skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ventilator kurenia strasne vrzga
19:47:27
31.01.2006
31.01.2006

PeterP136
-> Labros: Asi si trosku nakrivil vrtulu na hriadelke. Neviem si predstavit, zeby sa to podarilo ohnut inac nez vo zveraku :).
11:12:59
26.01.2006
26.01.2006

Labros
Tak já jsem taky odborník, protože mně vrzaly už 3 ventilátory
Většina se i zadírala.
První se podařilo spravit vyndáním, namazáním horního ložiska.a prostříkáním dolního MDčkem. Ale na druhou rychlost pak vibroval, asi jsem ohnul hřídel. Druhej se takhle spravit nepodařilo a třetí taky ne, takže čtvrtej a doufám poslední je novej, za 5tikilo.
To komplet topení za 800 jak jsem psal už nemaj, byl to výprodej...

První se podařilo spravit vyndáním, namazáním horního ložiska.a prostříkáním dolního MDčkem. Ale na druhou rychlost pak vibroval, asi jsem ohnul hřídel. Druhej se takhle spravit nepodařilo a třetí taky ne, takže čtvrtej a doufám poslední je novej, za 5tikilo.
To komplet topení za 800 jak jsem psal už nemaj, byl to výprodej...
11:09:55
26.01.2006
26.01.2006

vlado
Aj mne to chvilu piska, ale potom sa ukludni a ide normalne... ked prestanu krute mrazy pozriem sa na to
08:15:11
13.12.2005
13.12.2005

Ampér
No tak mě to dělalo taky.Tak sem musel sehnat další větráky,ale pro mou smůlu byly na tom všechny stejně
.Dřelo mě to o ten krycí plast.Tak sem jeden rozebral a nasadil sem tu vrtulku vejš,aby se nedotýkala toho plastu pod tím.Použil sem hrubou sílu.A zatím je po problému a už to tak mám 1/2 roku,tak uvidíme.

22:41:02
11.12.2005
11.12.2005

Tomáš SK
-> PeterP136: "Ako dalsi sposob opravy ventilatora je oprava ponechanim."
Som sa skoro pocikal od smiechu
Ale mas pravdu, aj mne sa tento sposob uz osvedcil.

21:15:55
09.12.2005
09.12.2005

PeterP136