja jsem letos delal dutiny u rapida pro jistotu 3x, spotreboval jsem na to 4l resistinu 2l oleje a 1l petroleje, jestli to bude hnit, tak uz fakt nevim a pokud ho v zime nerozsekam, tak je pristi rok budu delat znova, kamos timto zpusobem po 5ti letech dutiny vyplnil a uz je delat nemusi a ma skudku s puvodnim plechy absolutne bez koroze a jezdi s tim furt, vsechno se mu rozsypava jen kastle je uplne v poho

12:28:24
05.10.2005
05.10.2005

Labros
čímž jsem se osobně řídil a koupil auto který už má dneska vyměněný oba prahy a zadní lem a ještě to čeká jeden lem a spoj podlahy s předním podběhem.
12:27:23
05.10.2005
05.10.2005

Labros
to je jasný, že žádná antikorozní ochrana není tak kvalitní jako ta z fabriky... Nejlepší je koupit auto bez koroze a pokud možno i bez rzi. ;
11:58:25
05.10.2005
05.10.2005

Gryzly
-> Jirik: hele asi takhle když jsem dělal dvouletou nádstavbu s maturitou, tak jsem v druháku o pololetí propadl z matematiky ale na konci roku jsem odmaturoval s vyznamenáním. A jak to ? protože jsme měli volitejnej maturitní předmět. Buď matiku, fyziku nebo počítače. a ze 30 spolužáku jsme já a kámoš maturovali z počítačů a ostaní matika. Kámoš ted dělá správce sítě v jedné fabrice.
08:18:50
04.10.2005
04.10.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Gryzly: Jinak chápeme, že základní matika/geometrie jest oborem převelice těžkým a obtížně zvládnutelným.
Zvláště pro medvědy rodu Gryzliů.
Zvláště pro medvědy rodu Gryzliů.

08:17:33
04.10.2005
04.10.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Gryzly: Měl jsi spíš udělat kolečko, vyvaroval by ses obecnému zesměšnění a následnému pohrdání osazenstvem virtu. 

23:51:18
03.10.2005
03.10.2005

Fén
-> Gryzly: To jsou dva čtverečky. :o)
23:49:50
03.10.2005
03.10.2005

Gryzly
3x6 asi není čtvereček, že?
23:48:32
03.10.2005
03.10.2005

Gryzly
-> Jirik: Bo ty v zimě nejezdíš.
Brácha má Garde vyvařený taky už víc jak tři roky a co vyvařoval to je v pohodě, ale prahy nedělal a už by potřebovali. Mě před 4a půl lety když jsem měl škodovku jen asi 3 měsíce jeden týpek vyvařoval prahy za 2500,- oba. bylo to v lednu a když mi to dovezl tak nátěr černým BODYčkem byl ještě mokrej a smíchanej s vodou a solí ze sněhu, tak jsem to pak ještě tejden sušil doma,dutiny prahu se samozřejmě nestříkali a za rok a pul jsem se dověděl že ten parchant vyměnil jen ten venkovní plech na prahu a že spodní plechy a výtuhu nechal puvodní. A asi před 14ti dnama jsem koukal na práh a asi 2 cm od sváru jsem na tom měněným prahu nešel takový orezlý místo tak jsem do něj drbnul šroubovákem a byl jsem hned durch. takže přišla na řadu flexa vyřízl jsem čtvereček 3x6 cm a navařil jsem tam novej plech. A když jsem tou dírou koukal dovnitř tak jsem viděl že ta výztuha je dávno po smrti a už tam skoro není. takže asi v létě budu měnit prahy.
Brácha má Garde vyvařený taky už víc jak tři roky a co vyvařoval to je v pohodě, ale prahy nedělal a už by potřebovali. Mě před 4a půl lety když jsem měl škodovku jen asi 3 měsíce jeden týpek vyvařoval prahy za 2500,- oba. bylo to v lednu a když mi to dovezl tak nátěr černým BODYčkem byl ještě mokrej a smíchanej s vodou a solí ze sněhu, tak jsem to pak ještě tejden sušil doma,dutiny prahu se samozřejmě nestříkali a za rok a pul jsem se dověděl že ten parchant vyměnil jen ten venkovní plech na prahu a že spodní plechy a výtuhu nechal puvodní. A asi před 14ti dnama jsem koukal na práh a asi 2 cm od sváru jsem na tom měněným prahu nešel takový orezlý místo tak jsem do něj drbnul šroubovákem a byl jsem hned durch. takže přišla na řadu flexa vyřízl jsem čtvereček 3x6 cm a navařil jsem tam novej plech. A když jsem tou dírou koukal dovnitř tak jsem viděl že ta výztuha je dávno po smrti a už tam skoro není. takže asi v létě budu měnit prahy.
23:15:55
03.10.2005
03.10.2005

minno
-> Jirik: tak to sa asi niekde stala chyba


22:54:13
03.10.2005
03.10.2005

Jirik - zrušená registrace
-> minno: Já mám vyvařené auto 4 - 5 let a neleze ani hovno. 

