Pevnost karoserie favo..

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 09.10.2006 do 10.10.2006, založil/a Fire
řadit dle data
11:59:33
10.10.2006
VeTeV
-> Jirik: lepsi nafouklej - kdyz je prezranej tak prdi a smrad se tahne topenim na posadku 2
21:09:04
09.10.2006
PeterP136
Neviem ako ta ohnuta rura (ram) prd maskou na policajnych efladh ale v BA na bajkalskej v areali skoda auto mali istu dobu buchnuteho ofrouta s pochromovanou rurou a bola mu uplne k hounu. Ruka zlisovana ohnuta a kapota v prdeli. Proste ako keby to bolo z blata.
19:28:53
09.10.2006
Jirik - zrušená registrace
-> VeTëV: A musí bejt Lajoš najedenej a nebo vyhládlej a nafouklej jak křováci ? 1
16:06:45
09.10.2006
VeTeV
-> Labros: ja zase cetřl ze pevnost zvysuje polozeni labrose mezi tlumice do kufru - pri narazu facha jak airbag

16:05:48
09.10.2006
Labros
no radši tomu moc nevěřte, co jsem napsal :))
14:39:55
09.10.2006
Gryzly
-> kekypetra: přesně, brácha koupil bouchlýho fáva a dostal ranu na přední světlo z prava a oba podběžníky pohnutý díky výztuze mezi tlumičema. naštěstí favo je blato a když odřízneš chladičovku a odvrtáš podelnou výztuhu tak podběh jde srovnat skoro v ruce.
14:17:08
09.10.2006
Labros
ale ohledně tý vzpěry mezi tlumiče jsem někde četl, že to zvětšuje i pevnost karoserie při nárazu, bohužel už nevím kde to bylo
13:52:40
09.10.2006
Jirik - zrušená registrace
On ten rám na klokany a buvoly je spíš na škodu. Víte co to udělalo s policejníma feldama, když dostaly šupku na předek ? Celá karoseria na odpis. Páč ten pičus je na skeletu a společně s tím šusplechem pod motorem se posune a skurví aj podlahu. 1

Na MVČR se takový auta odpisují, páč většinou nejdou opravit.
13:24:40
09.10.2006
kekypetra
"vidle na klokany" , mezitlumičová rozpěra aj vymoženosti jsou fájn na pohled, ale když Tě někdo blbě trefí tak Ti to hne s celým předkem a u rozpěry to platí dvojnásob. Takže místo jednoho nosníku , třeba, máš ohnuté oba a dost blbě, většinou. Já bych si na auto tyhle "vymoženosti" nedal . Pokud chceš zpevnovat kastli a nudíš se tak můžeš převařit všechny body na kastli jako se to dělalo u starších závodáků , krásně je to nakreslené na homologačních listech. Ale to je ůlet, otázka je jeli to vůbec k něčemu do normálního provozu ...
13:16:24
09.10.2006
Fire
-> Johny Death: me by se spis libili nejaky pekny sedack, prece jenom kdyby k necemu treba doslo, tak aspon me podrzi ony !!
12:22:46
09.10.2006
Labros
vidle na klokany 3 nejsou v naší oblasti spíš na důchodce?
12:10:37
09.10.2006
Johny Death
zasáhnout tdo konstrukce karosérie nesmíš vubec. Sedačky na běžný provoz pouze schálené pro daný typ čili anatomy nepřipadají v uvahu i když budou mít atest tak na technické tě za to mužou vyrazit že nebyly schváleny pro daný typ vozidla a to že se neroztříští a nerozříznou ti hlavu jim je jedno. to je jen atest sedačky ne kompatibility dílu. to co vozí benga ty vidle na klokany to si mužeš pořídit ale zase takový efekt do brzpečnosti to nemá. musí se to ale zapsat do TP
11:29:47
09.10.2006
Fire
Tak jsem si tak projizdel fotky v praci, a nasel jsem docela dost rozsekanych favoritu ( autonehody ) ...je mi jasny, ze je to papir jak svina ( stejne jako filcka a 120tka ),ale jak lze legalne zasahnout do karoserie, aby pri pripadnem narazu vice vydrzela ? , treba predni ram jak meli policajti, jak to je s nim ? nebo sedacky sportovni ? , poradte ze zajimavosti...
Extreme Tyres