skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Znizenie strechy
14:06:31
05.02.2007
05.02.2007

BeBe
Mno ked to bude 5mm polykarbonat tak sa ziadnych ostrych hran bat nemusi,skus si kus upnut do zveraku a rozmaltit ho 5kg kladivom je to prca,len si daj bacha nech ti to kladivo nevyrazi zuby ,ked sa to od toho polykarbonatu odrazi hehe.
09:45:10
25.01.2007
25.01.2007

Jirik - zrušená registrace
Ono taky když plexiwokno praskne, tak tě to podřízne jak podsvinče, páč není lepené, není kalené. Takže nezůstane na folii vcelku, nerozpadne se na kostičky, ale na hroty.
22:56:18
24.01.2007
24.01.2007

Gemini
moj kamarat znizil strechu na erku..........tak ze isiel 140 a potom dva krat cez strechu :)
ale vam to nedoporucujem
ale vam to nedoporucujem
17:31:14
23.01.2007
23.01.2007

Jaseba
mna by asi zaujimalo aj to riesenie tych plechovych casti,ako sa to vlastne robi
17:56:59
15.01.2007
15.01.2007

Hurdis
-> Mar3k: tak pro stavební účely se vyrábějí z Makrolonu i vlnité a trapézové desky, ale to je dáno technologií výroby, ale dodatečné naohýbání by mělo jít také, materiál má slušnou tažnost a vysokou odolnost proti prasknutí
třeba tady www.polykarbonatove-desky .cz/plny-polykarbonat-makr olon
jsou naohýbány plné desky na oblouky
třeba tady www.polykarbonatove-desky .cz/plny-polykarbonat-makr olon
jsou naohýbány plné desky na oblouky
17:46:05
15.01.2007
15.01.2007

Mar3k
-> Hurdis: s PMMA mam male skusenosti ale viem ze,by som to daval len v krajnom pripade (lahko sa doskrabe a chemicke prostriedky mu moc nevyhovuju)..Je mi jasne ze sklo je sklo ,preto sa zaujimam o ten Makrolon
skusim si to este urovnat v hlave.
Pri variante zadne sklo z Makra, je mozne spravit aj jemne do obluka? na strankach od CHARON-a je niekde spomenute ze su vhodne na rovinne zasklievania


Pri variante zadne sklo z Makra, je mozne spravit aj jemne do obluka? na strankach od CHARON-a je niekde spomenute ze su vhodne na rovinne zasklievania
17:33:54
15.01.2007
15.01.2007

ondie
-> Hurdis: ..jj jasný..
Teď mi vlastně dosšlo,že sou vpředu stěrače,což je asi hlavní důvod proč se to dopředu nedávalo ani na závody.
Teď mi vlastně dosšlo,že sou vpředu stěrače,což je asi hlavní důvod proč se to dopředu nedávalo ani na závody.
17:22:49
15.01.2007
15.01.2007

Hurdis
-> ondie: tak úplný nesmysl by to nebyl, nestahuješ okno pořád a taky sametky neudělají takovou škodu jako stěrače, na běžnou výrobu se to nevyplatí kvůli ceně a na závodních autech není mechanismus stahování potřeba, ale jako individuální záležitost by to mohlo být v pohodě,
určitě bych si ale nejdřív na kousku desky provedl nějakou "vrypovou" zkoušku, nebo simulaci pohybu sametky a hlavně dát pozor aby nedocházelo ke kontaktu desky s mechanismem po stáhnutí uvnitř dveří
určitě bych si ale nejdřív na kousku desky provedl nějakou "vrypovou" zkoušku, nebo simulaci pohybu sametky a hlavně dát pozor aby nedocházelo ke kontaktu desky s mechanismem po stáhnutí uvnitř dveří
16:54:46
15.01.2007
15.01.2007

ondie
-> Hurdis: aha..a na ty boční je to taky nesmysl,pokud chci okno stahovat ? (honí se mi v hlavě bezrámové dveře na G/R)
16:30:47
15.01.2007
15.01.2007

Hurdis
-> ondie: V podstatě sis odpověděl sám, je to kvůli povrchové tvrdosti, tj. poškrábání.
16:29:41
15.01.2007
15.01.2007

ondie
-> hurdis: Je teda makrolon,či lexan vhodný namísto skla stahovacího ?? ..je až tak mechanicky odolný ?? (poškrábání při vy/zasouvání?)
A poví mi někdo,proč se často makrolon nedává na čelní skla,a na zadní ano ? ..u závodních aut
A poví mi někdo,proč se často makrolon nedává na čelní skla,a na zadní ano ? ..u závodních aut
15:10:57
15.01.2007
15.01.2007