22:46:35
03.10.2005
03.10.2005

minno
-> Jirik: nj, lenze to je potom o nicom cele vyvaranie ked to vydrzi 2 roky.

22:44:45
03.10.2005
03.10.2005

Jirik - zrušená registrace
-> formelak: Ono tady kucí jenom tak šmrdolili, taxem jim to musel řádně vysvětlit.
Něco se ti nelíbí ?
Něco se ti nelíbí ?

22:24:19
03.10.2005
03.10.2005

formelak
-> Jirik: to si na to prisiel velmi brzo

22:20:15
03.10.2005
03.10.2005

Jirik - zrušená registrace
Tomu nerozumíte. 
Je to tím, že dnešní náhradní díly nevydrží ani zdaleka tolik, co ty originální z fabriky.
Plechy byly máčené a stříkané plastizolem, ten dnes ztuha nahradíte něčím stejných kvalit a stejně to nebude naneseno stejným postupem.
Laky, opět máčeno do lázní a vypalováno v peci.
Takže ochrana proti korozi několikanásobně lepší.
Jak jinak vysvětlíte fakt, že pak šáde vydržela bez rezu i 15 let a teď po vyvaření začne reznout zase ?
Další věc, jakmile se na karoserii sáhne svářečkou, tak přestože se sváření děje v ochranné atmosféře (CO), tak dojde k oxidaci vařených plechů, které jsou pak méně odolné proti korozi. Další věc, vaříte plechy nové, na plechy staré 15 - 20 let (lemy, podběhy, nosníky).
Přestože ty staré plechy jsou zdravé, ošetřené a zbavené případné rzi, nejsou stejně silné jako ty nové. Mimoto jsou dost opotřebované i vnitřně a mikroskopicky působením okolních a povětrnostních vlivů a samozřejmě i provozem, jedná se o samonosnou karoserii, která je na našich silnicích více namáhaná na krut...atd.
Tak asi tak no....stručně.

Je to tím, že dnešní náhradní díly nevydrží ani zdaleka tolik, co ty originální z fabriky.
Plechy byly máčené a stříkané plastizolem, ten dnes ztuha nahradíte něčím stejných kvalit a stejně to nebude naneseno stejným postupem.
Laky, opět máčeno do lázní a vypalováno v peci.
Takže ochrana proti korozi několikanásobně lepší.
Jak jinak vysvětlíte fakt, že pak šáde vydržela bez rezu i 15 let a teď po vyvaření začne reznout zase ?
Další věc, jakmile se na karoserii sáhne svářečkou, tak přestože se sváření děje v ochranné atmosféře (CO), tak dojde k oxidaci vařených plechů, které jsou pak méně odolné proti korozi. Další věc, vaříte plechy nové, na plechy staré 15 - 20 let (lemy, podběhy, nosníky).
Přestože ty staré plechy jsou zdravé, ošetřené a zbavené případné rzi, nejsou stejně silné jako ty nové. Mimoto jsou dost opotřebované i vnitřně a mikroskopicky působením okolních a povětrnostních vlivů a samozřejmě i provozem, jedná se o samonosnou karoserii, která je na našich silnicích více namáhaná na krut...atd.
Tak asi tak no....stručně.
22:00:02
03.10.2005
03.10.2005

Bobesh
tak,tak,ocelák nebo smirek,odmastit,odrezovač a tlumex nebo rezistin,jinak to i po vyvaření ta svině koroze zase sežere...a to prej koroze není tak strašná,jako rez...


21:27:31
03.10.2005
03.10.2005

Libor
staci korozi okolo diry co se vyrizne a navari novej plech nekde trochu nechat a neosetrit dobre odrezovacem a ta koroz pokracuje i pod barvou.
01:18:11
03.10.2005
03.10.2005

PeterP136
Ja mam skodivku varenu tiez pred 2 rokmi a dierky nikde. Vraj to po vyvareni zvnutra vystriekali a ja som si podlahu a blatniky zvnutra i zvonku poriadne natrel. ALe zato tam kde to robil lakyra (teda vyklepavane dvere a stlpik) tam je kopu hrdzavych prasklin. Proste so skodovkou sa nikto nebude velmi srat, lebo sa to nikomu financne nevyplati.
22:55:21
02.10.2005
02.10.2005

1ETONY


22:45:50
02.10.2005
02.10.2005

Honza M
Vařeno prý kompletně před dvěma roky. Ted tam mám minimálně 6děr. Spíš víc...

22:25:17
02.10.2005
02.10.2005

minno
nejako si vsimam, ze vela ludi, co auta len nedavno vyvarovali to po kratkom case robia znova. To tie varene kasne fakt vydrzia len tak kratko? Copa copak?
