Nikdy nejetý skelet !!!!

prohledat
50 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.11.2006 do 16.11.2006, založil/a Fire
řadit dle data
09:17:55
16.11.2006
prezident
-> Fire: ty vole ty jsi to původně popisoval , že to bude taková stavebnička "legovka" a u te se nehledi na cenu.Favorita by jsi na ND stejnak nepotřeboval jednoho máš , ale ten je ti napendrek. spis feldu .... sme se přece bavili nápravnica interier... z fačka by jsi nepouzil skoro nic...ty vole začni stavet teda neco jinciho třeba feldu nebo kup bouchlou fábku , na co ti jinak bude 20m2 garáž???:-) dyt ty jsi chtel víkendovku tak ta se dycky staví takle vod píky, jestli máš love tak fábka bouchlá tak za 40 a jedéééém - kua nepudem do toho 9. jinak jak sem ti psal tohle stavět tak 80t - 100t jen to hvízdne plno dílů se vůbec nevyplatí vracet zvlast z facka.........sou tak levný 3
21:55:50
15.11.2006
Gryzly
-> Fire: Tak jako cena je suprová, ale kupoval bych to jen kdybych měl favorita na kašu sežranýho a chtěl v tom utopit velký peníze. Kolega už skoro rok staví Š120 do nové kastle, ted to má v lakovně bez dokladu za 20 000,- a celkově říkal že se dostal tak kolem 70 kKč. a to plno věcí použil z jiného auta. Ale zase plánuje že ted s tím bude tak 10-15 let jezdit.
07:56:57
15.11.2006
Fire
-> Martin: samozrejme neni porblem, pokud nekdo chhce kontakt na tohoto majitele !!!
20:18:22
14.11.2006
Martin
Taková kastle má význam pro nějakého závodníka, kterej chce stavět auto na závodění a kde hodně záleží na stavu kastle. Předci jen opravovaná zrezlá kastle se s novou nedá srovnávat. Navíc i to vyvařování něco stojí, takže být tebou, zkusil bych to rozšířit mezi lidi, určitě by jí bylo škoda !
19:15:43
14.11.2006
Fire
-> havlik: 524
18:59:33
14.11.2006
havlik
-> Fire: tak nejni co řešit4
18:58:56
14.11.2006
Fire
-> havlik: no, HPčko uz mam 4 , motor mam ted "novej", je to 136, vacka 260/260 + hlava - 0,8 mm... 5
18:53:58
14.11.2006
havlik
-> Fire: jj a tak HPčko podvozek si na to můžeš dopřát taky a fabii motor za čas taky4
18:53:07
14.11.2006
Fire
-> havlik: asi jo, v podstate u me staci vyvarit prahy, kousek podlahy a je to OK !!! furt je to jen favorit, a na popojizdeni po Brne s LPG, to bohate staci, navic mam novej motor takze na to asi prdím 52
18:50:47
14.11.2006
havlik
-> Fire: jestli když ty stejný peníze nenacpeš do toho svýho jestli nebudeš o něco dál?
18:49:38
14.11.2006
havlik
-> Fire: zaleží stejně jen na tobě si rozmysli jestli to má vlastně význam nasypat 80tis do favorita
18:49:22
14.11.2006
petr s
-> Fire: Spíš ke 100 počítej
18:48:06
14.11.2006
Fire
-> Martin: no prave 8 . ja dokonce pocital, ze by to vyslo na 80 tis aspon...jelikos bych tam chtel picovinky typu HP, motor fabie atd..asi na to seru a budu jezdit tim svym, toto asi nakonec neni dobry napad !!! a pokud jo, tak snad jen prehazet z myho stavajiciho vse do tohoto, ale furt se musi delat lak a mnoho dilu se bude muset koupit novy ( treba davat tam ohnily brzdovy trubicky je blbost )..ja nevim 10
18:30:58
14.11.2006
havlik
to je tak celý to nechat opískovat
18:29:35
14.11.2006
Martin
-> Max: Jasně, počítám lak dělaný doma, případně od nějakého známého a velmi dobrý kup auta na ND (nejlépe rovnou po GO 1). Jinak bych souhlasil s tebou, klidně to může vyletět i na 50tis.
17:52:34
14.11.2006
Max
-> Martin: tak jeslti to bude 30tis,tak to bude laciný...já počítám tak aspoň 50tis....záleží,jak bys to dělal. Jinak s autem na ND rozhodně souhlasim...
16:58:48
14.11.2006
Martin
-> Fire: Je to velmi nerentabilní investice. Určitě bych k tomu přikoupil ještě jedno auto na ND, protože kupovat ty díly jednotlivě na vrakárně, tak v tom utopíš děsný prachy.