Hurdis
No tak pánové, než někteří napíšete naprostý nesmysl, doporučuji trošku nastudovat problematiku, nebo nepřispívat. Plexisklo neboli PMMA (polymetylmetakrylát) patřící do skupiny akrylových a odvozených pryskyřic vzhledem k jeho chemicko-fyzikálním vlastnostem asi sotva.
Makrolon (PC = nebo-li polykarbonát ze třídy polyesterů) je v pořádku. Narozdíl od PMMA je odolný proti povětrnoti, UV záření a vhodný i vzhledem k mechanickým vlastnostem.
Makrolon (PC = nebo-li polykarbonát ze třídy polyesterů) je v pořádku. Narozdíl od PMMA je odolný proti povětrnoti, UV záření a vhodný i vzhledem k mechanickým vlastnostem.
15:01:01
15.01.2007
15.01.2007

charon
Kurnik, 7 pripspevku v jednom tematu, ja sem ale dobrej
15:00:34
15.01.2007
15.01.2007

charon
Ale co sem tak zkousel hledat, tak se Makrolon dodava hlavne jako komurkovy profily, desky na zasklivqani misto skla sou min bezny.
14:58:08
15.01.2007
15.01.2007

charon
A dalsi cenik, to neni Makrolona ale Lexan, ale asi to bude podobne www.plastsvar.cz/html/pol
ykarbonat-lexan-cenik.html
14:56:49
15.01.2007
15.01.2007

charon
Taky sem nasel link na vyrobce kaleneho skla, ale mocsem se tam toho nedozvedel www.rempoholoubek.cz/kata
log/.../kalene-sklo.htm
14:54:38
15.01.2007
15.01.2007

charon
A nebo je cenik tady www.polykarbonatove-desky
.cz/x/.../cenik_plny_polyk
arbonat.pdf
Ale je to celkem draha sranda.
Ale je to celkem draha sranda.
14:53:08
15.01.2007
15.01.2007

charon
Tak cenik je ke stazeni na boku
14:52:31
15.01.2007
15.01.2007

charon
www.polykarbonatove-desky
.cz/plny-polykarbonat-makr
olon
Tady je o marolonu par info, jeste zkusim najit nejakej cenik
Tady je o marolonu par info, jeste zkusim najit nejakej cenik
14:47:14
15.01.2007
15.01.2007

Mar3k

01:29:29
15.01.2007
15.01.2007

charon
-> Mar3k: No, je to nejakej druh plexiskla, "zasklivaj" se tim zavodni auta. Minimalne zadni dvere a tojuhelniky bych z toho udelal. Plexivokna jaksei sem este nevidel stahovaci.
00:31:24
15.01.2007
15.01.2007

Mar3k
-> charon: skusime skodovicu 120cku ako to ukaze..Co to za matros Makrolon??
17:22:46
14.01.2007
14.01.2007

phase
Jo jo o Brkoj mluvim,maj boční z plexi
16:54:39
14.01.2007
14.01.2007

charon
-> Mar3k: Ja bych se nebal udelat bocni okna z Makrolonu. Na jakym aute to chces vlastne delat?
16:08:32
14.01.2007
14.01.2007

Mar3k
-> phase: ked mas moznost sa opytat, poprosil by som ....

16:07:51
14.01.2007
14.01.2007

Mar3k
-> syky.ja: plexi sme rozmyslali,ale sklo je sklo
10:54:22
12.01.2007
12.01.2007

syky.ja
seřiznuti střechy je machrovina.Tak pisnete treba tem chlapikum co maj BRKO.Ty uz to maj vyreseny.CElni okno maj udelany z origo a ty postrani z nejakyho jinyho srače.Třeba plexi by šlo :o)
23:24:54
11.01.2007
11.01.2007

phase
-> ondie: mě to neřikej,mám stejnej názor
-> Mar3k: to nevim to se ti klidně poptám

-> Mar3k: to nevim to se ti klidně poptám
14:24:37
11.01.2007
11.01.2007

ondie
-> phase: tak to je moc fajn..kvůli snížení zkurvit 10 čelních skel na eRko,který se sháněj celkem blbě

14:02:56
11.01.2007
11.01.2007

Mar3k
no stim som ratal asi ze to bude praskat, a s tesnenim to ako vymislely hlavne v predu a vzadu?
09:05:54
11.01.2007
11.01.2007

phase
Kámoši co si to dělali na erku,tak řezali oroginál okno,ale povedlo se jim to až na nějakej 5 nebo 6 pokus a to sklo pak moc rádo praskalo
07:38:14
11.01.2007
11.01.2007

havlik
okna musíš udělat specialně na zakázku
23:44:34
10.01.2007
10.01.2007

Mar3k
Nazdarek, velmi ma v poslednej dobe zaujima ako tipci znizuju strechu, no samotna plecharina ma tak az nezaujima ale hlavne 2 veci: 1) skla sa potom musia narezat s povodnych alebo vyroby sa rozmer okna vyhovujuci uz existujucemu modelu auta.. potom sa nemusi nic rezat,ovsem ci budu sediet uhly okna atd.....
2)problem s tesniacou gumou okien, co som tu pisal u č.1 ked sa dopasuje okno z ineho auta (ale potom sa musi vyrobit rovnaky profil ramu okna ako je u nastavajuceho tipu...bla bla bla),alebo potom odrezat s dlzky povodnej gumy a znovu ju stavit dokopy...
2)problem s tesniacou gumou okien, co som tu pisal u č.1 ked sa dopasuje okno z ineho auta (ale potom sa musi vyrobit rovnaky profil ramu okna ako je u nastavajuceho tipu...bla bla bla),alebo potom odrezat s dlzky povodnej gumy a znovu ju stavit dokopy...