diera na hever

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 12.12.2006 do 19.12.2006, založil/a sliwowitz
řadit dle data
21:39:31
19.12.2006
borrico
-> PeterP136: 1
20:35:58
19.12.2006
PeterP136
-> borrico: Na to je asi najlepsi teleskopicky kluc na kolesa z lidlu. Sice sa na matice alebo skrutky na kolesach velm inehodi (prilis tupy uhol) ale po roztiahnuti je z toho dobra zbran :).
09:34:48
19.12.2006
Jožynek
-> King: 3 3 3
23:10:09
17.12.2006
borrico
-> King: Ta poslední výhoda je ta nejhlavnější, proč ho vozit v autě.1
23:08:58
17.12.2006
King
-> Jarda: No ale v tom případě mě už nenapadá žádná z výhod origo heveru :)) Snad jedině, že je bez oleje, rustikálně jednoduchej a má výhodnější tvar pro sebeobranu :)
22:15:37
17.12.2006
Jarda - zrušená registrace
-> King: ja takto zvedam hydraulickym pod tou trubkou4
22:19:45
16.12.2006
King
-> Tom.t: Já taky používám hydraulickej, protože si tím přizvedneš auto tam kde je potřeba při "polních" opravách typu roztrženej kloub u vlečky a pod. :) Kouzlo origo heveru bylo např. v tom, že když si prohazoval přední gumy se zadníma, zvednul origo hever celou půlku auta a udělals to jedním vrzem...
00:08:40
16.12.2006
Pedros
-> King: jj,mám prahy shnilý jaxviň,ale na hever to v poho zvednu a drží..suce budu koukat,až to hever projede prahem jako nůž máslem,ale snad už to zvedat nebudu muset :) Auto má 25 rok a stojí 25 let před panelákem
22:45:34
15.12.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: což to jiste, ale stabilní to zrovna taky moc neni ten zvedak ... ja to proste nepouzivam ani u aut ktere jsou vyvareny, proste hydraulickej hever pod rameno a jedes, a ne ty kravoviny do prahu5
19:36:43
15.12.2006
Hurdis
no já přestal mít důvěru k originálnímu řešení zvedání auta až pár měsíců před prodejem kdy prahům zvonil 18tý rok
18:55:04
15.12.2006
King
-> Tom.t: Spíš nepočítal s tím, že někdo s tím bude jezdit až do fáze totálního prohnití prahů4 Já mám sice už ve středu prahů prohnilý ´doury, ale standardním heverem bych si to ještě troufnul zvednout.
18:26:16
15.12.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
kdo vymyslel u š1000mb-rapid ty trubky na hever tak musel byt asi jeblej 3 2
09:59:27
15.12.2006
Rumman
Taky jsem je na erku zrušil,akorát to mrví prahy.Drobným problémem je geometrie zadní nápravy-musí se dělat laserem...
23:07:29
12.12.2006
borrico
No, když se to udělá dobře, tak to prasácky ani trochu nevypadá. Na mém kile to vypadá, jako by tam ty trubky na hever nikdy nebyly.
22:11:02
12.12.2006
sliwowitz
aj and tym som rozmyslal, len sa mi to zda trocha prasacke riesenie... o funkcnost toho hevera mi nejde, len este celkom nefiim co z toho auta nakonec bude...
21:59:26
12.12.2006
borrico
Taťulda to vyřešil tak, že tu trubku upajcnul a tu vykouslinu na prahu zavařil. Prostě ty otvory pro origo hever zrušil. Za prvé ho nepoužíváme (a ani snad nemáme), za druhé nehrozí, že by se hevírek podíval do podlahy až bude shnilý práh. Používáme klasický nůžkový hever, který dáváme pod nápravnici nebo pod ramena.
21:54:56
12.12.2006
sliwowitz
nemate nahodou fotky kilecka/litrika s otvorenym prahom, kde je vidiet tu vystuhu(pokracovanie b-stlpika), na ktoru je privarena rurka do ktorej sa dava hever??? mam to totiz dost hnile a ked som to z plechu vymodeloval podla povodnej tak mi to celkom nelicuje s vonkajsim prahom... pripadne foto priecneho rezu prahom v tomto mieste... diky moc...
Extreme Tyres