Dále je třeba připočítat přeovz, nějaká ta oprava, příprava na lak, lakování, pobíhání po úřadech.... Podle mě se to vyhoupne minimálně k 30tis. Sice to bude zdravé auto, ale hrozně se na tom nadřeš a bude to stále "jen starý Favorit".
15:59:42
14.11.2006
Max
pořádně to rozmysli...ty prachy co do toho spadnou už ti nikdy nikdo nedá 4
13:48:42
14.11.2006
Fire
-> prezident: furt nejak váhám, jestli do toho mam jit. ted nejde o ot, jestli to bude ci nebude shnily ale jestli mam vubec stavet FAVO2.. 8
20:53:05
12.11.2006
prezident
-> prezident: udělej to jako já kupuj a radši to ani nepočítej3 stejnak by tě z toho akorát jeblo
20:47:37
12.11.2006
Fire
-> Pavel Korbelář: uvidim..premyslim kolik muze stat cely facko postavit 8
20:47:24
12.11.2006
prezident
-> Fire: pořádnej...bez zpětnýho prachu od barvy,mušek a pavoučků :-). tak to ideálně v odsávané lakovně cca25 - 30 a když se domluvíš bokem tak 15-20
20:00:51
12.11.2006
Pavel P@nkáč
-> Fire: bez do toho vic prylezitosti mit nebudes!
18:58:28
12.11.2006
tomapa
-> Kalibán123: 3
18:46:16
12.11.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
-> Fire: Použij BIG SMETÁK 3
18:45:18
12.11.2006
Fire
-> Kalibán123: co uklidit, ale hlaven uklidit nekam otce, to bude BIG PROBLEM 8
18:29:25
12.11.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Ty jo no pokud by to opravdu byla jen povrchová rez tak bych do toho být na tvém místě šel, ale musel bys uklidit garáž abys na tom měl kde dělat 3
18:10:14
12.11.2006
Fire
-> ps: musi to byt jen povrchové, jinak to nemá cenu !!! zadny vareni, to rovnou muzu varit starej skelet !!
18:05:52
12.11.2006
petr s
-> Fire: Záleží jak je to hluboko orzelé jinak za ty peníze ti to nikdo nevyvaří ale uvědom si co je to práce norma na výměnu karoserie lakované byla 90 hodin
18:00:30
12.11.2006
Fire
-> ps: a co si o té kastle myslíš ???
17:48:47
12.11.2006
petr s
-> Fire: To je číslo co se dávalo na karoserie jako ND
17:04:00
12.11.2006
minno
no neviem, dvakrat dobre to nevyzera8
16:22:30
12.11.2006
prezident
-> Fire: teď sem se nad tím zamyslel jak ses ptal tak výroba je určitě rok 91! ty další znaky jsou pořadový číslo kastle. a ty znaky co tam nejsou tam nejsou buť proto , že byla určená na ND nebo , že je ve výrobě dával až nakonec pač ty obsahují výrobce typ motoru a převodu, třetí emise ehk výbavu atd........takže je to 91 :-)

