ok
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podvozok poradte prosim
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 13.06.2006 do 21.06.2006, založil/a hanci.miso
20:38:26
21.06.2006
21.06.2006

hanci.miso
18:59:09
21.06.2006
21.06.2006

charon
-> hanci.miso: Tak az to vyzlousis tak se podel o zkusenosti
21:07:33
17.06.2006
17.06.2006

hanci.miso
no dik ked budem mat cas tak vyzkúšam
12:00:50
17.06.2006
17.06.2006

charon
-> Luděk: JA proste mam s gumoasfaltem dobry zkusenosti. Rezaty mista jsem vybrusoval, daval na ne odrezovac, vsude, kde byl holej plech jsem dal zakladovku a pak teprve gumosfalt. A kdyz zamezim pristupu vzduchu, tak snad zamezim i pristupu vody,ne? Tlumex palst bych ja moc nedaval, protoze naleptava plastizol a pak mas na aute smesku kdovi ceho s kdovijakejma vlastmostma. Nerikam, ze to treba neni dobry, ale ja tomu neverim. -> hanci.miso: No, ja to delal pres zimu, mel jsem na to pustenej vetrak s teplym vzduchem a co jsem natrel tak do vecera jakz tak zaschlo. Ted mas teplo, takze to schne celkem rychle, hlavne ten gumoasfalt nesmi naredit, to bys pak natiral do nekonecna. Ale poradne suchy to bude az tak za mesic. Jako ze se otres a nebudes celej barevnej, jinak kdyz na zavadlej gumoasfalt sahnes, tak spini jako krava. To jediny mi na nem vadi. A prelakovat vrchni barvou to nejde.
16:02:10
16.06.2006
16.06.2006

Luděk
-> charon: no,pokud jsi ty rezavý místa mechanicky neobrousil,tak už tam jsou teď díry skrz ... a tam,kde jsi to tím gumoasfaltem natřel,tak je to pod ním rezatý jako mrcha,ale tím,že to přetíráš po roce,tak jen zamezuješ přístupu vzduchu a ten gumoasfalt tu rez taknějak drží pohromadě. Trvám na svém předchozím příspěvku, to je jediný efektivní boj s korozí (i když někdy stejně marný)
15:45:24
16.06.2006
16.06.2006

hanci.miso
-> charon: takže si nedaval všetko dolu ale len to čo nedržalo. Aha tak to ma nenapadlo no tak o tyžden sa do toho pustim a ako dlho schne gumoasvalt?

17:38:18
15.06.2006
15.06.2006

charon
No, ja mel auto na kolibce a postupoval jsem tak, ze jsem rozebral celou pulku (zadni zameno, svslak, mel jsem dole i komplet brzdy), pak jsem puvodni plastizol na mistech kde nedrzel orezal az na kov a pokud mozno do ztracena (vetsinou teda spis na rez, ale na tom nesejde), rezaty mista jsem natrel odrezovacem, pak jsem daval 2-3 vrstvy zakladu na mista, kde byl holej plech a pak 3-4 vrstvy dumoasfaltu. Je pravda, ze smontovanat auto cerstve napatlany gumoasfaltem je hodne spinava prace, ale me to zas tak moc nevadilo.
20:17:39
14.06.2006
14.06.2006

hanci.miso
-> charon: počuj a zakladovku si daval na podvozok? pod gumoasvalt?
18:58:13
14.06.2006
14.06.2006

charon
-> Luděk: JA bych nesouhlasil, ja mam s gumoasfaltem dobry zkusenosti a tata taky (on uz od r. 1996). I kdyz jsem po natreni hned nejezdil, jeste jsem pak auto asi mesic kompletoval. Ale nemuzu si stezovat, nater spodku jsem poridil za peknej peniz. Gumoafalt - 2 kýble (pulka mi jeste zbyla) = 340 Kc, plechovka zakladovky 70 Kc a pul flasky odrezovace 50 Kc.Takze jsem se vlezl do petikila. To s tlumexplastem asi nevyjde. A po tom, co s gumoasfaltem na spodku vydrzelo tatovo facko (poprvy poradny cisteny a tri vrstvy, pak uz jen kazdy 2 - 3 roky oplachnout spodek vodou a placnout tam jednu vrstvu), se nejaky trvanlivosti nebo soli nebojim, ale po zime to chce pod auto vlizt a pripadnou korozi hned opravit.
18:48:00
14.06.2006
14.06.2006

hanci.miso
aha no mrknem na to niekde a jakym spôsobom ten sajrajt dostat z auta dole
13:42:17
14.06.2006
14.06.2006

Luděk
-> hanci.miso: na gumoasfalt se vyprdni,použij tlumex plast,protože gumoasfalt má v sobě vodu (je to vodou ředitelný materiál) a než to zaschne,tak je ten spodek orezlý. Osobně si myslím,že nejlepší je nastřik Konkor 500 a na to na exponovaná místa tlumex plast

11:35:11
14.06.2006
14.06.2006

hanci.miso
CO?
22:50:29
13.06.2006
13.06.2006

Peklo-Evo-Luboš
Ty ses jak ten s tim pritlakem motoru

22:11:14
13.06.2006
13.06.2006

hanci.miso
Zdar chcel by som si podvozok natriet s gumoasvaltom a potreboval by som nejake rady