skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kdo lakoval sam auto?
15:20:01
10.01.2007
10.01.2007

105
cau sorry ze ted to tu asi zase**. ale mam dotaz,, taky sem doma strikal auto syntetikou a sem s ni spokojen ale potrebuju ho prestrikat znovu. tak a ted ten dotaz je dobry kdyz to nastrikam tou syntetikou a potom prestrikat cirym lakem?? ma s tym nekdo zusenonst dik
14:28:59
10.01.2007
10.01.2007

Labros
-> Sita: když to lakuješ jen pro sebe, tak ti chybička laku nevadí, pokud to bude auto (neříkám nějaká škodovka 120) který chceš za 100 000 prodat tak ti to bude sakra vadit, protože každej ti řekne a jéje, co ten lak tady, no děkuju to nechci.
14:28:50
10.01.2007
10.01.2007

Labros
-> Sita: a těžko to porovnat, každej má talent na něco jinýho.
14:26:39
10.01.2007
10.01.2007

Labros
-> Sita: obojí je kumšt
14:15:56
10.01.2007
10.01.2007

Sita
v neposledni rade - vada na laku je kravina, kdyz motor nepojede nebo pojede ale malo, je zle :-)))))
14:14:24
10.01.2007
10.01.2007

Sita
jako seriovej motor je brnkacka, myslel jsem jako stavba neceho lepsiho... mnel jsem na mysli ze umet pekne lakovat je jednodusi nez umet postavit peknej zavodni moturek - coz obnasi velkou znalosti a praxi - jakou vacku, ja udelat hlavu, jak nastavit karbec, jak predstih... lakovani (nebavim se o metle, perleti nebo jinejch hovadinach) je proti tomu jednodussi... taky jsem se toho bal, ale s vysledkem jsem spokojenej... a to jsem strikal cervenou, ktera je nejtezsi kvuli kryti...
13:44:55
10.01.2007
10.01.2007

Labros
-> Sita: Tak podle mě je zase jednodušší poskládat motor, tam v podstatě všechno jen sešroubuješ, když uděláš něco blbě tak to předěláš aby to bylo dobře, kdežto u laku každá chyba je vidět na půl kilometru, nevšimneš si že něco není dobře zbroušený - bude to vidět, stříkneš to málo - nesleje se to, stříkneš to moc - steče to, prostě myslim si že je to velkej kumšt. I když jsem to nikdy nezkoušel (a sám radši nikdy zkoušet nebudu.)
13:02:52
10.01.2007
10.01.2007

Sita
lakoval jsem poprvy - spotrebaka. S kovofiniskou a starym kompresorem a jsem spokojenej... na jednom miste mi to steklo, ale to jen proto, ze jsem podcenil dobry svetlo pri vrchnim laku a hlavne hodne prostoru kolem auta... Proste udelat je podle mne jednodusi nez si treba poskladat nebo naladit nejakej lepsi motor, slozit prevodovku atd...
10:55:37
10.01.2007
10.01.2007

Luukkyy
-> Labros: To sice jo, ale jenom v tom to nebylo. Leckde bylo vidět jak sem zkurvil (jiné slovo není přiměřené) kit, barva nekryla atakdále.
Jediné auto, které bych po téhle zkušenosti ještě lakoval by byl speciál na amatérský kross. Štětcem, pochopitelně
Jediné auto, které bych po téhle zkušenosti ještě lakoval by byl speciál na amatérský kross. Štětcem, pochopitelně

10:46:24
10.01.2007
10.01.2007

Tomik...
-> Labros:

10:45:53
10.01.2007
10.01.2007

Labros
-> Luukkyy: Jenže tys to zkoušel sprejem

10:42:41
10.01.2007
10.01.2007

Tomik...
-> Luukkyy: Zase tak hrůzostrašně bych to s tou dřinou neviděl...
10:38:46
10.01.2007
10.01.2007

Luukkyy
-> AlVyb: Co to je "vlastní vrchní lak"?
Já sem auto lakoval a dopadlo to tak, jako kdyby lakýrník dělal zdrojovou rešerši spojenou s analýzou
Pochlubil sem se i v obludáriu.
První a nejdůležitější věc je podklad. Pokud je blbej, je výsledek
Na dobrých podkladech pak necháš ruce.
Potom musíš mít dobrý kompresor, vědět kolik se dává např tužidla atakdále. Makačka je olepit skla a ještě větší makačka je to pak z nich sundat.
Pro mě z toho plyne jednoznačný závěr: Nesrat se do něčeho, čemu nerozumim. Kurví se materiál, stojí to čas (který by se dal využít smysluplně
) a ve výsledku je člověk za debila. Kapišto?
Já sem auto lakoval a dopadlo to tak, jako kdyby lakýrník dělal zdrojovou rešerši spojenou s analýzou