16:16:12
12.11.2006
prezident
-> Fire: však jasně ti fandim, ale vosum je podle mě moc i když je to povrchovka tak místama už mude napadenej plech hloubkově zvlašť , když to takle nechavaj dlouhodobe ve vlhku. Dyť je vidět i na tech fotkách voda na střeše. Nejvíc mě zaráží to číslo to není normální sériový číslo! takže rok ti neřeknu, ale pokud je platný to M znamená rok 1991. Normální číslo má 17znaků a začíná TMB
16:01:16
12.11.2006
Fire
-> prezident: je mi jasny, ze to nejsou vyhlidky na sestaveni behem 14 ti dnu, ale treba rok, dva 8 ... ! jde mi o to postavi vychytanou seriovku,m v podstate na vzhled serie s picovinkami typu : kotouce vzad, 4 ele. okna, vnitrek felda atd...zbytek kastle jako dvere, blatniky bych chtel do pozinku...mozna tady jen s nim, a tak mi nekdo dejte 169 a ja zustanu na zemi u toho svýho shnilouše 36
15:52:24
12.11.2006
prezident
-> Fire: papírování není problém , zvlášť pokud budeš mít doklad o odkoupení tak zcela bez problémů, ale ta cena. Ber že jen za každý dveře dáš dvaapůl hadru , aby měly adekvátní stav ke kastli tak samozřejmě nový.:-( aspoň že sou tam ty pátý. No nevím je to pěknej šperk to je fakt, jako základ "legáče" super, ale vzhledem k tý střeše atd. bych smlouval o ceně o stošest :-). Myslím , že za plechařinu dáš ještě pěknej ranec. Jen můj názor , ale : bral bych to za menší peníz.....
15:41:39
12.11.2006
Fire
-> tomapa: pokud to je zdravy a nekeca majitel, tak to beru !!! 5
15:38:06
12.11.2006
tomapa
-> Fire: jábych dotoho šel
15:35:42
12.11.2006
Fire
-> tomapa: papírování se nejak vyreší, koupi se papiry a bude 4 -> Honza M: o obrouseni nejde ! navic by se vse skladalo nove !!!
15:30:27
12.11.2006
Honza M
-> Fire: A to se ti do toho bude chtít všechno to nastrojovat? 6 Navíc celou podlahu kompletně obrousit...
15:28:18
12.11.2006
tomapa
-> Fire: určitě vzít ale bacha ať to není někde až moc rezaví a jak by to bylo s přihlášením do papírů ?
15:22:11
12.11.2006
Fire
Mam možnost si sehnat toto..Je to naprosto nejetý skelet bez náprav, pouze s pátými dveřmi viz. foto. Má

lehce promáčklou střechu a část rámu pátých dveří a to bylo důvodem prodeje

ve Škoda auto a. s. Celé roky byl skelet pod střechou ve stodole. Ale asi

před rokem majitel stodoly nařídil odklidit skelet ze stodoly. A je už asi

rok zaplachtovaný na dešti. Důvodem toho je mírná (povrchová: žádné

vyvařování není třeba!) koroze podlahy v interiérové části viz. foto. Ale né

ze spodu karosérie.



Myslím že něde mám ještě doklad o odkoupení ze škodovky.



Je to asi jeden z mála (nejetých!!!) skeletů v republice a cena je 8 000,-

Majitel mi pak napsal, ze mi za tyto love je schopen k tomu dat: predni naraznik s mlhovkama + ostrikovacama, plastovy kryty zadnich lemů,spojkový lanko, napravnice,koncovy kourovy svetla, pravej blatnik...

6

Nevim jestli jit do toho 8 . chci samozrejme vice fotek, hlavne podlahy, lemy, prahy atd..pokud ta rez je jen povrchova, tak neni co resit ... tak rikejte nazory ...dikec6
15:17:44
12.11.2006
Fire
15:17:30
12.11.2006
Fire
15:17:06
12.11.2006
Fire
15:16:39
12.11.2006
Fire
15:16:27
12.11.2006
Fire
15:16:00
12.11.2006
Fire
15:15:47
12.11.2006
Fire
15:15:36
12.11.2006
Fire
Extreme Tyres