
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
diera na hever
21:39:31
19.12.2006
19.12.2006

borrico
-> PeterP136:

20:35:58
19.12.2006
19.12.2006

PeterP136
-> borrico: Na to je asi najlepsi teleskopicky kluc na kolesa z lidlu. Sice sa na matice alebo skrutky na kolesach velm inehodi (prilis tupy uhol) ale po roztiahnuti je z toho dobra zbran :).
09:34:48
19.12.2006
19.12.2006

Jožynek
-> King:



23:10:09
17.12.2006
17.12.2006

borrico
-> King: Ta poslední výhoda je ta nejhlavnější, proč ho vozit v autě.

23:08:58
17.12.2006
17.12.2006

King
-> Jarda: No ale v tom případě mě už nenapadá žádná z výhod origo heveru :)) Snad jedině, že je bez oleje, rustikálně jednoduchej a má výhodnější tvar pro sebeobranu :)
22:15:37
17.12.2006
17.12.2006

Jarda - zrušená registrace
-> King: ja takto zvedam hydraulickym pod tou trubkou

22:19:45
16.12.2006
16.12.2006

King
-> Tom.t: Já taky používám hydraulickej, protože si tím přizvedneš auto tam kde je potřeba při "polních" opravách typu roztrženej kloub u vlečky a pod. :) Kouzlo origo heveru bylo např. v tom, že když si prohazoval přední gumy se zadníma, zvednul origo hever celou půlku auta a udělals to jedním vrzem...
00:08:40
16.12.2006
16.12.2006

Pedros
-> King: jj,mám prahy shnilý jaxviň,ale na hever to v poho zvednu a drží..suce budu koukat,až to hever projede prahem jako nůž máslem,ale snad už to zvedat nebudu muset :) Auto má 25 rok a stojí 25 let před panelákem
22:45:34
15.12.2006
15.12.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: což to jiste, ale stabilní to zrovna taky moc neni ten zvedak ... ja to proste nepouzivam ani u aut ktere jsou vyvareny, proste hydraulickej hever pod rameno a jedes, a ne ty kravoviny do prahu

19:36:43
15.12.2006
15.12.2006

Hurdis
no já přestal mít důvěru k originálnímu řešení zvedání auta až pár měsíců před prodejem kdy prahům zvonil 18tý rok
18:55:04
15.12.2006
15.12.2006

King
-> Tom.t: Spíš nepočítal s tím, že někdo s tím bude jezdit až do fáze totálního prohnití prahů
Já mám sice už ve středu prahů prohnilý ´doury, ale standardním heverem bych si to ještě troufnul zvednout.

18:26:16
15.12.2006
15.12.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
kdo vymyslel u š1000mb-rapid ty trubky na hever tak musel byt asi jeblej


09:59:27
15.12.2006
15.12.2006

Rumman
Taky jsem je na erku zrušil,akorát to mrví prahy.Drobným problémem je geometrie zadní nápravy-musí se dělat laserem...
23:07:29
12.12.2006
12.12.2006

borrico
No, když se to udělá dobře, tak to prasácky ani trochu nevypadá. Na mém kile to vypadá, jako by tam ty trubky na hever nikdy nebyly.
22:11:02
12.12.2006
12.12.2006

sliwowitz
aj and tym som rozmyslal, len sa mi to zda trocha prasacke riesenie... o funkcnost toho hevera mi nejde, len este celkom nefiim co z toho auta nakonec bude...
21:59:26
12.12.2006
12.12.2006

borrico
Taťulda to vyřešil tak, že tu trubku upajcnul a tu vykouslinu na prahu zavařil. Prostě ty otvory pro origo hever zrušil. Za prvé ho nepoužíváme (a ani snad nemáme), za druhé nehrozí, že by se hevírek podíval do podlahy až bude shnilý práh. Používáme klasický nůžkový hever, který dáváme pod nápravnici nebo pod ramena.
21:54:56
12.12.2006
12.12.2006

sliwowitz
nemate nahodou fotky kilecka/litrika s otvorenym prahom, kde je vidiet tu vystuhu(pokracovanie b-stlpika), na ktoru je privarena rurka do ktorej sa dava hever??? mam to totiz dost hnile a ked som to z plechu vymodeloval podla povodnej tak mi to celkom nelicuje s vonkajsim prahom... pripadne foto priecneho rezu prahom v tomto mieste... diky moc...