První a nejdůležitější věc je podklad. Pokud je blbej, je výsledek

Potom musíš mít dobrý kompresor, vědět kolik se dává např tužidla atakdále. Makačka je olepit skla a ještě větší makačka je to pak z nich sundat.
Pro mě z toho plyne jednoznačný závěr: Nesrat se do něčeho, čemu nerozumim. Kurví se materiál, stojí to čas (který by se dal využít smysluplně

09:23:41
10.01.2007
10.01.2007

Tomik...
-> AlVyb: Tak jsem to zkoušel sám a jsem docela spokojenej... (mohlo to bejt horší
)

09:18:04
10.01.2007
10.01.2007

Rooney - zrušená registrace
-> Sušenka:
-> AlVyb: mi auto stříkal tata, jako není to jako z lakovny, ale taky to tolik nestálo a stejně, hlavní je to že jsem spokojený


-> AlVyb: mi auto stříkal tata, jako není to jako z lakovny, ale taky to tolik nestálo a stejně, hlavní je to že jsem spokojený


23:00:14
09.01.2007
09.01.2007

Sušenka
-> AlVyb: Hlavne to nedelej v teplote pod nejakych 18-20°C, jinak splaces nad vydelkem... JInak se to da i doma...
22:08:08
09.01.2007
09.01.2007

Kapřík
-> AlVyb: klidně se do toho pusť jeslti jsi trochu šikovnej....
Pokud nechceš super lak, není to problém.
Já jsem ho dělal v létě a poprvé v životě..
A postup: celý auto jsem rozložil, smirkem jsem zdrsnil původní lak, zakitoval nerovnosti které na kastli byly, pořádně odmastil a ve dvou vrstvách stříkal....syntetikou ze vzorníku barev RAL LESK....Lak vypadá fakt velice solidně a kdo ho viděl tak nevěří že jsem to dělal sám...Když nepočítám práci, vyšlo mě to na 2000Kč... A používal jsem obyčejnej kompresor a pistolu..
Pokud nechceš super lak, není to problém.
Já jsem ho dělal v létě a poprvé v životě..
A postup: celý auto jsem rozložil, smirkem jsem zdrsnil původní lak, zakitoval nerovnosti které na kastli byly, pořádně odmastil a ve dvou vrstvách stříkal....syntetikou ze vzorníku barev RAL LESK....Lak vypadá fakt velice solidně a kdo ho viděl tak nevěří že jsem to dělal sám...Když nepočítám práci, vyšlo mě to na 2000Kč... A používal jsem obyčejnej kompresor a pistolu..

22:03:54
09.01.2007
09.01.2007

Karel.
-> Fire:



22:02:19
09.01.2007
09.01.2007

Fire
-> Karel.:
-> AlVyb: udelej to s Karlem a Dusanem...! a pak si u toho zapal cigo a koukej jak lakujou



21:50:53
09.01.2007
09.01.2007

Karel.
-> AlVyb: lak je dobrá věc, ale dávat to na rez není dobrej nápad

19:31:38
09.01.2007
09.01.2007

Esso
-> AlVyb: ja uz delal vice aut kompresor orlik,poloprofi italska pistole (znacku nepamatuju) postupem co sem se naucil nektere veci je to lepsi ale zacaly se obevovat horsi veci nez na zacatku jeste za filtry jako odlucovac vody a odlucovac oleje jsme utratily uz asi 10 000,- a stejne nam rekly nejaci specialiste ze to nestaci ale uz me to nedela olejova rybi ocka ale ted nevim jestli kuli odlucovacum nebo rade zde od lakyrnika :-) pokud mas kompresor a mas pistoly a misto tak si to zkus za to nic nedas az za ten material
19:28:07
09.01.2007
09.01.2007

AlVyb
-> Pavel Korbelář: mam na zahrade nejaky stary dvere tak si to skusim nejdriv na nich. Kdyz to bude vypadat z dalky normalne tak do toho pujdu

19:12:02
09.01.2007
09.01.2007

Pavel P@nkáč
-> AlVyb: rekl bych ze poprve to zkazis, tohle se musi postupne ucit(muj nazor) ja to sam neumim...
19:03:13
09.01.2007
09.01.2007

AlVyb
Zajimalo by me jaky¨mate zkusenosti a vysledky z vlastniho vrchniho laku... Nejlepsi by byla i fotodokumentace a nejakej verdikt.. A taky treba cim ste to stikali jakej byl kompresor atd..
Zjistuju si informace jestli s tim zacinat nebo ne ale hrozne rad bych si to skusil....
Zjistuju si informace jestli s tim zacinat nebo ne ale hrozne rad bych si to skusil....